Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آنا»
2024-04-23@07:05:55 GMT

خواهرکشی الهه منصوریان در آکادمی ووشو

تاریخ انتشار: ۴ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۲۳۰۵۱۷

خواهرکشی الهه منصوریان در آکادمی ووشو

الهه منصوریان در رقابت‌های انتخابی تیم ملی ووشو موفق به شکست خواهرش شد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری آنا، این دوره از مسابقات با هدف انتخاب ترکیب نهایی تیم ملی برای حضور در بازی‌های آسیایی برگزار شد که مدعیان رسیدن به ترکیب تیم ملی مبارزه نخست از سری رقابتهای سه گانه انتخابی را برگزار کردند.

در رده بانوان مهمترین بازی در وزن 52 کیلوگرم بین خواهران منصوریان برگزار شد که الهه به عنوان نفر برتر به پیروزی دست پیدا کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین در وزن 60- کیلوگرم، شهربانو منصوریان به اولین پیروزی خود براب صدیقه دریایی شد.

در بخش مردان و جایی که مبارزه محسن محمدسیفی و افشین سلیمی در وزن 70- کیلوگرم به دلیل آسیب دیدگی سیفی و مجوز پزشکی، به زمان دیگری موکول گردید، رضا سبحانی در وزن 56- کیلوگرم برابر «سعید جاوید» به نخستین پیروزی رسید.

در وزن 60- کیلوگرم فرود ظفری که به یک وزن بالاتر آمده است در نخستین مبارزه در 2 راند متوالی از سد علی محمدی گذشت، اما در ادامه برابر افشین سلیمی دو بر یک شکست خورد. در دیگر مبارزه این وزن علی محمدی» در مبارزه ای تماشایی در 2 راند متوالی برابر افشین سلیمی به پیروزی رسید. با این اوصاف و در پایان راند شماری، «علی محمدی» و «فرود ظفری» در اردو باقی ماندند.

امروز همچنین رقابت‌های انتخابی بخش نوجوانان نیز برگزار شد. بر اساس تصمیم کادر فنی تیم ملی، رقابت‌های انتخابی در سه مرحله برگزار خواهد شد و هر ووشوکاری که به دو پیروزی دست پیدا کند، به ترکیب اصلی تیم ملی راه پیدا می کند

منبع: آنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۲۳۰۵۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راه‌یابی دو فرنگی‌کار ایران به نیمه‌نهایی انتخابی المپیک

به گزارش قدس آنلاین، رقابت‌های کشتی فرنگی گزینشی المپیک ۲۰۲۴ در قاره آسیا در بیشکک قرقیزستان برگزار شد که امین کاویانی نژاد در ۷۷ و علیرضا مهمدی در ۸۷ کیلوگرم به دیدار نیمه‌نهایی راه یافتند و تنها به یک برد دیگر برای رسیدن به سهمیه المپیک نیاز دارند.

در وزن ۸۷ کیلوگرم علیرضا مهمدی پس از استراحت در دور اول، در دور دوم با نتیجه ۶ بر ۳ از سد آسان ژانیشوف از قرقیزستان گذشت و به مرحله نیمه نهایی راه یافت.

همچنین امین کاویانی نژاد در یک چهارم نهایی وزن ۷۷ کیلوگرم العبدودا از عراق را ۷ بر یک مغلوب کرد و راهی دیدار نیمه‌نهایی شد.

مسابقات نیمه‌نهایی از ساعت ۱۵:۳۰ امروز آغاز می‌شود.

پیش از این کشتی فرنگی ایران در چهار وزن دیگر (۶۰ کیلو توسط مهدی محسن نژاد، ۶۷ کیلو توسط محمدرضا گرایی، ۹۷ کیلو توسط محمد هادی ساروی و ۱۳۰ کیلو توسط امین میرزازاده) صاحب سهمیه المپیک شده است و در صورت موفقیت مهمدی و کاویانی‌نژاد، تیم ملی فرنگی ایران با سهمیه کامل راهی المپیک پاریس خواهد شد.

دیگر خبرها

  • پیروزی تراکتور مقابل سپاهان با هتریک «محمد صادق سلیمی»
  • حضور ۴ ووشوکار مازندرانی در پیکار‌های انتخابی جام جهانی
  • برگزاری مسابقات انتخابی تیم ووشو بزرگسالان
  • راه‌یابی دو فرنگی‌کار ایران به نیمه‌نهایی انتخابی المپیک
  • دیوید تیلور در انتخابی تیم ملی آمریکا باخت!+ویدیو
  • دیوید تیلور در انتخابی تیم ملی آمریکا باخت!
  • اولین شکست حریف حسن یزدانی در انتخابی المپیک
  • برای قهرمان جهان؛ مسیر المپیک از ۸۶ کیلوگرم می‌گذرد
  • عجیب‌ترین اتفاق سال کشتی در انتخابی آمریکا؛ تيلور در يک قدمی از دست دادن المپیک!
  • شب باورنکردنی کشتی آمریکا: خداحافظی با اسطوره ها!