Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری تهران، معاون سیاسی و اجتماعی استانداری تهران در این نشست با بیان اینکه نیروهای مخلص بسیج و سپاه توانستند خرمشهر را آزاد کنند و این از بارزترین جلوه های نصرت الهی بود ، گفت: در دوران دفاع مقدس با خون شهدا یک وجب از خاک کشور را به دشمن ندادیم و خانواده شهدا نیز با بردباری فرزندان خود را تقدیم این انقلاب کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: امروز باید نسل جوان را با فضای دوران انقلاب و دفاع مقدس آشناتر کنیم و شرایط کشور در زمان حال نسبت به گذشته و دوران جنگ برای جوانان تبیین شود.
حسن بیگی با تاکید برضرورت دیدار مسئولان و مدیران با خانواده شهدا و ایثارگران تصریح کرد: دولت و حاکمیت قدردان خانواده شهدا و ایثارگران است و باید با زنده نگه داشتن یاد این عزیزان ارزش های انقلاب را حفظ کنیم.
در ادامه نشست،سردار علی اصغر محسن شیخی مدیرکل حفظ آثار و ارزش های دفاع مقدس استان تهران نیز با بیان اینکه آزادسازی خرمشهر نقطه عطفی در تاریخ ایران است گفت: در مقابل جانفشانی شهدا در این عملیات تکالیف سنگینی به عهده داریم و باید قدردان باشیم و فضای آلوده و غیرواقعی که برخی ایجاد کردند را خنثی کنیم.
وی با تاکید بر حفظ وحدت درکشور به برنامه های ستاد در بزرگداشت سی و ششمین سالروز حماسه آزادسازی خرمشهر اشاره کرد.
در ادامه این نشست حجت الاسلام والمسلمین یاسینی،مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان تهران با بیان اینکه وظیفه داریم ادامه دهنده راه کسانی باشیم که جان خود را برای ارزش های نظام و انقلاب فدا کردند ، گفت: باید این ارزش ها به نسل جوان منتقل شود.
وی به برگزاری مسابقات،دعوت از سخنرانان،تجلیل از خانواده شهدا در مراسم مختلف به ویژه در تریبون های نماز جمعه و فعالیت های مساجد در بزرگداشت سالروز آزادسازی خرمشهر تاکید کرد.
در پایان معاون امور سیاسی و اجتماعی استانداری تهران با اشاره به برنامه های پیش بینی شده برای برگزاری بزرگداشت سی و ششمین سالروز آزادسازی خرمشهر در سوم خردادماه گفت: فرمانداران با تشکیل جلسات، برنامه ریزی های شهرستانی برای بزرگداشت آزادسازی خرمشهر را با همکاری دستگاه های شهرستانی تنظیم کرده تا در جلسه شورای اداری ارائه شود.
وی افزود: برنامه ریزی ها از جمله حضور سخنرانان و برنامه های آموزش و پرورش به دبیرخانه ستاد ارائه شود.  

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۲۳۰۵۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش‌بینی ۳۰۰ عنوان برنامه برای کنگره ملی شهدای کاشان

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کاشان ضمن تشریح برنامه‌های کنگره ملی شهدای کاشان، گفت: ۳۰۰ عنوان برنامه برای کنگره ملی شهدای کاشان پیش‌بینی شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کاشان، سرهنگ کریم اکبری شامگاه چهارشنبه در جمع خبرنگاران ضمن تشریح کمیته‌های کنگره ملی شهدای کاشان، اظهار داشت: جلسات ستاد اجرایی ما 15 مورد بوده و در ایام پیش رو این جلسات فشرده‌تر برگزار می‌شود و 13 جلسه اندیشه‌ورزی تشکیل شده است.

وی از تدوین برنامه‌های کنگره ملی شهدای کاشان خبر داد و افزود: بحث دیدارهایی که در سال گذشته با پیگیری کمیته‌ها انجام شد، با تمامی خانواده‌های شهدا، جانبازان 70 درصد، آزادگان و همسران شهدا دیدار انجام شده است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان کاشان ابراز داشت: بیش از 200 هزار سند جمع‌آوری و اسکن و با 900 خانواده شهدا مصاحبه انجام شده است و بیش از 300 عنوان برنامه برای کنگره ملی شهدای کاشان در نظر گرفته شده است.

وی ضمن اشاره به برگزاری مسابقات ورزشی و برنامه‌های فرهنگی هنری در قالب کنگره ملی شهدای کاشان گفت: یک اجلاسیه و 370 یادواره شهدا در کاشان برگزار شد و احیای مکان‌یادها نیز از دیگر اقدامات بوده است و این امکان نقاطی است که در زمان دفاع مقدس در کاشان استفاده‌های متعددی صورت گرفته است.

اکبری تصریح کرد: برنامه‌ریزی شده است مدارسی که بیش از 10 شهید دارند، یادواره شهدای دانش‌آموز آن مدارس حتما برگزار شود و بحث مردمی‌سازی نیز در کنگره ملی شهدای کاشان نیز مورد توجه قرار گرفته به نحوی که 12 گروه مردمی رسانه‌ای پای کار کنگره ملی شهدای کاشان آمدند.

وی ضمن اشاره به برپایی نمایشگاه عکس از سوژه‌های ویژه در قالب کنگره ملی شهدای کاشان تاکید کرد: هر قشر و طیف که بالای 100 شهید دارد، مقرر شده تا برای آن اقشار اجلاسیه برگزار شود و از سوی دیگر در 120 مدرسه کاشان نیز برنامه یادواره شهدا برگزار شده است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان کاشان افزود: شهرستان کاشان از ابتدای انقلاب اسلامی تاکنون در 32 یگان، لشگر و منطقه حضور موثر داشته و بیشترین حضور رزمندگان کاشانی نیز در لشکرهای مرتبط با استان اصفهان بوده است.

انتهای پیام/801/

دیگر خبرها

  • ضرورت برگزاری امتحانات نهایی در محیطی مناسب و آرام
  • برنامه‌های بزرگداشت هفته معلم در شأن این قشر برگزار شود
  • ارائه ۸۲ تیم مشاوره به خانواده‌های شهدا و مجروحین حادثه تروریستی کرمان 
  • لزوم تسریع در رسیدگی به پرونده‌های مخلان امنیت
  • اردیبهشت تئاتر مثل قبل برگزار نمی‌شود
  • مراسم بزرگداشت شهید مدافع حرم "محرم علیپور" برگزار شد
  • مختومقلی فراغی از محورهای وحدت در گلستان است
  • تجزیه و تحلیل نظام برنامه‌ریزی کشور و تبیین نقشه‌راه برنامه هفتم توسعه
  • دیدار با خانواده شهدا و جانبازان منطقه ۹ در هفته بزرگداشت اصفهان
  • پیش‌بینی ۳۰۰ عنوان برنامه برای کنگره ملی شهدای کاشان