Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر همدان از رشد ۴۲۷ درصدی کشفیات مواد مخدر در فروردین‌ماه امسال نسبت به مدت زمان مشابه سال گذشته خبرداد و گفت: در همین رابطه ۳۱۰ نفر توزیع کننده و ۹۳ معتاد متجاهر نیز دستگیر شدند. ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۶:۱۰ استانها همدان نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از همدان، سرهنگ هادی نجاریان ظهر امروز در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر همدان اظهار داشت: اکثر باند‌های مافیایی مواد مخدر که قبلا در این شهرستان به سوداگری مرگ می‌پرداختند به دلیل شدت عمل و برخورد قاطعانه پلیس با سوداگران، از همدان کوچ کرده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: اگر بخواهیم قضاوت منصفانه‌ای داشته باشم ، تعامل و همکاری‌هایی که در زمینه مقابله، پیشگیری و درمان مواد مخدر در بین دستگاه‌های ذیربط و مسئول در شهر همدان انجام می‌شود در کشور کم‌نظیر است.

رئیس پلیس مواد مخدر همدان با اشاره به اینکه کشفیات مواد مخدر در این شهرستان تریاک، هروئین، حشیش و سایر مواد مخدر بوده است، افزود: حشیش بیشترین ماده مخدر کشف شده است که افزایش 13 درصدی داشته است.

وی از رشد 427 درصدی کشفیات مواد مخدر در فروردین‌ماه امسال نسبت به مدت زمان مشابه سال گذشته سخن به میان آورد و گفت: در همین رابطه 310 نفر توزیع کننده و 93 معتاد متجاهر نیز دستگیر شدند.

نجاریان با بیان اینکه از سال 96 توجه به تهدید‌های پیرامونی در دستور کار اداره مبارزه با مواد مخدر همدان قرار گرفت عنوان کرد: به صورت پبرامونی طرح پاکسازی مراکز علمی و آموزشی در تقاط آلوده در دستور کار قرار گرفت و در همین ارتباط 3200 نفر نیز دستگیر و تحویل مراجع قضایی شدند.⁩

وی گفت: در مجموع نسبت به سال گذشه 40 الی 45 درصد افزایش کشفیات و 10 الی 15 درصدافرایش دستگیری را در شهر همدان شاهد بوده‌ایم.

انتهای پیام/م

R41405/P1486/S6,75/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۲۳۰۶۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انهدام باند مواد مخدر و کشف ۱۱۰ کیلو مواد در همدان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما استان همدان، سردار سلمان امیری گفت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با همکاری ماموران شهرستان اسدآباد با اشراف اطلاعاتی توانستند شب گذشته یک باند تهیه و توزیع مواد مخدر که قصد داشتند مواد مخدر را به استان‌های جنوبی وغربی کشور انتقال دهند در شهرستان اسدآباد منهدم کنند.

او تصریح کرد: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با همکاری ماموران پلیس شهرستان اسدآباد با کنترل خودرو‌های عبوری توانستند خودروی شوتی حامل مواد را شناسایی و پس از انجام اقدامات پلیسی آن را توقیف کنند.

فرمانده انتظامی استان همدان گفت: ماموران توانستند در بازرسی از خودرو توقیفی مقدار ۷۷ کیلو گرم تریاک و بیش از ۳۲ کیلو گرم حشیش، جمعا به مقدار ۱۱۰ کیلو گرم، ۳ جفت پلاک سرقتی و ۲ جفت پلاک جعلی را کشف کنند.

سردار سلمان امیری افزود: در این عملیات ۴ قاچاقچی دستگیر، ۲ دستگاه خودرو سواری توقیف و یک باند مواد مخدر منهدم شد.

دیگر خبرها

  • انهدام باند مواد مخدر و کشف ۱۱۰ کیلو مواد در همدان
  • توقیف خودرو حاوی تریاک در گردنه آهوان/ ۲ نفر دستگیر شدند
  • جمع‌آوری و دستگیری ۲۸ معتاد و خرده‌فروش موادمخدر در صومعه‌سرا
  • ۴۷ خرده‌فروش و قاچاقچی مواد مخدر در لرستان دستگیر شدند
  • انهدام بیش از ۱۶۸۰ باند توزیع موادمخدر در سال ۱۴۰۲
  • فروش مواد مخدر با پابند الکترونیکی!
  • کشف و ضبط ۷۷ کیلوگرم مواد مخدر در راه‌های مواصلاتی استان همدان
  • ایران دارای بیشترین کشفیات مواد مخدر در جهان / استفاده از «هنر» در پیشگیری از اعتیاد
  • دستگیری ۲۷ معتاد و خرده‌فروش مواد مخدر در لاهیجان
  • زوج قاچاقچی با ۱۷ کیلو شیشه و هروئین دستگیر شدند