Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-04@11:24:15 GMT

لیست ملی پوشان والیبال برای لیگ ملت های جهان مشخص شد

تاریخ انتشار: ۴ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۲۳۰۷۱۸

لیست ملی پوشان والیبال برای لیگ ملت های جهان مشخص شد

تهران- ایرنا- ایگور کولاکوویچ سرمربی تیم ملی والیبال، اسامی 26 بازیکن را به عنوان فهرست اولیه این تیم برای شرکت در لیگ ملت های والیبال 2018 معرفی کرد.

به گزارش ایرنا، لیگ ملت های والیبال که جایگزین لیگ جهانی شده است، از چهارم خرداد آغاز می شود و تیم ملی ایران در نخستین هفته در فرانسه به مصاف تیم های فرانسه، ژاپن و استرالیا می رود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


کولاکوویچ برای این رقابت ها اسامی سعید معروف، محمدطاهر وادی، جواد کریمی، فرهاد سال‌افزون، سید محمد موسوی، سامان فائزی، مسعود غلامی، علی‌اصغر مجرد، علی شفیعی، امیرحسین توخته، رحمان تقی‌زاده، مجتبی میرزاجانپور، فرهاد قائمی، محمدجواد معنوی‌نژاد، میلاد عبادی‌پور، مرتضی شریفی، امیرحسین اسفندیار، امیر غفور، رضا قرا، پوریا یلی، مهدی مرندی، محمدرضا حضرت‌پور، بهنام ابراهیمی، صابر کاظمی، میثم صالحی و مصطفی حیدری را به عنوان لیست اولیه خود معرفی کرده است.
لیگ ملت های والیبال در پنج هفته برگزار می شود و کولاکوویچ باید در هر هفته از بین این 26 بازیکن، 14 بازیکن را انتخاب و به میدان بفرستد.
ورزشی ** 2024**1597

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ورزش واليبال تيم ملي واليبال ليگ ملت هاي جهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۲۳۰۷۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نابغه والیبال جهان دیگر به ستاره ایرانی پاس نمی‌دهد!

به گزارش "ورزش سه"، لوسیانو دچکو پاسور سی و شش ساله اسطوره ای تیم ملی والیبال آرژانتین، پس از چند فصل حضور در تیم لوبه از این تیم جدا شد. 

باشگاه لوبه ایتالیا با انتشار عکسی از او در اینستاگرام خود، از زحمات او در تیم تشکر کرد و برای ادامه دوران حرفه ای او آرزوی موفقیت کرد. دچکو در آستانه توافق با باشگاه مودنا است تا جایگزین برونو رزنده در این تیم شود. جالب است که وقتی دچکو به لوبه پیوست نیز جانشین برونو رزنده برزیلی در این تیم شده بود.

پوریا حسین خانزاده دریافت کننده قدرتی تیم ملی والیبال ایران که برای فصل آینده راهی لوبه ایتالیا شده‌است،  فرصت هم بازی شدن با دچکو را از دست داد تا از پاس های بی نظیر او بی بهره شود. 

سانتیاگو اوردونای ایتالیایی آرژانتینی پاسور اول لوبه برای فصل آینده خواهد بود. باشگاه لوبه برای فصل آینده دچار تغییرات زیادی خواهد شد.

دیگر خبرها

  • قیمت محمد محبی برای بازگشت به استقلال مشخص شد
  • غول دوم در راه رویای غیرممکن ایران: قهرمان جهان!
  • فوق ستاره برزیلی به روسیه کوچ کرد!
  • نابغه والیبال جهان دیگر به ستاره ایرانی پاس نمی‌دهد!
  • تیم دانشگاه آزاد آزادشهر قهرمان مسابقات والیبال دانشجویان پسر دانشگاه آزاد شد
  • حریفان ایران در والیبال چلنج کاپ زنان مشخص شدند
  • حریفان ایران در چلنج کاپ والیبال زنان مشخص شدند
  • سه لژیونر جدید والیبال ایران، مقصد: کره جنوبی!
  • حریفان ایران در جام جهانی مشخص شدند
  • فهرست وفاق برای دور دوم مجلس شورای اسلامی در تهران مشخص شد