Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-18@19:14:03 GMT

مشارکت خیرین بستر توسعه علمی را فراهم می کند

تاریخ انتشار: ۴ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۲۳۰۷۵۴

مشارکت خیرین بستر توسعه علمی را فراهم می کند

به گزارش ایرنا حجت الاسلام علی ابراهیمی پور در آیین بیستمین جشنواره خیرین مدرسه ساز استان خوزستان در مجتمع فرهنگی معلم آبادان، مشارکت خیرین در امر مدرسه سازی این شهرستان را ارزشمند دانست و گفت: خیرین مدرسه ساز با مشارکت مالی و معنوی خود علاوه بر حفظ دین در دنیا و آخرت، فرهنگ مشارکت در امور فرهنگی نظیر مدرسه سازی را در جامعه ایجاد وترویج می کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد : مشارکت در مدرسه سازی تجارتی است که کساد و فساد در آن وجود ندارد و ترویج این فرهنگ در رشد و توسعه علمی موثر است.
امام جمعه آبادان با بیان اینکه خیرین مدرسه ساز الگوی عدالت آموزشی ، توسعه و پیشرفت علمی هستند بیان کرد : در تربیت دینی و قرآنی دانش آموزان باید دقت شود چرا که دانش آموزان سرمایه های آینده این کشور هستند.
معاون مشارکت های مردمی اداره کل نوسازی و تجهیز مدارس خوزستان در این آیین ، مشارکت خیرین مدرسه ساز را در گسترش فرهنگ همکاری و همیاری عمومی مهم دانست و گفت: امروز مدرسه سازی با رویش نیک اندیشان جوان سرحال شده و این روزها مدرسه سازی از سوی جوانان خیر شتاب بیشتری گرفته است.
رضا زدوار با بیان اینکه حرکت معنوی مدرسه سازی، ترویج فرهنگ مشارکت در بین مردم ایجاد می کند، گفت: اگر در این راه همه مردم با هر توان مالی با خیرین مدرسه ساز همگام شوند عمده مشکلات ناشی از کمبود فضای آموزشی در شهرستان های خوزستان برطرف می شود.
مدیر اداره آموزش و پرورش آبادان شمار خیرین مدرسه ساز در آبادان را 180 نفر اعلام کرد و گفت: این آمار از سوی مدیران مدارس شهرستان آبادان به اداره آموزش و پرورش اعلام شده است.
اعظم قاسمی زاده با تقدیر از فعالیت خیرین مدرسه ساز در آبادان، گفت: در سال تحصیلی گذشته 2 پروژه احداث مدرسه 6 کلاسه و 16 کلاسه کلنگ زنی شد و در مجموع پروژه 6 کلاسه ذوالفقاری آبادان بهره برداری و پروژه 16 کلاسه دبیرستان محدوده فرودگاه در اواخر اردیبهشت سال جاری افتتاح می شود.
وی با اشاره به مشارکت سازمان منطقه آزاد اروند در مدرسه سازی آبادان گفت: سازمان منطقه آزاد اروند در هشت پروژه مدرسه سازی آبادان مشارکت کرد و در حال حاضر 6 پروژه تکمیل و به چرخه آموزشی وارد شده است.
قاسمی زاده افزود: در مجموع با اجرای پروژه های مشارکت خیرین مدرسه ساز و سازمان منطقه آزاد اروند 80 کلاس درس به مجموعه آموزشی آبادان اضافه شده است.
وی با اشاره به کمبود فضای آموزشی گفت: با توجه به ایجاد پایه دوازدهم به نظام آموزشی حدود چهار مدرسه در قالب 15 کلاس درس در آموزش و پرورش شهرستان آبادان کمبود داریم.
مدیر اداره آموزش و پرورش آبادان اظهار کرد: شهرستان آبادان تنها شهر استان خوزستان است که مدرسه کپری و کانکسی ندارد و این مدیون کسانی است که بستر رشد و تعالی دانش آموزان آبادانی را فراهم کردند.
قاسمی زاده، تجهیز و توسعه و نوسازی فضاهای آموزشی از برنامه های مهم آموزش و پرورش بیان کرد و گفت: در حال حاضر همه مسئولان دستگاههای اجرایی همکاری تنگاتنگی با مجموعه آموزش و پرورش آبادان دارند.
به گزارش ایرنا بیستمین جشنواره خیرین مدرسه ساز با حضور امام جمعه آبادان و مسئولان محلی، استانی و جمعی از خیرین مدرسه ساز در مجتمع فرهنگی معلم آبادان برگزار شد.
7100/7165/6002
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: موسسات مالی و اعتباری تحولات سوریه گفت و گوی ملی ارز دیجیتال ارزش های دهه 60 آموزش و پرورش شهرستان اداره آموزش و پرورش ترویج فرهنگ توسعه علمی دین موسسات مالی و اعتباری تحولات سوریه گفت و گوی ملی ارز دیجیتال ارزش های دهه 60 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۲۳۰۷۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اصفهان میزبان بیست و ششمین جشنواره خیرین مدرسه‌ساز استان


رییس مجمع خیرین مدرسه‌ساز استان با اشاره به اینکه بیست و ششمین جشنواره خیرین مدرسه‌ساز استان با حضور وزیر آموزش و پرورش در خردادماه در اصفهان برگزار می‌شود گفت: ماهیت کلی برگزاری جشنواره تکریم کامل خیران است.
مجتبی ملااحمدی افزود: جشنواره قبلی و تعهد بیش از ۱۵۰۰ میلیاردی خیران مدرسه‌ساز استان اصفهان که عملیات اجرایی بیش از ۹۰ درصد آن آغاز شده است، انتظارات را از اصفهان بالا برده که این جشنواره در مقایسه با سال‌های قبل از کیفیت بالاتری برخوردار باشد.
وی گفت: نقش جوانان و گسترش فرهنگ مدرسه‌سازی در میان جوانان یکی از اهداف اصلی این جشنواره است که باید به آن به صورت جدی پرداخته شود.
ناصر فتحی، مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان اصفهان هم گفت: جشنواره بیست و ششم از ستاد اجرایی تشکیل شده و در گروه‌ها، برنامه‌های متنوعی را انجام داده‌اند.

باشگاه خبرنگاران جوان اصفهان اصفهان

دیگر خبرها

  • رئیس جمهور: ساز و کارهای مشارکت مردم برای تحقق شعار سال فراهم شود / توسعه یافتگی همگام با نظام انقلابی
  • اصفهان میزبان جشنواره خیرین مدرسه‌ساز استان
  • اصفهان میزبان بیست و ششمین جشنواره خیرین مدرسه‌ساز استان
  • حق نداریم مدارس خیرساز را تغییر نام دهیم
  • بیست‌وششمین جشنواره خیرین مدرسه‌ساز استان اصفهان برگزار می‌شود
  • تا سه سال آینده کمبود فضای آموزشی استان رفع می‌شود
  • جبران کمبود ۵هزار کلاس درس در خراسان رضوی تا سه سال آینده
  • سرانه فضای آموزشی در خراسان رضوی افزایش یافت 
  • بستر سرمایه‌گذاری در منطقه آزاد دوغارون خراسان رضوی فراهم شده است
  • بستر سرمایه‌گذاری در منطقه آزاد دوغارون فراهم شده است