Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، محمد خرم در گفت و گو با پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان با اشاره به مصوبه هیات دولت اظهار داشت: صندوق اعتباری حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان ورزش ایران مکلف است از جامعه مخاطب خود با پرداخت مستمری، وام بلاعوض، وام قرض الحسنه و پرداخت بیمه حمایت کند و این حمایت ها بر اساس تفکیک قهرمانان و پیشکسوتان و امتیاز بندی هایی که صورت گرفته انجام می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قطع برخی مستمری ها برای حمایت از پیشکسوتان نیازمند بود

مدیرعامل صندوق اعتباری حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان با اشاره به پرداخت مستمری به قهرمانان و پیشکسوتان توضیح داد: پرداخت مستمری یک نوع حمایت است که بر اساس مصوبات هیات مدیره و هیات امنا صورت می گیرد همچنین با توجه به امتیاز بندی هایی که صورت گرفته است به یک هزار و 100 نفر مستمری تعلق می گیرد که در دوره جدید مدیریتی با هدف ساماندهی این مهم و با توجه به درخواست های مکرر بسیاری از قهرمانان و با عنایت به به بررسی های کلی که صورت گرفت، مستمری 50 قهرمان بدلیل تمکن مالی قطع شد ولی مقرر شد که اگر بعد از قطع این مستمری هر کدام از این قهرمانان مجددا تقاضا کنند مستمری آنها برقرار شود ما این مهم را محقق کنیم که اتفاقا یکی از این 50 مورد نسبت به برقراری این مستمری تقاضا داد و صندوق هم دوباره مستمری را برقرار کرد.

حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان به صورت واحد انجام خواهد شد

محمد خرم در ادامه با اهمیت ساماندهی وضعیت مستمری بگیران تصریح کرد: برخی از مستمری بگیران از کمیته ملی المپیک،فدراسیون ها و صندوق مورد حمایت مالی قرار می گیرند که ما درصددیم این حمایت ها به صورت واحد انجام شود چرا که در درجه اول سه پرداختی به عنوان مستمری از لحاظ قانونی دارای اشکال است به همین دلیل در حال بررسی نهایی با کمیته ملی المپیک و فدراسیون ها هستیم تا حمایت ها به صورت واحد، هدفمند و در شان و منزلت این سرمایه های ملی به آنها پرداخت شود.

مدیرعامل صندوق اعتباری حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان در ادامه توضیح داد: پرداخت مستمری ها قطعا با هدف حمایت صورت می گیرد و آنچه باعث قطع مستمری برخی از قهرمانان شد مراجعه برخی از افتخارآفرینان ورزش ایران بود تا به قهرمانی که نیاز مالی ندارند و از شرایط خوبی برخوردارند مستمری پرداخت نشود تا بتوانیم با شرایط بهتری به دیگر قهرمانان و پیشکسوتانی که نیازمند این مستمری ها هستند خدمت کنیم.   محمد خرم ادامه داد: آنچه مسلم است ما نسبت به حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان خود را مکلف به حمایت می دانیم و وقتی با مواردی برخورد می کنیم که خانواده ای برای مراسم ترحیم یک پیشکسوت شرایط مناسبی ندارند یا برخی دیگر از قهرمانان و پیشکسوتان مشکلات متعدد دیگری دارند ؛ باید شرایط را برای حمایت از افرادی که استحقاق دریاف کمک دارند فراهم کنیم حتی از قهرمانان و افتخارآفرینان کشورمان که شرایط مالی خوبی دارند انتظار داریم در راه ساماندهی حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان این صندوق را حمایت و همراهی کنند.

جامعه ورزش می تواند از خدمات شرکت لیزینگ صندوق بهره ببرد

این مقام مسئول گفت: در دوره جدید مدیریت صندوق اعتباری حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان ورزش ایران در صددیم تا با ساماندهی به شرکت هایی که برای درآمدزایی و ارائه خدمات بهتر به این صندوق اضافه شده اند شرایط ارائه خدمات بهتری را به جامعه ورزش فراهم کنیم به طوری که از 6 شرکت که با صندوق حمایت همکاری داشتند، بسیاری از آنها دارای زیان انیاشته هستند که انحلال آنها بهتر و سودمند تر است ولی یکی از این شرکت ها نیز آژانس قهرمان سیر است که خدماتی از قبیل تهیه بلیط هواپیما و قطار را به صورت رایگان و یا تخفیف ویژه بر اساس امتیازبندی قهرمانان و پیشکسوتان انجام می دهد.

خرم ادامه داد: این صندوق به کارگزاری توزیع بورس هم ورود کرده است تا ورزشکاران و قهرمانان ما سهامدار شرکت لیزینگ تحت هدایت صندوق شوند و از خدمات آن در راستای خرید کالای مورد نیاز خود از ماشین تا لوازم خانگی اقدام کنند . برای تحقق این مهم در صدد افزایش سرمایه هستیم و از طرفی شرکت لیزینگ متعلق به صندوق به نسبت دیگر شرکت های لیزینگ شرایط بهتری برای جامعه ورزش فراهم کرده است ضمن آنکه در این شرکت حمایت از کالای ایرانی هم در اولویت قرار دارد.   مدیرعامل صندوق حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان ورزش ایران با عنایت به تاکید رییس جمهور حتی در حوزه ساختمانی و بافت فرسوده هم وارد شدیم و بر همین اساس 200 واحد مسکونی را تحت پوشش و ساخت قرار دادیم تا به همکاران و جامعه ورزش عرضه کنیم.   خرم تاکید کرد: صندوق حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان ورزش ایران برای ارائه حمایت های بهتر و عادلانه تر در پرداخت های حقوق ، بدههی ها و مطالبات گذشته ساماندهی هایی را صورت می دهد و در این زمینه با شفاف سازی و تدبیر امور مربوط به جامعه ورزش را به پیش می بر

نرم افزار جامع ورزش ایران طراحی می شود

وی با بیان اینکه نرم افزار جامع ورزش ایران در حال تدوین است اظهار داشت: این نرم افزار موجب تحقق عدالت در جامعه ورزش خواهد شد چرا که با این نرم افزار اطلاعات کلیه افرادی که با ورزش مرتبط هستند ثبت می شود و همین ثبت اطلاعات باعث خواهد شد که سوابق کل جامعه ورزش موجود باشد.

خرم گفت: نرم افزار جامعه ورزش باعث خواهد شد که فرزند خانواده که به یک محیط ورزشی می رود ،پیامکی برای خانواده او ارسال می کنند تا خانواده بابت شرایط فرزند خود آسوده خیال باشند.

کارت ملی ورزش صادر می شود

وی از صدور کارت ملی ورزش خبر داد و تصریح کرد: کارت ملی ورزش به صورت هوشمند تا پایان خردادماه برای افراد مرتبط با ورزش صادر می شود تا با استفاده از این کارت که به شبکه بزرگی از کالاهای ایرانی متصل هستند بتوانند لوازم مورد نیاز را با 30 درصد تخفیف دریافت کنند و افرادی هم که از صندوق حمایت از قهرمانان مستمری دریافت می کنند لوازم مورد نیازشان را به صورت اقساط از محل مستمری پرداخت می کنیم.

محمد خرم ابعاد حمایتی صندوق حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان ورزش ایران را در قالب اصحاب رسانه نیز عنوان کرد و اظهار داشت: این آمادگی وجود دارد تا در زمینه پرداخت وام و بیمه متقاضیان را حمایت کنیم .   مدیرعامل صندوق اعتباری حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان ورزشی به فعالیت باشگاه پیشکسوتان در قالب این صندوق اشاره کرد و گقت: توقع داریم در راستای دیدارهای بیشتر با پیشکسوتان اقدامات گسترده تری را انجام دهند آنچه مسلم است در طی یکسال گذشته دکتر سلطانی فر همیشه به حمایت از پیشکسوتان تاکید کرده اند و بارها دیدارهای محتلفی را هم با بزرگان ورزش ایران داشته اند و تاکید کرده اند در قالب وظایف حمایتی خود در صندوق در راستای بهبود وضعیت آنها تلاش چند برابری داشته باشیم.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: ایران پیشکسوتان دولت سرمایه نرم افزار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۲۳۱۰۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی تعیین تکلیف شد

 

به گزارش تابناک، مدیرعامل سازمان تأمین‌ اجتماعی اعلام کرد: افزایش حقوق بازنشستگان تأمین‌ اجتماعی در حقوق اردیبهشت آنان اعمال و مابه‌التفاوت فروردین نیز خردادماه پرداخت خواهد شد.

میرهاشم موسوی، اعلام کرد: افزایش حقوق بازنشستگان تأمین‌اجتماعی در حقوق اردیبهشت آنان اعمال و مابه‌التفاوت فروردین نیز خرداد ماه پرداخت خواهد شد.

موسوی با اشاره به این‌که پرداخت حقوق فروردین بازنشستگان و مستمری‌بگیران تأمین‌اجتماعی از ۲۰ فروردین آغاز شده است، گفت: تلاش می‌کنیم افزایش حقوق بازنشستگان و مستمری‌بگیران از اردیبهشت ماه در احکام آنان اعمال و معوقات فروردین ماه نیز خردادماه به حساب آنان واریز شود. وی با اشاره به اینکه در دوره گذشته برای پرداخت ماهانه ۲۷ هزار میلیارد تومان حقوق و مستمری، ماهانه حدود ۴ تا ۵ هزار میلیارد تومان کسری وجود داشت است گفت : در تمام ماه‌های سال گذشته موفق شدیم حدود ۴۴ هزار میلیارد تومان حقوق بازنشستگان و سایر تعهدات سازمان را بدون یک ریال استقراض از بانک‌ها تأمین و بموقع پرداخت کنیم.

موسوی همچنین با تشریح رویکرد سازمان تأمین‌ اجتماعی ،که ارائه خدمات بهتر و مطلوب‌تر به بازنشستگان و شرکای اجتماعی است افزود: برنامه‌های خوبی از جمله سفرهای رایگان به مشهد مقدس و پرداخت تسهیلات بانکی به بازنشستگان مرحله اجرا در آمده است.

 منبع: اقتصادنیوز

دیگر خبرها

  • دیدار فرامرز ظلی با وزیر ورزش پس از ترخیص از بیمارستان
  • ثبت دو اختراع برای نخستین بار در رشته طراحی شهری توسط نخبه دانشگاه ارومیه 
  • مادران روستایی و عشایری دارای سه فرزند به صورت رایگان بیمه می‌شوند
  • بیمه رایگان مادران غیرشاغل روستایی دارای سه فرزند و بیشتر
  • پیش ثبت نام ۹۰۰ مادر دارای سه فرزند خراسان شمالی در صندوق اجتماعی کشاورزان
  • بیمه رایگان مادران غیرشاغل روستایی و عشایری دارای ۳ فرزند و بیشتر
  • جهش ۱۸۶ درصدی مستمری مددجویان کمیته امداد
  • جهش ۱۸۶ درصدی مستمری مددجویان در سال جاری
  • طراحی نرم‌افزار اندازه‌گیری علائم حیاتی با چهره انسان توسط محققان کشور
  • حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی تعیین تکلیف شد