Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی کروات پرسپولیس در آستانه جدال پایانی لیگ برتر از هواداران تیمش خواست تا با حضور در استادیوم جشن باشکوهی را برگزار کنند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

برانکو ایوانکوویچ و تیمش در هفته پایانی لیگ برتر به مصاف سپیدرود رشت خواهند رفت تا در پایان این بازی کاپ قهرمانی لیگ هفدهم را دریافت کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرمربی سرخپوشان در پایان تمرین امروز از هواداران این تیم خواست تا با حضور باشکوه خود در استادیوم آزادی جشن قهرمانی را برپا کنند.

وی در ابتدای صحبت‌هایش گفت:

باید فصل را به بهترین شکل به پایان برسانیم همانطور که تاکنون عملکرد خوبی داشتیم. می‌خواهیم با برد جشن قهرمانی را برگزار کنیم و امیدوارم هواداران هم بیایند تا این قهرمانی را جشن بگیرند.

برانکو در خصوص برنامه‌هایش برای فصل آینده گفت:

ما هیچ ترس و نگرانی از فصل آینده نداریم. ما فصل آینده از امسال هم قوی‌تر خواهیم شد. بازیکنان ما هم باید به سطحی که انتظار داریم، برسند. ضمن اینکه نورالهی و امید عالیشاه هم به جمع ما برگشتند و از بشار رسن هم انتظار داریم به سطح خود برسد. در کُل ما از هیچ‌کس و هیچ چیز ترسی نداریم.

برانکو ایوانکوویچ سرمربی پرسپولیس که بابت اتفاقات جدال مقابل ذوب آهن به شدت شاکی است در خصوص اینکه این اشتباهات داوری علیه تیمش را ناشی از چه می‌داند گفت:

این را از کمیته داوران بپرسید. همه اشتباه می‌کنند و خودم مخالف ویدئو چک هستم چرا که اشتباه بخشی از ورزش است. عجیب است که این اشتباهات بیش از همه علیه پرسپولیس می‌شود.

سرمربی سرخپوشان در واکنش به انتقاداتی که از او علیرغم دستیابی دوباره به قهرمانی لیگ و صعود به مرحله بعدی لیگ قهرمانان صورت گرفته گفت:

بله مغرضانه است. همیشه افراد ناراحت و ناراضی هستند. ما راهمان را می‌شناسیم و خودمان را درگیر این مسائل نمی‌کنیم. بابت سوال شما تشکر می‌کنم اما این مسائل همیشه هست.

برانکو در خصوص محسن مسلمان نیز بار دیگر مجبور به پاسخگویی شد و اینبار در واکنش به اینکه آیا این بازیکن با او برای جدایی از تیم صحبت کرده گفت:

نمی‌دانم موضوع چیست. مسلمان بازیکن پرسپولیس است مثل همه بازیکنانی که در تیم هستند. افرادی بازی می‌کنند که من تشخیص بدهم بهتر از بقیه هستند و می‌توانند بهترین نتیجه را کسب کنند. نمی‌دانم مشکل کجاست. اگر کسی می‌خواهد مشکل بسازد من نمی‌دانم. مشکلی با بازیکنان ندارم. بخش کاری که به من مربوط می‌شود طوری است که من می‌گویم. بخش دیگری که مربوط به دیگران است شرایط طوری خواهد بود که آنها می‌گویند. من نمی‌دانم دیگر مشکل چیست؟

برانکو در پایان در پاسخ به سوال خبرنگاری که با استناد به صحبت‌های وینفرد شفر مدعی شده بود علیرغم قهرمانی پرسپولیس در رسانه‌های اروپایی از استقلال و موفقیت‌هایش صحبت می‌شود گفت:

طبیعتا ما در ایران بازی می‌کنیم و موفقیت در اینجا خیلی مهم است، من متوجه صحبت‌های شفر نشده‌ام و نمی‌دانم منظور او کجای اروپا است اما وقتی ما به کرواسی می‌رویم همه از موفقیت پرسپولیس صحبت می‌کنند.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: سرمربی پرسپولیس استقلال تهران برانکو ایوانکوویچ تیم فوتبال استقلال سرمربی استقلال سرمربی پرسپولیس وینفرد شفر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۲۳۱۱۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس| استقبال اوسمار از بانویی که باسرطان می‌جنگد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ تمرین امروز پرسپولیس یک مهمان ویژه داشت. ندا نویدی‌نسب، هوادار بانوی پرسپولیسی که در حال انجام شیمی‌درمانی و مبارزه با سرطان است به همراه همسر و دو فرزندش در ورزشگاه کاظمی حاضر شد.

او پیش از شروع تمرین، صحبت گرمی با اوسمار ویرا سرمربی تیم و سایر بازیکنان داشت. اعضای تیم برای این بانوی پرسپولیسی که در دیدار قبل هم در ورزشگاه حاضر بود و تیم را حمایت کرد آرزوی سلامتی کردند.

بازی پرسپولیس و سپاهان اتفاقات عجیب و غریب و زننده زیاد داشت اما حضور این هوادار پرسپولیس در ورزشگاه و صحبت‌هایش از زیبایی‌های سکوهای آزادی بود که حالا از نزدیک هم با اعضای تیم دیدار کرد.

257 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1902828

دیگر خبرها

  • عکس| استقبال اوسمار از بانویی که با سرطان می‌جنگد
  • استقبال اوسمار از زنی که قبل از شیمی درمانی به دیدن بازی پرسپولیس رفت+ ویدئو | صحبت های احساسی در تمرین سرخ ها
  • عکس| استقبال اوسمار از بانویی که باسرطان می‌جنگد
  •  جیب‌بُرترین شهرهای اروپا برای گردشگران کدام‌ها هستند؟
  • وزارت ورزش همچنان مالک استقلال و پرسپولیس!
  • تمرین پرسپولیس با حضور چهره ویژه سکوها
  • کدام جشن قهرمانی، هنوز که قهرمان نشده‌ایم!
  • مناظره مدیران پرسپولیس و سپاهان درباره اتفاقات رخ داده در ورزشگاه آزادی
  • نیمکت‌های داغ فوتبال اروپا؛ کدام تیم‌ها سرمربی‌شان را عوض می‌کنند؟ / آن تایم
  • جواد خیابانی: هیچ کدام از تیم های بالای جدول شایسته قهرمانی نیستند / فیلم