Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما جمال انصاری در نشست روسای شعب تعزیرات استان تهران افزود: نیازمند نوسازی و نوگرایی خدمات هستیم و همانطور که وظیفه نظارتی داریم باید نظارت پذیر هم باشیم و باید بپذیریم که رصد شویم چون در این شرایط است که ارتقا پیدا خواهیم کرد.
وی از روسای شعب هم خواست بر زیرمجموعه خود نظارت بیشتری داشته باشند .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


انصاری افزود: درست نیست که مردم ده ها و یا صدها کیلومتر برای مراجعه به شعب سازمان تعزیرات طی کنند و باید شبکه ای در تعزیرات راه اندازی و بهترین خدمات به مردم ارائه شود.  

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۲۳۱۳۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هوشمندسازی ۴ پارکینگ هسته مرکزی شهر قم

مدیرعامل سازمان حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قم گفت: طرح هوشمندسازی چهار پارکینگ هسته مرکزی شهر یعنی پارکینگ زائر، پارکینگ شرقی، پارکینگ بهار و پارکینگ شهید کاظمی در شش ماه نخست سال جدید به بهره‌برداری می‌رسد.

علیرضا خلیلی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در قم اظهار کرد: یکی از اهداف سازمان حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قم بهبود خدمات‌دهی در پارکینگ‌های عمومی شهر قم است.

وی با اشاره به اولویت هوشمندسازی در این پارکینگ‌ها افزود: در مناسبت‌ها برنامه ویژه‌ای برای اطلاع‌رسانی مسائل مرتبط با پارکینگ‌ها و تشدید نظارت وجود دارد که در حال پیگیری است.

مدیرعامل سازمان حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قم با بیان اینکه هوشمندسازی پارکینگ‌ها ابتدا در اطراف حرم و هسته مرکزی شهر و سپس در قسمت‌های مختلف شهر مدنظر است، خاطرنشان کرد: بسیاری از تخلفات همچون پرداخت‌های خارج از قاعده و دریافت تعرفه اضافه، دزدی و سرقت خودروها و مقوله‌های مهم دیگر با هوشمندسازی پارکینگ‌ها کاهش پیدا می‌کند.

خلیلی اضافه کرد: در پارکینگ‌هایی که هوشمندسازی می‌شوند، اپراتوری که در ورودی پارکینگ نشسته است دخل و تصرفی در هزینه پارکینگ ندارد و همه محاسبات به صورت هوشمند انجام می‌شود.

وی ادامه داد: در این سیستم هنگام ورود عکس از پلاک خودرو گرفته تا زمان خروج مطابقت داده می‌شود، همچنین تمام هزینه به شکل سیستمی ثبت خواهد شد و در پایان تنها رمز از راننده می‌خواهند تا از پارکینگ خارج شود.

مدیرعامل سازمان حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قم تصریح کرد: شکایت‌های زیادی در خصوص دریافت تعرفه‌های اضافی در پارکینگ‌ها به سازمان حمل‌ونقل و ترافیک مخابره می‌شد، اما در حال حاضر با اجرای طرح هوشمندسازی که در بعضی پارکینگ‌ها مثل زائر صورت گرفته است، شکایت‌ها در ماه به یکی یا دو عدد رسیده است.

خلیلی گفت: طرح هوشمندسازی در پارکینگ زائر در پایان سال ۱۴۰۲ به صورت آزمایشی آغاز شد و سال ۱۴۰۳ در باقی پارکینگ‌های هسته مرکزی شهر اجرا می‌شود.

وی افزود: طرح هوشمندسازی چهار پارکینگ هسته مرکزی شهر یعنی پارکینگ زائر، پارکینگ شرقی، پارکینگ بهار و پارکینگ شهید کاظمی در شش ماه نخست سال جدید به بهره‌برداری می‌رسد و در صورت اجرای کامل این طرح، موضوع شکایت‌های مردمی کاهش پیدا خواهد کرد.

کد خبر 749325

دیگر خبرها

  • سازمان دامپزشکی به‌دنبال بازمهندسی در فرایندهای سازمانی است
  • هوشمندسازی ۴ پارکینگ هسته مرکزی شهر قم
  • تخصص بدون تعهد و تعهد بدون تخصص زمینه‌های فساد را ایجاد می‌کند
  • تابع فضاسازی‌ها تصمیم قضائی نمی‌گیریم/ قاضی باید اهل مشورت باشد/ دستور ویژه به مراجع قضایی
  • رئیس قوه قضائیه : به افکار عمومی بی‌توجه نیستیم، اما تابع فضاسازی ها تصمیم قضایی نمی‌گیریم
  • دستورات محسنی‌اژه‌ای برای صدور رأی در پرونده‌های خاص
  • مردم از گرانی فوق العاده رنج می‌برند
  • تاکید وزیر راه و شهرسازی به توسعه ناوگان هوایی ایران
  • رئیسی : گشت ارشاد مدیران در دستور کار وزرا باشد
  • رئیسی: گشت ارشاد مدیران در دستورکار وزرا باشد