Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش پایگاه خبری سبز البرز ، ابوالفضل فلاح روز سه شنبه در جلسه شورای هماهنگی مدیران استانی اقتصاد و دارایی با اتاق اصناف البرز، با بیان اینکه این امر برگرفته از تعامل بخش خدمات با اتاق اصناف است، اظهار داشت: با توجه به شرایط خاص استان البرز به دلیل مجاورت با پایتخت و وضعیت آماری جمعیت استان های تهران ، البرز و استانهای مجاور، توجه ویژه به بخش خدمات می تواند نقش موثری در بهبود فضای کسب و کار و ایجاد اشتغال ایفا کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اضافه کرد: هدف شورای مدیران استانی وزارت امور اقتصادی و دارایی صرفا پاسخگویی نیست، بلکه هدف ما شفاف سازی ، تبیین مسائل و انعکاس مشکلات درحوزه فعالیت تشکل های بخش خصوصی به وزیر امور اقتصادی و دارایی با هدف بهبود فضای کسب و کار و ایجاد اشتغال است.
فلاح با اشاره به اجرای طرح جامع مالیاتی گفت : طرح جامع مالیاتی بزرگترین طرح اقتصادی کشور است و هدف از اجرای این طرح افزایش رضایتمندی مردم ، کاهش فاصله طبقاتی، به حداقل رساندن فرارمالیاتی و ایجاد عدالت مالیاتی می باشد.
رئیس اتاق اصناف البرز نیز گفت: اتاق اصناف استان در بحث اشتغالزایی، کارآفرینی و ا قتصادی آمادگی خود را جهت کمک و یاری به مدیران اقتصادی البرز اعلام می کند.
حمید کریمی ارائه مشوق ها و تخفیف های مالیاتی به فروشگاه هایی که نسبت به عرضه و فروش کالاهای ایرانی اقدام می نمایند را از جمله راهکارهایی در جهت حمایت از کالای ایرانی عنوان کرد.

منبع: سبز البرز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت sabzalborz.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «سبز البرز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۲۳۱۳۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید بیش از ۱۰ هزار گردشگر داخلی و خارجی از غار سهولان مهاباد

فاروق سلیمانی رئیس اداره حفاظت محیط زیست مهاباد با اشاره به بازدید بیش از ۱۰ هزار گردشگر داخلی و خارجی از غار سهولان، گفت: هم اکنون ۱۳ قایق پارویی به همراه ۱۴ نجات‌غریق و غواص برای خدمات رسانی به گردشگران در داخل غار مستقر شده و به گردشگران خدمات ارائه می‌کنند.

وی اضافه کرد: با همکاری اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مهاباد و دهیاری روستای سهولان، محوطه ورودی این غار با احداث آلاچیق و مکان برپایی چادر از محل درآمد‌های غار برای اسکان مسافران و گردشگران آماده شده است.

رئیس اداره حفاظت محیط زیست مهاباد گفت: ۸ واحد سوئیت و اقامتگاه بوم‌گردی با ظرفیت حدود ۴۰ نفر نیز در روستای سهولان واقع در نزدیکی این غار برای پذیرش میهمانان و مسافران احداث شده است.

سلیمانی یادآور شد: پارسال در مجموع بیش از ۲۲۰ هزار گردشگر داخلی و خارجی از این اثر طبیعی بازدید کردند.

باشگاه خبرنگاران جوان مهاباد مهاباد

دیگر خبرها

  • تداوم نظارت بر واحدهای صنفی جهرم تا پایان نوروز
  • کشف بیش از ۲۹ میلیارد ریال فرار مالیاتی یک شرکت تجاری در کرج
  • این کشورهای جهان بیشترین بدهی عمومی را دارند (+جزئیات)
  • رونق بخش گردشگری، سیاست قطعی استان برای توسعه اقتصادی
  • ضرورت اصلاحات مالیاتی لازم در جهت تقویت تولید/ چگونه سرمایه‌های خرد مردمی به سمت بخش مولد اقتصاد جذب می‌شود؟
  • آخرین وضعیت تفحص از شستا و اتاق بازرگانی در مجلس
  • بازدید بیش از ۱۰ هزار گردشگر داخلی و خارجی از غار سهولان مهاباد
  • چرا هتل هما 2 مشهد محبوبیت زیادی دارد؟
  • تعاون، کلید واژه تحقق شعار سال ۱۴۰۳
  • صعود تولید ناخالص داخلی منابع طبیعی کانادا