Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تین نیوز»
2024-03-28@18:55:11 GMT

قیمت سکه/ 4 اردیبهشت

تاریخ انتشار: ۴ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۲۳۱۳۵۹

قیمت سکه/ 4 اردیبهشت

تین‌نیوز | 

در جریان معاملات بازار آزاد تهران، قیمت هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح قدیم بیست هزار تومان و طرح جدید ۱۵ هزار تومان ارزان شد.

به گزارش تین‌نیوز،  در جریان معاملات امروز(سه شنبه) بازار آزاد تهران، قیمت هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید ۱۵ هزار تومان و طرح قدیم ۲۰ هزار تومان ارزان شد. همچنین هر نیم سکه ۵ هزار تومان و هر سکه یک گرمی ۳ هزار تومان کاهش قیمت داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر این اساس قیمت سکه طرح جدید یک میلیون و ۷۷۵ هزار تومان، طرح قدیم یک میلیون و ۷۲۲ هزار و ۲۵۰ تومان، نیم سکه ۸۶۸ هزار تومان، ربع سکه ۵۳۸ هزار و ۵۰۰ تومان و سکه یک گرمی ۳۵۱ هزار تومان است.

به گزارش مهر، هر اونس طلا در بازارهای جهانی ۱۳۲۶ دلار و ۱۴ سنت و هر گرم طلای ۱۸ عیار ۱۷۰ هزار و ۱۴۸ تومان است.

 

منبع: تین نیوز

کلیدواژه: قیمت سکه سکه کامل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۲۳۱۳۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساختمان قدیم شهرداری کاشان به موزه تبدیل می‌شود

شهردار کاشان از تبدیل ساختمان قدیم شهرداری کاشان به موزه بلدیه کاشان خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کاشان، کیومرث محمدپور صبح امروز در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: نیاز شهر کاشان به موزه‎ای که در بردارنده اسناد تاریخی، نمادهای فرهنگی، تمدنی و هویتی این جامعه شهری کهن باشد، جدی و ضروری است و مدیریت شهری برای رفع این خلأ به دنبال تأسیس و راه‌‎اندازی موزه بلدیه کاشان است.

وی انتخاب ساختمان کنونی ستاد مرکزی شهرداری کاشان را به واسطه پیشینه غنی و تاریخ ارزشمند آن دانست و خاطرنشان کرد: طبیعتا با جابجایی محل ستاد مرکزی به ساختمان جدید واقع در بلوار دانش، باید از محل کنونی به عنوان یک بنای مهم محافظت کرد و کاربری متناسب با آن را تعریف کرد که بر این اساس در آینده‎ای نزدیک در قالب موزه بلدیه از آن استفاده خواهد شد که این ماموریت به دبیرخانه تخصصی و منطقه یک واگذار شده است.

شهردار کاشان ابراز داشت: محل کنونی ستاد مرکزی شهرداری با قدمتی قریب به یک قرن هم به واسطه سابقه بهره‌برداری پیشین آن به عنوان محل فرمانداری و شهرداری و هم به دلیل موقعیت مکانی آن در مجاورت بازار و چهارباغ قدیم، از چندین دهه قبل یکی از مراکز حائز اهمیت از نظر تاریخی، اجتماعی و سیاسی بوده است.

وی با بیان اینکه بخش‌‌هایی که در موزه بلدیه تعریف و اجرا می‌‎شود مرتبط با حوزه مدیریت شهری و موضوعات شهرنشینی است، گفت: بخش‎‌هایی نظیر نگارخانه کاشان قدیم، نگارخانه شهرداران، هدایای تقدیمی در طول زمان، معرفی برخی از مشاهیر و مفاخر، سیر توسعه شهر و اسناد مکتوب بلدیه و غیره در نظر گرفته شده که البته به تدریج بخش‎‌هایی دیگری به آن اضافه می‎شود.

محمدپور تأکید کرد: طبیعتا این موزه نمی‎‌تواند تمام وجوه ارزشمند تاریخ و تمدن کاشان را دربرگیرد و به صورت ویژه‌تر بخش‌‎‌هایی مدنظر قرار گرفته که در حوزه فعالیت شهرداری کاشان و یا مسائل مرتبط با آن قرار دارد.

وی، همچنین به سایر برنامه‌های مدیریت شهری کاشان برای محدوده دروازه دولت تا میدان 15 خرداد اشاره و عنوان کرد: با توجه به جایگاه بنای ارزشمند تلگرافخانه و دبیرستان ماندگار امام خمینی(ره) همچنین آب انبار چهارباغ وبیمارستان اخوان احداث موزه بلدیه می‌تواند مجموع‌ه‎ای از عناصر تاریخی را به هم پیوند داده و بستر مناسبی برای انجام پروژه‌های جذاب فراهم کند.

انتهای پیام/801/

دیگر خبرها

  • اعلام نرخ اقلام اساسی بازار سمنان در روز پنجشنبه نهم فروردین
  • ساختمان قدیم شهرداری کاشان به موزه تبدیل می‌شود
  • بازدید مسافران نوروزی از طبیعت بکر و آثار تاریخی گرمی
  • سرمازدگی به ۶۰ هزار هکتار از مزارع گندم و جو استان اردبیل خسارت زد
  • سرمازدگی به ۶۰ هزار هکتار از مزارع گندم و جو خسارت زد
  • سفر به ایران قدیم؛ عکسی عجیب از شکار یک ساواکی در نوروز ۵۸ (+عکس)
  • سفر به ایران قدیم؛ شاه به این عروس روستایی ۴۶سکه هدیه داد (+عکس)
  • نمایی از هوای مه آلود جاده موران به گرمی در یک روز بهاری + فیلم
  • انسداد محور قدیم خرم‌آباد پلدختر
  • استقبال از ماه رمضان با موسیقی