Web Analytics Made Easy - Statcounter

جیمز پالوتا، رئیس رم مدعی شد که جان دابلیو هنری، مالک لیورپول فکر می‌کرد که محمد صلاح را گران خریده و دائم از این بابت ابراز ناراحتی می‌کرده است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

محمد صلاح در تابستان با ۴۳ میلیون یورو از رم جدا شد و به لیورپول پیوست. او عملکرد بسیار خوبی در این مدت داشته و در ۳۳ بازی در لیگ برتر، ۳۱ گل به ثمر رسانده است و عنوان بهترین بازیکن فصل لیگ برتر را از آن خود کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او همچنین نه گل در ۱۲ بازی چمپیونزلیگ زده و حالا پالوتا از پروسه خرید او توسط لیورپول، موضوع جالبی مطرح کرد.

او گفت:

” هنری خیلی در رابطه با خرید صلاح غر می‌زد. می‌گفت «آیا بیش از حد پول پرداخت کرده ایم؟ فکر می‌کنم بیشتر از آنچه باید، پول داده ایم». من هم گفتم یک ناهار مهمان من!

وقتی دوباره موضوع انتقال صلاح را بررسی می‌کنید، واقعا رقم انتقالش باورنکردنی بود. مشکل این بود که وقتی مونچی به تیم ما اضافه شد، صلاح می‌خواست برود. یک سال از قراردادش باقی مانده بود و پس از یک سال، هیچ پولی به ما نمی‌رسید. می‌خواست به لیگ برتر برگردد و خودش را ثابت کند که به خوبی نیز این کار را کرد. نمی‌توانیم بگوییم چند تیم به دنبال جذب او بودند ولی مطمئنا با تماشای بازی هایش در این فصل می‌توان گفت که تیم‌ها از نخریدنش پشیمان هستند.”

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: جان دابلیو هنری جیمز پالوتا رئیس رم مالک لیورپول محمد صلاح هافبک مصری لیورپول

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۲۳۱۴۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پاسخ وین رونی به گلایه فن دایک: این بخشی از شغل شماست

اسطوره منچستریونایتد با اظهارات ویرجیل فن دایک موافق نیست 

طرفداری | پس از  شکست مقابل اورتون در گودیسون پارک، امید لیورپول برای کسب عنوان قهرمانی لیگ برتر از هر زمان دیگری کمرنگ تر شد. این باخت باعث شد تا قرمزها با تنها چهار بازی باقی مانده در این فصل، 3 امتیاز از صدرنشین آرسنال عقب بیفتند. 

ویرجیل فن دایک، مدافع هلندی لیورپول از این که تیمش قرار است بازی بعدی خودش مقابل وست هم را ساعت 12:30 (به وقت محلی) انجام دهد اصلا خوشحال نیست، زیرا او احساس می کند که لیگ برتر باید به آن ها زمان بیشتری برای ریکاوری بعد از بازی چهارشنبه شب (اورتون) اختصاص می داد. با این حال، رونی با اشاره به شکایت های مکرر لیورپول در این فصل در مورد ساعت برگزاری بازی ها پس از بازی های وسط هفته، از فن دایک انتقاد کرد و گفت بازیکنان باید خودشان را با شرایط تطبیق بدهند. 

باز هم گلایه هایی در مورد شروع بازی ها در ساعت 12:30 می شنویم. در اصل باید این طور باشد که بازیکنان لیورپول خودشان مشتاق برگزاری هرچه زودتر این بازی ها باشند، زیرا وقتی دربی را می بازید، می خواهید بازی ها زودتر از راه برسند. به کارتان ادامه دهید، این بخشی از شغل شماست.

از دست ندهید ????????????????????????

درخواست دروسی: سردار را در رم حفظ کنید اختلاف علنی رئیس فدراسیون با مجری تلویزیون اعتراض هوادار بارسلونا: ژاوی، مرد سر حرفش می‌ماند! رد پای آرتتا؛ اورتون بعد از 14 سال لیورپول را در خانه شکست داد!

دیگر خبرها

  • پاسخ وین رونی به گلایه فن دایک: این بخشی از شغل شماست
  • نونیز در حد لیورپول نیست، زودتر بفروشیدش!
  • رکورد جذاب: سرمربی اورتون به آنچلوتی رسید
  • خلاصه‌بازی لیورپول و اورتون + فیلم
  • توصیه سان به لیورپول: صلاح پیر شده، بفروشیدش!
  • خلاصه بازی اورتون 2-0 لیورپول (لیگ برتر انگلیس - 2023/24)
  • ترکیب اصلی اورتون-لیورپول: نبرد برای بقا و قهرمانی
  • پادشاهان گلزنی در وقت‌های تلف شده در فصل جاری؛ لیورپول در صدر
  • ساعت پخش زنده بازی لیورپول و اورتون + پخش آنلاین
  • فشردگی لیگ برتر تقصیر کیست؟ |‌ خودت هم مقصری!