Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-08@23:39:14 GMT

نشست فرماندهان نیروهای دریایی دریای خزر تشکیل می شود

تاریخ انتشار: ۴ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۲۳۱۴۱۲

نشست فرماندهان نیروهای دریایی دریای خزر تشکیل می شود

فرمانده نیروی دریایی ارتش در مورد نشست فرماندهان نیروهای دریایی دریای خزر گفت: این نشست در راستای همگرایی برای برقراری امنیت در دریای خزر که برای ما بسیار مهم است تشکیل می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، امیر دریادار حسین خانزادی فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در حاشیه ششمین اجلاس فرماندهان نیروی دریایی کشورهای حاشیه اقیانوس هند در جمع خبرنگاران در مورد نشست فرماندهان نیروهای دریایی دریای خزر  گفت: این نشست در راستای همگرایی برای برقراری امنیت در دریای خزر که برای ما بسیار مهم است تشکیل می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: هدف دیگر از تشکیل این اجلاس این است که اجازه ندهیم هیچگونه نا امنی از بیرون بر این منطقه تحمیل شود و همچنین اجازه ندهیم هیچ نیروی فرامنطقه ای و یا حتی یک بازیگر غیر دولتی از خارج از منطقه در دریای خزر حضور داشته باشد.

دریادار خانزادی در پایان گفت: در این اجلاس معمولا ۵ کشور شرکت می کنند که هم اکنون نمایندگان ۳ کشور حاضر هستند که احتمال می دهیم دو کشور دیگر نمایندگانی در حد وابسته نظامی به این نشست اعزام کنند.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۲۳۱۴۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزئیات تماس آمریکایی‌ها با ناو ایرانی!

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 بازدید 6 علیرضا تنگسیری فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران از تماس نیروی دریایی آمریکا با ناو شهید ناظری و مکالمه جالب آنها پرده برداشت. روایت تنگسیری را می‌بینید و می‌شنوید.

دیگر خبرها

  • جزئیاتی از ۳ رزمایش نیروهای مسلح ترکیه در ماه جاری
  • برگزاری اجلاس گروه کاری دریای خزر در تهران
  • ایران میزبان نشست گروه کاری مقامات ارشد درباره دریای خزر
  • انگلیس از وقوع ۲ انفجار در سواحل یمن خبر داد
  • نشست مسئولان حوزه حج و زیارت با فرماندهان پلیس فرودگاه‌های کشور
  • جزئیات تماس آمریکایی‌ها با ناو ایرانی!
  • هفتمین نشست مقامات عالی‌رتبه خزر برگزار شد
  • آیین تجلیل از اساتید و مربیان برتر ارتش جمهوری اسلامی ایران برگزار شد
  • صدور هشدار نارنجی در دریای خزر
  • هشدار دریایی به فعالان دریای خزر