Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس نیوز»
2024-04-24@16:48:48 GMT

انتقاد و اخطار شفر به پسر دلنازکش!

تاریخ انتشار: ۴ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۲۳۱۴۲۵

انتقاد و اخطار شفر به پسر دلنازکش!

به گزارش پارس نیوز، 

سرمربی استقلال امروز در تمرین دروازه بان جوان تیمش را مواخذه کرد.

سیدحسین حسینی که در این فصل در بیشتر بازی های تیمش در لیگ برتر به میدان رفته است، در بازی با پیکان شرایط عجیبی را تجربه کرد.

حسینی که در این فصل عملکرد قابل قبولی در درون دروازه استقلال داشته و حتی به رکورد کلین شیت تاریخ فوتبال ایران هم رسیده است، در بازی با پیکان بعد از دریافت دو گل حسابی تحت فشار قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

بعد از این بازی حسینی که به عنوان یک دروازه بان جوان فشار زیادی را روی شانه های خود حس می کرد، با انتشار پستی احساسی در صفحه اینستاگرام خود اعلام کرد که تحمل فشاری که پیش آمده سخت است و در نهایت با واژه خداحافظ متن خود را تمام کرد که از آن اینطوری برداشت شد که در پایان فصل قصد دارد از جمع آبی ها جدا شود.

اما وینفرد شفر که از پست اینستاگرامی سیدحسین حسینی به شدت ناراحت بود امروز در جریان تمرین و در جمع بازیکنان به دروازه بان جوان تیمش انتقاد کرد تا او در ادامه راه فوتبالش حرفه ای تر رفتار کند؛ نه فقط حسینی بلکه همه بازیکنان وقتی پستی تحریک‌آمیز می‌گذارند یا مصاحبه‌ای انجام می‌دهند باعث ناراحتی بقیه می‌شود.

اما او در ادامه خطاب به حسینی گفت: همه بازیکن‌ها بابت رکورد به تو کمک کردند تو هم باید به بقیه کمک کنی و همه باید به هم کمک کنیم.دفعه قبل با پست اینستاگرامت یک مشکل درست کردی و دوباره این اتفاق تکرار شد، این بی‌احترامی باعث می‌شود که به بقیه بازیکنان در اینستاگرام توهین شود. این کار اصلا حرفه‌ای نیست و تو باید رفتار و ذهنیت حرفه‌‌ای داشته باشی. نه فقط حسینی بلکه هیچ بازیکنی حق انجام این کارها را ندارد.

شفر که در طول مدت حضورش در استقلال بارها بازیکنان جوان استقلال را با جرائمی روبرو کرده است، این بار با تذکر جدی به دروازه بان جوان تیمش می خواهد ذهن او را از حواشی دور کند و این بازیکن را آماده بازی های حساس باقی مانده لیگ کند.

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: دروازه بان بازی لیگ برتر فوتبال ایران ذهن استقلال پارس پارس نیوز شفر شرایط عجیب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۲۳۱۴۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تکذیب شکایت فرمانده فراجا از دروازبان استقلال/ شکایت یگان ویژه از حسینی

به گزارش جماران؛ مرکز اطلاع‌رسانی فراجا اعلام کرد: سردار رادان فرمانده کل انتظامی از دروازه بان استقلال شکایتی نکرده و مامور پلیسی که این دروازه بان با او درگیر شده است از این فرد شکایت کرده است.

 مرکز اطلاع‌رسانی فراجا اعلام کرد: گزارش‌های خبری در خصوص شکایت فرمانده فراجا از دروازه‌بان باشگاه استقلال صحت نداشته و این موضوع مرتبط با شکایت یگان مربوطه (یگان ویژه) و شخصی مأمور پلیس از وی در توهین و بکاربردن الفاظ نامناسب در حین اجرای ماموریت تامین امنیت بازیکنان و هواداران در ورزشگاه امام خمینی اراک به تاریخ 24 فروردین 1403 است.

در این اطلاعیه آمده است: تلاش پلیس در محیط‌های ورزشی صرفا تامین امنیت تمامی عوامل حاضر در ورزشگاه‌ها و تماشاگران است.

همچنین توهین و مقاومت در برابر مامورین پلیس در حین انجام ماموریت به‌هیچ وجه پذیرفته نبوده و حتما با متخلفین برخورد و پیگیری قانونی می‌شود.

دیگر خبرها

  • انتقاد مگوایر از آنتونی: لازم نبود ذوق کنیم!
  • کاش کاظم صدیقی را هم مثل حسینی، دروازه بان استقلال یک جلسه محروم می کردید!
  • تکذیب شکایت فرمانده فراجا از دروازبان استقلال/ شکایت یگان ویژه از حسینی
  • پاسخ مورایس به انتقاد هواداران سپاهان
  • پدیده فصل گذشته دروازه‌بانی آماده چالش با استقلال
  • حضور دروازه‌بان استقلال در دادسرای فرهنگ و رسانه
  • شکایت فرماندهی انتظارمی کشور از سیدحسین حسینی
  • دردسر بزرگ استقلال و پرسپولیس در حساس‌ترین بازی
  • انتقاد تند پسر اسطوره استقلال از کمیته انضباطی؛ به جای تنبیه باید حسینی را تشویق کنید!
  • انتقاد تند پسر اسطوره استقلال از کمیته انضباطی | مخالفت‌ها با قهرمانی استقلال کم کم علنی می‌شود