Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-24@03:57:01 GMT

یادبود مرحوم زنوزی جلالی در حوزه هنری برگزار می‌شود

تاریخ انتشار: ۴ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۲۳۱۴۵۴

یادبود مرحوم زنوزی جلالی در حوزه هنری برگزار می‌شود

مراسم یادبود مرحوم فیروز زنوزی جلالی، نویسنده انقلاب و دفاع مقدس، چهارشنبه ۵ اردیبهشت‌ماه در حوزه هنری برگزار می‌شود. ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۶:۵۲ فرهنگی ادبیات و نشر نظرات

به گزارش باشگاه خبرنگاران پویا، مراسم «نخستین سالگرد درگذشت مرحوم فیروز زنوزی جلالی» با عنوان «راوی دریا»، ساعت 15، چهارشنبه 5 اردیبهشت‌ماه در سالن امیرحسین فردی حوزه هنری برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این مراسم، خانواده مرحوم زنوزی جلالی، جمعی از مدیران و مسئولان حوزه هنری و اهالی ادبیات حضور خواهند داشت.

علاقه‌مندان برای حضور در این برنامه می‌توانند در زمان یاد شده به حوزه هنری واقع در خیابان سمیه، نرسیده به پل حافظ مراجعه کنند.

گفتنی است، مرحوم فیروز زنوزی جلالی (1 آبان 1329 در خرم‌آباد- 5 اردیبهشت 1396 در تهران) نویسندهٔ معاصر کشورمان بود. رمان‌هایی چون «مخلوق» و «برج 110» ازجمله آثار برجسته وی هستند. زنوزی جلالی در سال 1387 جایزه ادبی جلال آل‌احمد را برای رمان «قاعده بازی» دریافت کرد. او همچنین برنده جایزه قلم زرین شد.

زنوزی جلالی از زمستان 1394 دچار بیماری سرطان ریه شده بود. شیمی‌درمانی وی در 29 فروردین 1396 به خاطر وخامت حال متوقف شد و در صبح روز 5 اردیبهشت‌ماه 1396 در بیمارستان درگذشت.

«توپ، پاشنه، سمت، ساعت دو»، «سکان، سمت، میانه‌ی اروند»، «قصه 83» و «سال 82» از جمله آثار مرحوم فیروز زنوزی جلالی است که توسط نشر سوره مهر چاپ و به بازار کتاب عرضه شده است.

انتهای پیام/

R1386/P1397/S4,35/CT12 واژه های کاربردی مرتبط ادبیات داستانی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ادبیات داستانی ادبیات داستانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۲۳۱۴۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رونمایی پوستر جایزه داستان و بازآفرینی در حوزه هنری

به گزارش خبرگزاری مهر، نشست خبری و رونمایی از، پوستر اولین دوره جایزه داستان و بازآفرینی فردا سه شنبه ۴ اردیبهشت در سالن مرحومه صفارزاده حوزه هنری انقلاب اسلامی برگزار می‌شود.

این مراسم با حضور سعید لشکری معاون راهبری استان‌های حوزه هنری انقلاب اسلامی، احمد نوری رییس این جایزه و رییس حوزه هنری اصفهان و حبیب احمدزاده دبیر اولین دوره جایزه داستان و بازآفرینی در سالن مرحومه صفارزاده حوزه هنری انقلاب اسلامی همراه است.

نشست خبری مورد اشاره فردا سه‌شنبه ۴ اردیبهشت از ساعت ۱۳ در سالن مرحومه صفارزاده حوزه هنری انقلاب اسلامی واقع در خیابان سمیه، نرسیده به پل حافظ برگزار می‌شود.

کد خبر 6085335 الناز رحمت نژاد

دیگر خبرها

  • کتاب «اوستا علی» در ترازوی نقد اهالی فرهنگ خراسان جنوبی
  • جزئیات جایزه ملی داستان و بازآفرینی اعلام شد/ معرفی اصفهان به عنوان پایگاه روایتگری ادبی
  • رشد ۵۰ درصدی آثار هنری شرکت کننده در جشنواره بین المللی امام رضا
  • مدرس حوزه: اکثر خودکشی‌های اخیر مولود فقر است
  • مدرس حوزه علمیه: اکثر خودکشی‌های اخیر مولود فقر است
  • «اکثر خودکشی‌های اخیر در ایران مولود فقر و جیب خالی است»
  • مدرس حوزه علمیه قم : اکثر خودکشی‌های اخیر در ایران مولود فقر و جیب خالی است/ «هیچ توصیه‌ای نداریم که فرد خودکشی‌کننده در قبرستان عمومی دفن نشود»
  • نقد و بررسی کتاب به من نگو فرمانده برگزار شد
  • مراسم یادبود آیت الله موسوی بجنوردی (ره) در موسسه یاسین + تصاویر
  • رونمایی پوستر جایزه داستان و بازآفرینی در حوزه هنری