Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-24@17:05:00 GMT

نمایشگاه ' آسمان آبی و زمین پاک' در کهریزک گشایش یافت

تاریخ انتشار: ۴ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۲۳۱۴۷۹

نمایشگاه ' آسمان آبی و زمین پاک' در کهریزک گشایش یافت

شهرری - ایرنا - مسئول حوزه اجتماعی و فرهنگی شهرداری کهریزک گفت: نمایشگاه ' آسمان آبی و زمین پاک' امروز سه شنبه به مناسبت هفته زمین پاک و با هدف ترویج فرهنگ حفاظت از محیط زیست در بوستان خانواده کهریزک گشایش یافت.

به گزارش روز سه شنبه ایرنا از روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر کهریزک، محسن یوسفی در مورد این نمایشگاه اظهار کرد: این نمایشگاه یکی از شاخص ترین برنامه های اجتماعی و فرهنگی شهرداری با هدف جلب مشارکت شهروندان در حوزه محیط زیست محسوب می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: این نمایشگاه با ده ها غرفه جانمایی شده است که بخشی از آن در قالب حمایت از تولید داخلی در اختیار بانوان کارآفرین شهر قرار گرفته است.
وی تصریح کرد: ایستگاه بزرگ کودک با پیش بینی برنامه های شاد و مفرح کودکانه، محیط زیست، آسیب های اجتماعی، کارگاه آموزشی تفکیک زباله از مبدا، سلامت و ورزش های همگانی و استفاده بهینه از پسماندها از دیگر غرفه های فعال در این نمایشگاه است.
یوسفی خاطرنشان کرد: شهرداری به منظور ایجاد شرایط مناسب جهت بازدید فراگیر شهروندان از نمایشگاه خودروهای حمل و نقل عمومی رایگان را به مدارس اعزام کرده و شرایط حضور دانش آموزان و بازدید آنها از نمایشگاه را فراهم می کند
نمایشگاه 'آسمان آبی و زمین پاک' به مدت 2 روز در بوستان خانواده دایر است و اختتامیه نمایشگاه با جشن بزرگ سفیر باران و پیش بینی برنامه های شاد و مفرح به مناسبت اعیاد شعبانیه پنجم اردیبهشت برگزار می شود.
22 آوریل - دوم اردیبهشت - روز زمین پاک نامگذاری شده است.
6003

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي هفته زمين پاك برگزاري نمايشگاه كهريزك

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۲۳۱۴۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

 مراسم روز جهانی زمین پاک در خانه محیط زیست آستارا

دریافت 40 MB

به گزارش خبرنگار مهر، طی مراسمی با حضور مسؤولین در خانه محیط زیست شهرستان آستارا واقع در دبستان فریور روستای عنبران روز جهانی زمین پاک گرامی داشته شد.

اجرای سرود و نقاشی با موضوع محیط زیست توسط دانش آموزان و به صدا درآمدن زنگ زمین پاک از برنامه‌های اجرا شده در این مراسم بود.

کد خبر 6085917

دیگر خبرها

  • افتتاح خانه محیط زیست دماوند همزمان با هفته زمین پاک 
  • طرح پاکسازی زباله در چهارمحال و بختیاری
  • زباله‌های پلاستیکی یکی از مهم‌ترین آلاینده‌های محیط‌زیست
  • مراسم روز جهانی زمین پاک در چالدران
  • اجرای برنامه مشترک پاکسازی حاشیه مسیر بندر گلمانخانه پارک ملی دریاچه ارومیه
  •  مراسم روز جهانی زمین پاک در خانه محیط زیست آستارا
  • رسالت دانشجویان در راستای اجرای اهداف برنامه‌های زمین پاک
  • بزرگترین میز نقاشی سیستان و بلوچستان در چابهار برگزار شد
  • فرهنگسازی در حوزه پسماند با کمک گروه‌های اجتماعی بانفوذ در کشور
  • اجرای ۲۰ برنامه آموزشی و مشارکتی در کهگیلویه و بویراحمد