Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما ؛ دریادار حسین خانزادی در ­اجلاس فرماندهان نیروی دریایی اقیانوس هند گفت : در جمع ما تعدادی از کارکنان دلاور ناوهای سهند و سبلان حضور دارند که مورد حمله ناجوانمردانه ارتش آمریکا قرار گرفتند و هنوز پیکرهای همرزمان ما در ۲ کشتی جنگی در زیر اب، آرمیده است؛آمریکایی ها به ما بدهکارند و یک روز باید بدهی خود را بپردازند و آن زمان، دیر نخواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود : آنهایی که متعلق به این منطقه نیستند ، می دانند که این منطقه ذخایر غنی دارد و اگر کشورهای منطقه از این ذخایر بهره مند شوند، بیگانگان دیگر نمی توانند به دلیل غنی شدن کشورها، برنامه های خود را پیش ببرند.  

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۲۳۱۴۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رژه تجهیزات نیروی دریایی در روز ارتش نیروی دریایی ارتش

به گزارش خبرنگار مهر، نیروی دریایی ارتش امروز بخشی از توان تجهیزاتی خود را در حوزه اژدر، موشک، پهپاد، شناور و زیرسطحی در مراسم رژه روز ارتش به نمایش گذاشت.

تجهیزات نداجا که در این مراسم به نمایش درآمد، به شرح ذیل است: خودرو تویوتا حامل تراکت نیروی دریایی، شیلتر مخابراتی، سامانه پرتاب موشک برد بلند ولایت ۳( ناوگان شمال به مرکز)، محمول اژدر مارک ۴۶، اژدر اکسیژنی (از منطقه یکم به مرکز)، اژدر الکتریکی + مین چسبان (از منطقه یکم به مرکز)، محمول مین (صدف + انفطار+کوسه) (از منطقه یکم به مرکز)، پهپاد مهاجر نوین ۲ (۲ فروند)، محمول پهپاد آرش (۱ فروند) +پهپاد باور ۵ (۱ فروند)، پهپاد صادق (۲ فروند)، محمول پهپاد ابابیل ۵ (یک فروند)، توپ ۷۶ م م فجر ۲۷، محمول قایق رعد، شماور هجومی شهاب، محمول دریایی مرطوب السابحات ۱۵، قایق ریپ راکت انداز(منطقه یکم)، قایق ریپ نفربر(منطقه یکم)، شیلتر اخلالگرارتباطی رعد، خودرو تاکتیکی GIS

کد خبر 6080576 هادی رضایی

دیگر خبرها

  • نجات سه سیل‌زده استان هرمزگان توسط نیروی دریایی ارتش
  • هشدار فرمانده نیروی هوایی ارتش به دشمنان: خطای راهبردی کنید با سوخو 24 جواب می‌گیرید
  • اسکورت کشتی‌های ایران تا دریای سرخ/ فرمانده نیروی دریایی ارتش: ناوشکن جماران با همه توان در خلیج عدن حضور دارد
  • عملیات وعده صادق رویارویی قدرت واقعی با قدرت پوشالی بود
  • فرمانده نیروی دریایی ارتش: کشتی‌هایمان را از خلیج عدن تا دهانه سوئز اسکورت می‌کنیم
  • خطای راهبردی کنید با سوخو ۲۴ جواب می‌گیرید
  • فرمانده بلندپایه ارتش به اسرائیل: خطای راهبردی کنید با سوخو ۲۴ جواب می‌گیرید
  • فرمانده نیروی دریایی ارتش: عملیات وعده صادق ثابت کرد که مسلمانان در کنار هم یک حرف می زنند
  • به دشمنان ایران توصیه می‌کنم خطای راهبردی نکنند
  • رژه تجهیزات نیروی دریایی در روز ارتش نیروی دریایی ارتش