Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما به نقل از سپاه نیوز در پی رحلت آیت الله شیخ حبیب الله مهمان نواز، سردار سرلشکر پاسدار محمد باقری رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در پیامی این ضایعه را به مردم ولایتمدار و مومن استان خراسان شمالی تسلیت گفت.
متن پیام به این شرح است:
بسم الله الرحمن الرحیم
ارتحال عالم جلیل القدر آیت الله حبیب الله مهمان نواز امام جمعه سابق بجنورد و نماینده مردم استان خراسان شمالی در مجلس خبرگان رهبری موجب تاسف و تالم خاطر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


این روحانی عالم و عامل و فقیه مجاهد و وارسته، در زمره طلایه داران جبهه حق و یاران صدیق و وفادار امامین انقلاب اسلامی، منشأ خدمات فاخر و ارزشمندی برای ایران اسلامی- به ویژه خطه ی انقلابی و شهید پرور خراسان- بود که آثار و برکات آن همواره در ذهن و خاطر مردمان آن دیار جاودانه خواهد ماند.
اینجانب این ضایعه جبران ناپذیر را به محضر حضرت بقیه الله الاعظم (عج )، مقام عظمای ولایت و رهبری، امام خامنه ای( مدظله العالی )مراجع عظام تقلید ،علمای اعلام و حوزه های علمیه ، مردم شریف و مومن استان خراسان شمالی و به ویژه بیت مکرم ایشان تسلیت عرض نموده و از درگاه خداوند منان برای آن فقید سعید علو درجات و برای بازماندگان معزز صبر ، شکیبایی و سکینه قلبی مسئلت می کنم.
رئیس ستاد کل نیروهای مسلح
سرلشکر پاسدار محمد باقری.  

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۲۳۱۴۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توئیت جدید عضو دفتر رهبری درباره سردار بلندپایه سپاه

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، در سومین سالگرد شهادت سردار سرلشکر شهید سید محمد حجازی، مهدی فضایلی، عضو دفتر حفظ و نشر آثار رهبر انقلاب در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: سردار سرلشکر حجازی را از سال‌های دور می‌شناختم؛ شخصیتی عمیقا دین‌دار، متفکر،اهل تدبیر، پایه‌گذار کارهای ماندگار و در عین حال، کتوم و بدون تظاهر. نقش او در تأسیس خبرگزاری فارس غیرقابل انکار است.

۲۷۲۱۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899599

دیگر خبرها

  • توئیت جدید عضو دفتر رهبری درباره سردار بلندپایه سپاه
  • آیت‌الله مهمان‌نواز یک روحانی ولایت‌مدار و بصیر بود
  • پیام تسلیت امام‌جمعه و استاندار کرمانشاه در پی درگذشت امام جمعه سابق جوانرود
  • دیدار های منتخب مردم استان سمنان در انتخابات مجلس خبرگان
  • دیدارجمعی ازکارگران خراسان‌شمالی با مقام معظم رهبری
  • مراسم نکوداشت امام جمعه فقید بجنورد برگزار می‌شود
  • بیمارستان مادر و کودک خراسان شمالی کلنگ‌زنی می‌شود
  • تغییر وضعیت منطقه قبل و بعد از حمله تنبیهی ایران به صهیونیست‌ها
  • سرلشکر باقری: همه سناریوها را در سطح عملیاتی دقیقا بررسی می‌کنیم
  • همه سناریوها را در سطح عملیاتی دقیقا بررسی می‌کنیم