Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-04-19@23:07:38 GMT

آقای سرمربی: با این شرایط قطعا نمی مانم

تاریخ انتشار: ۴ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۲۳۱۵۱۵

آقای سرمربی: با این شرایط قطعا نمی مانم

سرمربی تیم ملوان توضیحاتی را درباره نحوه ادامه همکاری اش با این باشگاه ارائه کرد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

نادر دست نشان که در فصل جاری لیگ دسته اول هدایت ملوان انزلی را برعهده داشت، نتوانست جایی در بین مدعیان صعود به لیگ برتر برای تیمش دست و پا کند. از این رو درباره تمدید قرارداد دست نشان با ملوان مسائل زیادی مطرح شده است که این مربی همه چیز را به آینده موکول می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نادر دست نشان در این خصوص گفت:

«ملوان مشکلات زیادی دارد. من مربی هستم و باید مربیگری کنم و برای من فرقی نمی‌کند که در چه تیمی مربیگری می‌کنم. ملوان مشکلات زیادی دارد و اگر اوضاع به همین منوال باشد قطعا در این تیم نمی‌مانم.»

نادر دست نشان افزود:

«در این فصل دریافتی کل بازیکنان و کادر فنی تیم به ۵۰۰ میلیون تومان هم نمی‌رسد. یک تیم ۲۳ بازیکن دارد و چند نفر کادر فنی که مجموعا حدود ۳۰ نفر می‌شوند و ۵۰۰ میلیون بین این تعداد نفرات تقسیم شد. با این شرایط هیچ مربی نمی‌تواند کار کند اما قول‌های مساعدی دادند که در فصل بعد سازمان منطقه آزاد می‌خواهد مدیریت باشگاه را بر عهده بگیرد و مشکلات حل شود و اگر قول‌های آقایان عملی شد من هم در ملوان می‌مانم.»

ملوان در پایان هفته سی و سوم لیگ دسته اول با ۵۲ امتیاز در رده ششم جدول قرار گرفته است.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: ملوان انزلی سرمربی تیم ملوان لیگ برتر فوتبال ایران ملوان انزلی نادر دست نشان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۲۳۱۵۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

میلان آماده برکناری استفانو پیولی در انتهای فصل؛ پائولو فونسکا گزینه جدید روسونری

سرمربی سابق رم شاید جانشین پیولی روی نیمکت میلان شود

طرفداری | استفانو پیولی به خاطر حذف از لیگ اروپا در انتهای فصل توسط میلان برکنار می شود. 

به گزارش دنیله لونگو اگر اتفاق خاصی رخ ندهد، میلان در انتهای فصل استفانو پیولی را برکنار خواهد کرد. مدیران روسونری پس از توافق یوونتوس با گزینه ابتدایی‌شان یعنی تیاگو موتا، آوردن یک مربی غیر ایتالیایی را بررسی می کنند و یکی از گزینه آنها جولین لوپتگی به حساب می آید. با وجود برقراری تماس هایی با این مربی اسپانیایی، او هنوز به گزینه جدی میلان تبدیل نشده است.

یکی دیگر از گزینه های ارزیابی شده توسط میلان پائولو فونسکا است. قرارداد سرمربی سابق رم با لیل در تابستان به پایان می‌رسد و او موردتوجه چند تیم دیگر به ویژه در لیگ1 نیز قرار دارد. میلان این مربی پرتغالی را به خاطر تجربه مربیگری در ایتالیا، سبک بازی و نتایجش در لیل گزینه جالبی می‌داند. علاوه بر این فونسکا با سیستم 4-2-3-1 بازی می کند که از نظر مدیران روسونری سیستم مناسبی برای بازیکنان کنونی به حساب می آید. به نظر می رسد میلان حتی با نمایندگان فونسکا نیز تماس هایی غیر رسمی داشته است. 

از دست ندهید ????????????????????????

خوشحالی آلونسو از تقابل با رم در لیگ اروپا؛ بی‌احترامی یا انتقام‌جویی؟ تیم منتخب گل‌سازهای فوتبال ایران کابوس انگلیسی‌ها؛ فقط نماینده بی‌ادعا آبروداری کرد! دروازه‌بان آرژانتین بازهم روی اعصاب فرانسوی‌ها رفت

دیگر خبرها

  • نصیرزاده: با سرمربی خارجی مطرح برای هدایت تراکتور به توافق رسیدیم
  • میلان آماده برکناری استفانو پیولی در انتهای فصل؛ پائولو فونسکا گزینه جدید روسونری
  • سرمربی پرسپولیس پیشنهاد جدید دریافت کرد
  • بایرن‌مونیخ دست به دامن اسطوره رئال شد!
  • تحریم سرمربی پرسپولیس توسط خبرنگاران آبادانی
  • خبرنگاران آبادانی نشست سرمربی پرسپولیس را تحریم کردند
  • یک ایرانی مربی سال آسیا شد
  • سرمربی رم در فصل آینده مشخص شد؛ سردار آزمون دوباره شاگرد این مربی می‌شود؟
  • پژمان درستکار برترین مربی سال کشتی آزاد در آسیا شد
  • سرمربی بعدی تراکتور مشخص شد | بازگشت مربی نام آشنا به تبریز