Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایسکانیوز «سیده فاطمه ذوالقدر»، نایب رییس فراکسیون زنان مجلس شورای اسلامی، در مورد پیگیری "لایحه منع خشونت علیه زنان" گفت: این لایحه در عرض یکی دو هفته آینده به مجلس می آید. در خصوص لایحه امنیت خشونت علیه زنان در جلسه مشترک، طی صحبتی که با آقای صادق لاریجانی داشتیم این مسئله را مطرح کردیم، جناب خداییان و خانم ابتکار عرض کردند کارش تمام شده و در حال حاضر در دفتر آقای صادق لاریجانی است که پس از ملاحضه و مطالعه ایشان به امضا برسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قطعا بعد امضا به مجلس می آید و روند عادی خود را طی خواهد کرد.

او افزود: این گزارش پس از بررسی رییس محترم قوه قضاییه در کمیسیون قضایی بررسی می شود و پس از آن نیازمند پیگیری است تا زودتر از این کمیسیون خارج شود. ما بر روی این لایحه دو فوریت می‌گذاریم تا در صحن مطرح شود.

نماینده مردم تهران درباره مدت زمان رسیدگی به این لایحه گفت: بررسی ها درباره لایحه «منع خشونت علیه زنان» به پایان رسیده و نزد رییس محترم قوه قضاییه است و پس از امضا به مجلس می آید. در صحبتی که یک شنبه با اقای صادق لاریجانی داشتیم ایشان قول همکاری داده است و عرض کردند که حتما ملاحضه می‌کنند.

برنا

700

خشونت لایحه خشونت علیه زنان آملی لاریجانی مجلس شورای اسلامی سیده فاطمه ذوالقدر قوه قضا رییس قوه قضاییه

منبع: ایسکانیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۲۳۱۵۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خشونت علیه دانشجویان و اساتید ذات واقعی آمریکا را نشان داد

ایسنا/آذربایجان غربی نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌غربی گفت: برخورد وحشیانه آمریکا با دانشجویان و اساتید دانشگاهی چهره واقعی این کشور را به دنیا نشان داد.

حجت الاسلام والمسلمین سیدمهدی قریشی،۱۴ اردیبهشت ماه در خطبه های نماز جمعه ارومیه که در مصلی ارومیه برگزار شد، افزود: برخورد وحشیانه آمریکا با دانشجویان و اساتید دانشگاهی چهره واقعی این کشور و رژیم صهیونیستی را به دنیا نشان داد و این بیداری دنیا علیه رژیم صهیونیستی نشان از این است که اهداف انقلاب در مسیر درست خود حرکت می کند و روز بروز به اضمحلال رژیم کودک کش صهیونیسم نزدیک می‌شویم. 

وی با اشاره به اینکه مسئله غزه به یک مسئله بین المللی تبدیل شده است و نباید بگذاریم این مسئله به فراموشی سپرده شود، تصریح کرد: حساسیت نشان دادن دانشگاهیان آمریکا و سراسر جهان نشان از این است که دنیا به حقانیت شعار "مرگ بر اسرائیل " رسیده است. 

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی با اشاره به سکوت برخی چهره ها و افراد داخل کشور در خصوص وحشیگری آمریکا و اسرائیل یاد آور شد: عده ای در داخل در زمان اغتشاشات تریبون دار حمایت از حقوق زن بودند اما اکنون در مقابل وحشیگری آمریکا و اسرائیل سکوت کرده و لال شده اند. 

حجت الاسلام قریشی با اشاره به دیدار جمعی از معلمان با رهبر انقلاب تصریح کرد: در دین اسلام اولین مسئله که مورد تاکید قرار گرفته مسئله تعلیم و تربیت است و پیامبر معلم اول بشریت است. 

وی ادامه داد: تعلیم و تربیت جایگاه ویژه در دین اسلام دارد بنابراین ضروری است تمامی دستگاه ها، دولت و مسئولان به آموزش و پرورش کمک کنند.

امام جمعه ارومیه گفت: باید طبق تاکیدات رهبر انقلاب، معلمان از نظر مسائل مالی و معنوی توانمند و تقویت شوند، سند تحول بنیادین اجرایی شود، معاونت پرورشی تقویت و به الگو سازی در جامعه معلمین توجه شود همچنین در مقابل نیز انتظار می رود معلمان هویت دینی، ملی و اسلامی دانش آموزان را تقویت کنند و افتخارات و داشته های کشور را به جامعه بشناسانند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • تشدید خشونت‌ها علیه سیاستمداران، چالشی برای آلمان
  • چرا دولتمردان آمریکا از خشونت‌ علیه دانشگاهیان این کشور در برابر دوربین‌ها ابایی ندارند؟
  • تصویب لایحه «حفاظت از داده‌های شخصی» در کمیسیون حقوقی دولت
  • تحریم‌های جدید انگلیس علیه شهرک‌نشینان صهیونیست
  • تصویب یک طرح برای جرم‌انگاری انتقاد از اسرائیل در آمریکا
  • تشدید تحریم‌های انگلیس علیه شهرک‌نشینان افراطی اسرائیلی
  • آخرین وضعیت تقسیم استان‌های کرمان و تهران از زبان معاون پارلمانی رییس جمهور
  • جدیدترین اظهارات معاون پارلمانی رییس جمهور در خصوص تقسیم استان‌های کرمان و تهران
  • خشونت علیه دانشجویان و اساتید ذات واقعی آمریکا را نشان داد
  • امضای تفاهم‌نامه همکاری فدراسیون والیبال ایران و عمان