Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام جم آنلاین»
2024-04-18@23:07:25 GMT

حکم قصاص راننده حادثه خیابان پاسداران تایید شد

تاریخ انتشار: ۴ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۲۳۱۶۰۳

حکم قصاص راننده حادثه خیابان پاسداران تایید شد

به گزارش جام جم آنلاین از تسنیم، رئیس‌کل دادگستری استان تهران با اعلام این خبر گفت: حکم قصاص متهم پرونده قتل سه مأمور نیروی انتظامی در آشوب‌های خیابان پاسداران، در دیوان عالی کشور تأیید شده است.

وی در پاسخ به این سؤال که آیا حکم قصاص متهم این پرونده در ملأ عام اجرا می‌شود یا خیر، اظهار کرد: دادگاه در این خصوص تکلیف خاصی را مشخص نکرده است و در مقام اجرا ممکن است هر تدبیری اتخاذ شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

غلامحسین اسماعیلی توضیح داد: دادگاه در این ارتباط الزامی نگذاشته و باید دید در دادسرا در مقام اجرای حکم، چه‌تدبیری اندیشیده می‌شود.

محمدرضا ثلاث راننده اتوبوسی بود که در شب حادثه خیابان پاسداران در گلستان هفتم، سه تن از مأموران نیروی انتظامی را زیر گرفت و به‌شهادت رساند.

راننده اتوبوس در همان شب توسط مأموران نیروی انتظامی دستگیر شد و برای وی پرونده قضایی تشکیل شد که نهایتاً با صدور کیفرخواست به‌اتهام قتل عمد سه مأمور نیروی انتظامی به دادگاه کیفری یک استان تهران ارسال شد.

متهم این پرونده در سه جلسه محاکمه شد که آخرین جلسه، 27 اسفند 96 بود.

متهم در دفاعیات خود در دادگاه مدعی شده که عمداً مأموران نیروی انتظامی را زیر نگرفته است.

شعبه نهم دادگاه کیفری یک استان تهران که از این پرونده به‌عنوان یکی از کاملترین پرونده‌های قضایی یاد کرده، دوشنبه 28 اسفند جاری حکم متهم این پرونده را صادر و وی را به قصاص محکوم کرد.

به اشتراک گذاری کد خبر : 3267178984028661630 برچسب‌ها : محمد ثلاث حادثه خیابان پاسداران حکم قصاص راننده حادثه خیابان پاسداران تایید شد لینک کوتاه : . اخبار مرتبط ارسال پرونده راننده اتوبوس آشوب‌های خیابان پاسداران به دیوانعالی کشور چهارشنبه 22 فروردین 1397 20:40 اخبار پیشنهادی از سراسر وب

ارسال نظر

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید: 1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید. 2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود. 3- نظرات پس از ویرایش ارسال می‌شود. تصویر امنیتی : پربازدیدها عاملان جنایت جماران پای چوبه دار +عکس سقوط مشکوک خانم دکتر از برج لباس دختران وزنه‌ بردار ایران تایید شد +عکس توضیحات رئیس پزشکی قانونی استان تهران در خصوص یک مومیایی اظهارات عجیب مرد بساز بفروش در پرونده سیاه تهدید به مرگ مدیران باشگاه تهرانی / برانکو بهترین مربی فصل شد +تصاویر خبر حیرت آور در شب پیروزی استقلال مقابل پیکان کشف کشتی دست‌ نخورده در یک دریاچه +تصاویر ماجرای توییت نیمه‌شب وزیر‌ هفت گزینه شهرداری تهران + اسامی لیست همه پربازدیدها برگزیده‌ها نظر مراجع درباره آشنایی دختر و پسر در سایت‌های همسریابی زلزله مهیب در ترکیه / ساختمان‌ها فرو ریختند بهترین زمان برای خرید مسکن تثبیت نام خلیج فارس با ابزار فرهنگی هنری/ رئوس برنامه‌های روز ملی خلیج فارس از زبان دبیر این جشنواره عجیب و اسرارآمیزترین جنگل‌های جهان (فتوکلیپ) له شدن سوارکار کهنسال زیر پای اسب‌های مسابقه چگونگی تشکیل سنگ کلیه ساخت پلی شگفت انگیز که از زیر آب می‌گذرد سواری گرفتن از گراز مقایسه بازار دلار در چهارراه استانبول و شهر استانبول آخرین مطالب همه سایت 17:00 حکم قصاص راننده حادثه خیابان پاسداران تایید شد 16:53 دیدار اعضای بنیاد فرهنگی مهدی موعود (عج) با رئیس رسانه ملی 16:40 حمید بقایی تحت مراقبت پزشکی است 16:32 آیین راه اندازی رادیو کتاب 16:20 افزایش مصدومان حادثه واژگونی مینی‌ بوس در کردستان +اسامی 16:00 کاهش ۵ هزار تومانی قیمت سکه در بازار +جدول 15:40 خواستگاری از ستاره فوتبال در ورزشگاه! (عکس) 15:20 رونمایی از آرم جدید «کافه هنر» در روز رادیو 15:05 دومین جشنواره ملی ایثار 15:00 نظر مراجع درباره آشنایی دختر و پسر در سایت‌های همسریابی فهرست همه مطالب جام جم آنلاین © 2015 | کلیه حقوق این وب سایت متعلق به موسسه فرهنگی مطبوعاتی جام جم است. ما را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید × جام جم

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: محمد ثلاث حادثه خیابان پاسداران حکم قصاص راننده حادثه خیابان پاسداران تایید شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۲۳۱۶۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تسلا نیروهایش را اخراج می کند

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از یو اس نیوز، مدیرعامل شرکت خودروسازی تسلا از اخراج بیش از ۱۰ درصد نیروی کار این شرکت خبر داد.

تسلا حدود ۱۲۷ هزار نیروی کار دارد و تصمیم جدید حدود ۱۴ هزار نفر را شامل می شود.

دو هفته پیش این شرکت تولید کننده خودروهای برقی از کاهش فروش خود در سه سال گذشته خبر داد.

این شرکت چندملیتی هشدار داده در سال جدید میلادی هم رشد فروش به طور قابل توجهی ضعیف تر از هدف اعلام شده خواهد بود.

اخیراً یک پرونده جدید هم علیه این شرکت خودروساز به اتهام نقض قانون پرداخت دستمزد کارگران در دادگاه کالیفرنیا باز شده است.

این پرونده از سوی دو نفر از کارگران سابق تسلا در دادگاه منطقه‌ای ساکرامنتو مطرح شده و آنها از جانب هزاران نفر از کارگران تسلا خواستار دریافت ۵ میلیون دلار خسارت از این شرکت شده اند.

کد خبر 6080169

دیگر خبرها

  • قزوین به داشتن فرزند برومندی به نام سردار حاجی زاده افتخار می‌کند
  • عذاب وجدان حکم قصاص را متوقف کرد
  • عذاب وجدان حکم قصاص را متوقف کرد| قسامه چیست و چطور با ۵۰ قسم یک نفر قصاص می شود؟
  • گلایه اصفهانی‌ها از پرحادثه و خطرآفرین بودن خیابان اصلی محله گورت + فیلم
  • ۲ مـعشوقه و یک شوهر
  • مراسم رژه ارتش جمهوری اسلامی ایران آغاز شد
  • ۱۱ مصدوم حادثه واژگونی اتوبوس در یزد به بیمارستان منتقل شدند
  • تسلا کارگرانش را اخراج می کند
  • تسلا نیروهایش را اخراج می کند
  • واژگونی و حریق خودروی حامل سوخت قاچاق در خواف/ راننده جان باخت