Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری شبستان: معاون رئیس جمهور گفت: یک هزار و صد میلیارد تومان برای بحث فاینانس در دریاچه ارومیه پرداخته خواهد شد؛ دریاچه مهم بوده و متعلق به ایران است لذا باید توجه ویژه ای به آن داشت.

به گزارش خبرگزاری شبستان از ارومیه، محمدباقر نوبخت، معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه ضمن سفر به آذربایجان غربی و شرکت در جلسه شورای اداری گفت: توسعه کشور و رشد اقتصادی، هدف برنامه ششم دولت تدبیر و امید است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با بیان این که برای دستیابی به رشد هشت درصدی اقتصاد در سطح ملی باید سرمایه گذاری کرد افزود: ۷۳ هزار و ۴۰۰ میلیارد تومان در سراسر ایران برای ۱۲ برنامه در شش سر فصل سرمایه گذاری شده است تا محصول آت اشتغال برای یک میلیون و ۳۳ هزار نفر باشد.


نوبخت در ادامه به وضعیت نامناسب اشتغال در آذربایجان غربی نسبت به کل کشور اشاره و تصریح کرد: ۵۰ هزار مسکن حمایتی در شهرها، ۵۰ هزار مسکن روستایی در روستاها ساخته و بیش از یکصد هزار واحد مسکونی فرسوده در داخل شهرها بازسازی می شود.


وی با اشاره به این که ارومیه ظرفیت ساخت اتوبوس را دارد اظهار کرد: نوسازی ناوگان درون شهری و برون شهری از موضوعات نهمی است که ۲۵ هزار فرصت شغلی را در آن نهفته است؛ مسئولین باید تلاش کرده و سهم استان خویش را از این فرصت ها دریافت کنند.


این مسئول عنوان کرد: پرورش ماهی در دریا، کشت گلخانه ای و صنایع وابسته به کشاورزی از جمله سه طرح حوزه کشاورزی است که آذربایجان غربی می تواند با توجه به ظرفیت های خود از آن ها استفاده کند.


نوبخت با اشاره به این که دولت بی برنامه نیست گفت: ۱۲۶ هزار میلیارد تومان برای طرح های دولتی، از جمله پروژه های ناتمام، پروژه های استانی و ملی و ۷۳ هزار و ۴۰۰ میلیارد تومان برای پروژه های غیر دولتی اختصاص یافته است.


معاون رئیس جمهور در پایان به فاینانس دریاچه ارومیه و راه ارتباطی دریاچه اشاره کرده و افزود: یک هزار و صد میلیارد تومان برای بحث فاینانس در دریاچه ارومیه پرداخته خواهد شد؛ دریاچه مهم بوده و متعلق به ایران است لذا باید توجه ویژه ای به آن داشت.

 

پایان پیام/322

منبع: شبستان

کلیدواژه: مجلس مسابقات بین المللی قرآن جشنواره جهانی فیلم فجر مسجد دولت سپاه پاسداران آیت الله مهمان نواز برجام پیام تسلیت قرآن کریم دریاچه ارومیه آذربایجان غربی جلسه شورای اداری کلیدواژگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۲۳۱۶۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۵۲ کیلومتر از رودخانه‌ها و مسیل‌های حوضه آبریز دریاچه ارومیه لایروبی شد

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،مجید رستگاری افزود: از این میزان نزدیک به ۱۶ کیلومتر مربوط به ارومیه، حدود ۱۴کیلومتر مربوط به میاندوآب و بیش از هشت کیلومتر مربوط به بوکان بوده است.

وی اضافه کرد: همچنین در سال گذشته نزدیک به ۶۶ هکتار از تصرفات غیرمجاز حدود قانونی رودخانه‌ها و مسیل‌های حوضه آبریز دریاچه ارومیه آزادسازی شد.

مدیرعامل شرکت آب منطقه ای آذربایجان غربی ادامه داد: در سال گذشته ۳۶ مورد از انهار شهرستان ارومیه، ۱۲ مورد در میاندوآب، ۱۱ مورد از انهار نقده و ۶ مورد در اشنویه در فصول زراعی مسدود شد.

دیگر خبرها

  • کاری از سوی دولت برای دریاچه ارومیه صورت نگرفته/ با دو میلیارد متر مکعب آب هم می‌شود در دریاچه قایق‌سواری کرد/ پایان تابستان معلوم می‌شود
  • سلاجقه: امیدواریم روند بهبود دریاچه ارومیه مستمر باشد
  • سلاجقه: وضعیت دریاچه ارومیه مناسب است
  • آخرین وضعیت دریاچه ارومیه |‌ ویدئو
  • (تصاویر) آخرین وضعیت دریاچه ارومیه
  • تكمیل زیرساخت‌های گردشگری ساحل دریاچه ارومیه
  • صرفه جویی ۱۴ میلیون مترمکعبی آب با انسداد چاه‌های غیرمجاز در آذربایجان‌غربی
  • ۵.۳ کیلومتر از رودخانه های حوضه آبریز دریاچه ارومیه لایروبی شد
  • ۵۲ کیلومتر از رودخانه‌ها و مسیل‌های حوضه آبریز دریاچه ارومیه لایروبی شد
  • خروش زرینه رود به سمت دریاچه ارومیه + فیلم | آب تنه درختان اطراف رودخانه را هم گرفت