Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-03-28@09:11:56 GMT

کشف ۱۵۰ میلیون ریالی امول مسروقه در بابلسر

تاریخ انتشار: ۴ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۲۳۱۶۲۰

کشف ۱۵۰ میلیون ریالی امول مسروقه در بابلسر

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،  سرهنگ عبدالله رضوانی فرمانده انتظامی شهرستان بابلسر گفت: در پی وقوع سرقت از اماکن خصوصی، موضوع در دستور کار ماموران انتظامی بهنمیر این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: ماموران با انجام تحقیقات میدانی و بررسی صحنه جرم متهم به سرقت که از سارقان سابقه دار بوده و به تازگی از زندان آزاد شده را شناسایی و در عملیاتی ضربتی این فرد را دستگیر کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی شهرستان بابلسر، گفت: متهم در تحقیقات و بازجویی‌های فنی پلیس به بزه انتسابی و ۳ فقره سرقت اقرار کرد.

سرهنگ رضوانی، افزود: در بازرسی از محل سکونت این فرد اموال مسروقه به ارزش ۱۵۰ میلیون ریال کشف شد و متهم پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شد.

وی به شهروندان توصیه کرد: در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک مراتب را سریعاً به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

انتهای پیام /ر

دستگیری سارق امول مسروقه در بابلسر

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نیروی انتظامی دستگیری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۲۳۱۶۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عامل تهدید به قتل شهروندان در سعادت آباد تهران دستگیر شد

 سرهنگ  سعید راستی گفت: در پی اعلام شکایت یکی از شهروندان مبنی بر اینکه فردی وی را به قتل تهدید کرده و در صدد اخاذی از وی می‌باشد رسیدگی به موضوع در دستور کار تیمی ویژه از ماموران مرکز عملیات سازمان اطلاعات پلیس تهران قرار گرفت.

وی با اشاره به اینکه پس از تلاش شبانه روزی و با انجام اقدامات فنی و رصد اطلاعاتی، ماموران پلیس سرانجام موفق به شناسایی مخفیگاه متهم شدند، افزود: پس از هماهنگی با مقام قضائی و در یک عملیات ضربتی و غافلگیرانه متهم در مخفیگاهش دستگیر شد.

سرهنگ راستی با بیان اینکه متهم پس از دستگیری به بزه ارتکابی خود اعتراف نموده است، ادامه داد: پس از بازرسی از مخفیگاه متهم ۲ تیغه چاقو و یک تیغه قمه کشف شد.

رئیس مرکز عملیات سازمان اطلاعات پلیس تهران با بیان اعلام رضایت شهروندان از اقتدار پلیس در برابر برهم زنندگان نظم و امنیت روحی و اجتماعی به شهروندان اطمینان داد که با هرگونه حرکتی که به امنیت شهروندان خدشه وارد کند برخورد قاطعانه خواهد شد. 

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی حوادث و انتظامی

دیگر خبرها

  • دستبند قانون بر دستان اراذل و اوباش سابقه دار
  • دستگیری سارقان حرفه‌ای محتویات خودرو در حین سرقت
  • دستگیری باند سارقان احشام در بهشهر
  • آزادسازی ۶ هزار متر از زمین‌های کشاورزی در محمودآباد
  • دستگیری سارقان محتویات خودرو و اعتراف به ۲۰ فقره سرقت 
  • دستگیری سارقان سیم و کابل برق در اشکذر
  • دستگیری سارق منزل در کمتر از ۲۴ ساعت
  • از توقیف لندکروز ۱۷۰ میلیاردی تا توقیف اتوبوس حامل ۱۱ میلیارد کالای قاچاق
  • دستگیری مرد زن نما در گنبد کاووس
  • عامل تهدید به قتل شهروندان در سعادت آباد تهران دستگیر شد