Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی بایرن مونیخ در کنفرانس خبری پیش از بازی با رئال مادرید در مورد موضوعات مختلف صحبت کرد. ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۷:۰۲ ورزشی فوتبال جهان نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم، یوپ هاینکس که شاگردانش فردا شب (چهارشنبه) در دور رفت از مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا پذیرای رئال مادرید، مدافع عنوان قهرمانی هستند، با حضور در کنفرانس خبری با اشاره به انتقاداتی که به داوری بازی برگشت تیم‌های رئال و یوونتوس در مرحله قبل مطرح بود، گفت: در طول کل دوران حرفه‌ای‌ام همیشه نسبت به عملکرد تیم داوری واقع‌بین بوده‌ام و اکنون نیز به تیم داوری انتخاب شده برای این بازی اعتماد دارم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به انتخاب بیورن کوئیپرس به عنوان داور این دیدار صحبت‌های خود را اینطور ادامه داد: معمولاً در مرحله نیمه‌نهایی بهترین داوران انتخاب می‌شوند. می‌دانم که کوئیپرس داور خیلی خوبی است و بابت داوری خیالم راحت است.

سرمربی سرخپوشان مونیخی در تمجید از فوق‌ستاره پرتغالی کهکشانی‌‌ها که در فصل جاری با 15 گل‌زده در صدر جدول گلزنان لیگ قهرمانان اروپاست، تصریح کرد: رونالدو دوران حرفه‌ای منحصر به فردی داشته است، اما در نهایت تیمی برنده می‌شود که یکدست‌تر باشد.

هاینکس 72 ساله اما معتقد است که مهاجم لهستانی‌اش دستکمی از رونالدو ندارد. وی ادامه داد: ما هم لواندوفسکی را داریم که 39 گل برای بایرن در فصل جاری به ثمر رسانده است. در بازی فردا چه کسی می‌خواهد او را متوقف کند. بایرن بابت داشتن روبرت خیلی خوشحال است.

وی در بخش دیگری از صحبت‌هایش خاطرنشان کرد: چهار تیم در لیگ قهرمانان باقی مانده‌اند و فردا هم بازی واقعاً جالبی خواهد شد. فردا هم تیمی بخت اول پیروزی نیست، اما من حس خوبی دارم.

«زمانی که زیدان بازی می‌کرد او را واقعاً تحسین می‌کردم»، هاینکس با گفتن این جمله صحبت‌‌های خود را اینطور ادامه داد: اکنون هم او را به عنوان سرمربی مقابل خودم می‌بینیم. آرام بودم زیزو در کنار زمین را دوست دارم. او در کنار زمین اهل شلوغ‌کاری جلوی هواداران و دوربین‌ها نیست. زیدان در مربیگری یک الگوست.

هاینکس که در سال 1998 به عنوان سرمربی رئال مادرید را به قهرمانی رساند، در این باره اظهار داشت: هرگز به گذشته نگاه نمی‌کنم، حالا می‌خواهد قهرمانی با رئال در سال 1998 و یا قهرمانی با بایرن مونیخ در سال 2013 باشد. هرگز چنین کاری نمی‌کنم. البته خاطرات زیادی از فینال لیگ قهرمانان فصل 98-1997 مقابل یوونتوس دارم.

سرمربی باواریایی‌ها همچنین درباره دو بازیکن تیمش که حضورشان در بازی فردا در هاله‌ای از ابهام است، تأکید کرد: ما فردا پیش از بازی در مورد استفاده از آلابا و تولیسو تصمیم خواهیم گرفت.

وی درباره هافبک کلمبیایی خودش نیز گفت: زمانی که در ماه اکتبر هدایت بایرن را برعهده گرفتم، خامس دچار افسردگی شده بود و به لحاظ فیزیکی در وضعیت خوبی نبود. من با خامس صحبت کردم و او اعتماد به نفس بیشتری پیدا کرد. رودریگس پیشرفت شگفت‌انگیزی داشته است.

انتهای پیام/

R1015161/P1435/S3,1410/CT10

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۲۳۱۶۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لحظه‌شماری بایرن: شاید این ستاره به رئال برسد

به گزارش "ورزش سه"، بایرن مونیخ هفته آینده در چهارچوب دیدار رفت از مرحله نیمه نهایی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا در ورزشگاه آلیانز آرنا میزبان رئال مادرید خواهد بود و امیدوار است که بتواند با کسب پیروزی در این بازی شرایط را در بازی برگشت برای خودش بهتر کند.

شاید کمتر کسی انتظار داشت که شاگردان توماس توخل با توجه به فصل پرفراز و نشیبی که در بوندسلیگا پشت سر گذاشته بودند بتوانند برابر آرسنال به پیروزی برسند و به جمع چهار تیم برتر رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا راه پیدا کنند اما این اتفاق افتاد تا آنها در یک قدمی فینال قرار بگیرند.

با این حال، مصدومان بایرن باعث نگرانی کادر فنی و هواداران این تیم شده اما به نظر می‌رسد که یکی از آنها شاید فرصت حضور در میدان برابر رئال مادرید و کمک به تیمش در این بازی سخت و حساس را داشته باشد.

تصاویر منتشر شده از تمرین امروز بایرن مونیخ نشان می‌دهد که گنابری از شرایط بهتری نسبت به گذشته برخوردار است و کار با توپ را آغاز کرده است و این می‌تواند خبری بسیار خوب و امیدبخش برای کادر فنی این تیم باشد. پزشکان بایرن تمام تلاش‌شان را به کار خواهند گرفت تا بتوانند این بازیکن را تا سه شنبه هفته آینده آماده حضور در میدان کنند.

دیگر خبرها

  • به حذف رئال از لیگ قهرمانان باور دارم
  • مورینیو: در فوتبال یک‌بار و به‌خاطر رئال گریه کردم
  • واکنش جالب آنچلوتی به ماندنی شدن ژاوی در بارسا
  • ماریو گومز: به خاطر بازی در فیورنتینا، پیشنهاد رئال مادرید را رد کردم!
  • شوک به رئال: بلینگام و رودریگو مریض شدند!
  • پوکر روبرت لواندوفسکی و برتری 4-1 دورتموند مقابل رئال مادرید (لیگ قهرمانان اروپا - 2013/4/24) / فیلم
  • ستاره رئال در انتظار بایرن مونیخ پرستاره!
  • لحظه‌شماری بایرن: شاید این ستاره به رئال برسد
  • ستاره لورکوزن: بایرن شانسی مقابل رئال ندارد
  • تاکید ستاره بایرن مونیخ: جایی نمی‌روم