Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام نیوز»
2024-04-26@01:32:04 GMT

اگر دو آدم پاک در فوتبال باشد یکی‌اش من هستم

تاریخ انتشار: ۴ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۲۳۱۶۶۸

اگر دو آدم پاک در فوتبال باشد یکی‌اش من هستم

به گزارش سرویس ورزشی جام نیـوز، محمود فکری در خصوص درگیری‌های ایجاد شده در دیدار تیمش مقابل بادران اظهار داشت: درگیری‌ها را تیم مقابل شروع کرد. وقتی داور پنالتی به سود ما اعلام کرد ریختند داخل زمین و درگیری ایجاد کردند و بازیکنان من هم در این میان کتک خوردند. ما نقشی در این درگیری‌ها نداشتیم.

 

وی در مورد احضار به کمیته انضباطی گفت: کمیته انضباطی باید به این موضوع ورود کند و مسائلی که پیش آمد نیاز به ورود دارد ولی مقصر عوامل بادران هستند چرا که آنها بعد از اعلام پنالتی به زمین آمدند و تیم من تقصیری ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وقتی داور درست یا غلط پنالتی گرفته است نباید دست به چنین رفتارهایی زد. ما بارها از داوری ضربه خوردیم و گل سالم ما را کمک داور پرچم زد مگر از این رفتارها نشان دادیم؟ از بس جوسازی کردند که بازیکن من تمرکزش را از دست داد و نتوانست پنالتی را بزند.

 

سرمربی نفت مسجد سلیمان در ادامه به ایلنا گفت: اگر تصمیمی گرفته شود که طی آن نفت تضعیف شود و در بازی پایانی قهرمانی‌اش گرفته شود آنوقت تصمیم‌گیرندگان خودشان باید پاسخگوی مردم مسجد سلیمان باشند. پیش از این من چند بار صحبت کردم و موضوع را جمع کردم ولی وقتی بحث قهرمانی باشد دیگر با صحبت من جمع نمی‌شود و ممکن است خودم هم قربانی شوم.

 

فکری در مورد اتفاقات تیم صبا که در برنامه نود مورد بررسی قرار گرفت گفت: من به این مسائل ورود نمی‌کنم ولی فقط این را می‌گویم اگر 2 نفر آدم پاک در این فوتبال وجود داشته باشند یکی از آنها محمود فکری است ولی همه جور انگ و تهمت به من در این مدت زده‌اند.

 

وی در پایان در مورد احتمال قهرمان نشدن تیمش خاطر نشان کرد: اصلاً غیر ممکن است و یک درصد هم احتمال ندارد چنین اتفاقی بیافتد. ما آماده جشن در مسجد سلیمان هستیم.

 

451

منبع: جام نیوز

کلیدواژه: بادران تهران نفت مسجد سلیمان محمود فکری سرمربی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۲۳۱۶۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کانون پرورش فکری با چندعنوان به نمایشگاه کتاب می‌آید؟

به گزارش خبرگزاری مهر، کانون پرورش فکری با ۱۰۰۰ عنوان کتاب در سی‌وپنجمین دوره نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران شرکت می‌کند.

انتشارات کانون پرورش فکری که بیش از ۵۷ سال سابقه فعالیت دارد، در این دوره از نمایشگاه کتاب نیز با کتاب‌های چاپ اول و تجدید چاپ مناسب برای گروه‌های سنی نوباوه (بالای ۴ سال)، نوخوان (بالای ۷ سال)، نونهال (بالای ۹ سال)، نونگاه (بالای ۱۲ سال) و نوجوان (بالای ۱۵ سال) حضور دارد.

کانون پرورش فکری در سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران از کتاب‌های گروه سنی مثبت صفر (کودکان بدو تولد تا ۳ سال) نیز رونمایی می‌کند. همچنین برگزاری مراسم رونمایی از کتاب‌های جدید کانون از دیگر برنامه‌های کانون پرورش فکری در طول برگزاری این دوره از نمایشگاه به شمار می‌رود.

کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران که از ۱۹ تا ۲۹ اردیبهشت در مصلی امام خمینی برپا می‌شود، در سه سالن ناشران کودک و نوجوان، ناشران عمومی و ناشران آموزشی (ویژه کانون زبان) حضور دارد.

کد خبر 6086450 زینب رازدشت تازکند

دیگر خبرها

  • تکنیک‌های طلایی برای سلامت مغز
  • پس از ورزشگاه یادگار تبریز، ورود زنان به ورزشگاه امام خمینی اراک هم ممنوع شد!
  • نماینده ژاپن با برد در ضربات پنالتی فینالیست آسیا شد
  • برگزای بازی پرسپولیس و آلومینیوم بدون حضور بانوان هوادار
  • ممنوعیت ورود بانوان به ورزشگاه امام خمینی(ره) اراک
  • واکنش ذوب آهن به داوری دیدار با آلومینیوم/ دو پنالتی گرفته نشد
  • کانون پرورش فکری با چندعنوان به نمایشگاه کتاب می‌آید؟
  • فیلم| ممانعت پلیس رژیم اسرائیل از ورود فلسطینی‌ها به مسجد الاقصی
  • فیلم| ممانعت پلیس رژیم اسرائیلی از ورود فلسطینی ها به مسجد الاقصی
  • وسواس فکری چیست و چطور درمان می‌شود؟