Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه پرسپولیس هرگونه مذاکره با بازیکنان سایر تیم‌ها را برای پیوستن به جمع شاگردان برانکو ایوانکوویچ تکذیب کرد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

تیم فوتبال پرسپولیس از حضور در پنجره نقل و انتقالاتی تابستان سال جاری به دلیل شکایت باشگاه ریزه اسپور ترکیه محروم است. همین امر نیز سبب شده تا حمیدرضا گرشاسبی برای دومین بار همراه با معاون بین الملل این باشگاه سوئیس برود تا با ارائه رضایت باشگاه ریزه اسپور ترکیه بتوانند محرومیت سرخپوشان را لغو کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسئولان باشگاه پرسپولیس در حالی برای رفع محرومیت سرخپوشان به مقر فیفا رفته اند که صحبت هایی مبنی بر مذاکره این باشگاه با سروش رفیعی و علی قلی زاده به گوش می‌رسد.پندار خمارلو مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس ضمن رد این شایعه گفت:

اگر همین امروز هم بتوانیم دادگاه بین المللی ورزش را قانع کنیم تا حکم محرومیت ما را ببخشد چند هفته ای طول خواهد کشید تا رای جدید صادر شود.

پندار خمارلو تصریح کرد:

هیچ صحبتی با بازیکنان سایر تیم‌ها نداشته ایم. مدیران باشگاه درصدد تمدید قرارداد بازیکنان خودمان هستند. دلیلی هم ندارد اقدامی برای جذب بازیکن انجام دهیم. برای سروش رفیعی که بازیکن قبلی ما بوده و علی قلی زاده هم احترام زیادی قائل هستیم اما به صراحت می گویم هیچ صجبتی نه با آنها و نه با بازیکنان سایر تیم ها نداشته ایم. اولویتمان بر اساس لیست آقای ایوانکوویچ، ماندن بازیکنان فعلی است.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: باشگاه ریزه اسپور ترکیه حمیدرضا گرشاسبی باشگاه ریزه اسپور ترکیه پندار خمارلو تیم فوتبال پرسپولیس حمیدرضا گرشاسبی ریزه اسپور ترکیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۲۳۱۸۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فدراسیون فوتبال بانوان بقیه تیمها راهم محروم کرد!

ظاهرا حواشی اخیر پیرامون ورود بانوان به ورزشگاه‌های فوتبال با محرومیت هوادار پیرمرد سپاهان تمام نشد و این محرومیت شامل هواداران زن دیگر تیمها هم شده است!

به گزارش تابناک ورزشی؛ با تصمیم شورای تامین استان مازندران، بانوان تماشاگر نمی‌توانند در این بازی در ورزشگاه حضور داشته باشند و این بازی را از نزدیک تماشا کنند. این تصمیم برای دیدار نساجی برابر استقلال هم اتخاذ شده است.

تیم فوتبال نساجی قائمشهر در هفته بیست‌وششم لیگ برتر در یک بازی حساس در ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر به مصاف پرسپولیس خواهد رفت.

این تصمیم باتوجه به این موضوع گرفته شده که درب ورودی که در هفته‌های گذشته برای حضور بانوان در نظر گرفته شده بود، در این هفته محل ورود تماشاگران تیم میهمان است و به همین منظور این ورزشگاه در این بازی مهم پذیرای بانوان نخواهد بود. 

قرار است در جایگاه بانوان ورزشگاه وطنی، تماشاگران تیم مهمان یعنی پرسپولیس قرار بگیرند.

دیگر خبرها

  • آخرین تمرین پرسپولیس پیش از سفر به قائمشهر
  • سرخپوشان تمرین کردند و راهی فرودگاه شدند
  • پرسپولیس بدون مصدوم راهی قائمشهر شد
  • فدراسیون فوتبال بانوان بقیه تیمها راهم محروم کرد!
  • محرومیت ۱۰ ساله هوادار سپاهان
  • 110 سال محرومیت، مجازات پیرمرد سپاهانی!
  • محرومیت ۱۰ ساله برای هوادار خاطی س‍پاهان
  • محرومیت ۱۰ ساله برای هوادار س‍پاهان
  • حیف وقت که برای دیدن بازی استقلال و پرسپولیس بگذاری | همین بی کیفیت ها چند هفته بعد ۴۰-۵۰ میلیارد می خواهند
  • همین بازیکنان بی‌کیفیت چند هفته دیگر ۵۰ میلیارد تومان می‌خواهند!