Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-04-25@05:33:43 GMT

مفقودشدن4گردشگر درکوه قارون ایذه

تاریخ انتشار: ۴ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۲۳۲۰۸۴

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر خوزستان از مفقود شدن چهار گردشگر محلی در منطقه دره دراز کوه قارون ایذه خبر داد. ناطقان: صادق سلامت اظهار کرد: عصر روز گذشته (سوم اردیبهشت‌ماه) مفقود شدن چهار گردشگر محلی در کوه قارون واقع در منطقه امامزاده عبدلله توسط خانواده‌های آنها به پایگاه امداد و نجات ما اعلام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس اظهارات خانواده این چهار گردشگر، مفقودشدگان از اهالی "رودزرد ماشین" از توابع شهرستان رامهرمز هستند که در منطقه عشایری صعب‌العبور "دره دراز" کوه قارون از عصر روز گذشته گرفتار برف و باران شدید شدند.

وی ادامه داد: صبح امروز نیز مفقودشدگان در تماس با عوامل جمعیت هلال احمر اعلام کردند که با توجه به شرایط جوی منطقه، علاوه بر گرسنگی شدید دیگر توان راه رفتن ندارند.

سلامتبیان کرد: در پی این حادثه تیم امداد جمعیت هلال احمر باغملک به منظور یافتن مفقودشدگان به منطقه اعزام شدند.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر خوزستان افزود: بالگرد جمعیت هلال احمر خوزستان، اکنون در حالت آماده باش قرار دارد تا با بهبود وضعیت جوی منطقه و وجود دید کافی به محل استقرار مفقودشدگان اعزام شود. منبع: ایسنا برچسب ها: مفقود شدن ، گردشگر ، کوه قارون ایذه

منبع: ناطقان

کلیدواژه: مفقود شدن گردشگر کوه قارون ایذه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۲۳۲۰۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آموزش امداد و نجات به ۲۶ هزار البرزی

به گزارش خبرگزاری مهر، محمدباقر خلفی اظهار داشت: این افراد در ۸۲۷ دوره آموزشی با کمک‌های اولیه، آموزش عمومی امداد و نجات، دوره تخصصی، دوره بازآموزی، دوره ضمن خدمت و آموزش همگانی آشنا شدند.

وی افزود: از این تعداد، ۳۲۸ دوره شامل: کمک‌های اولیه و آموزش همگانی ویژه برای ۱۳ هزار و ۸۵ نفر، ۱۷۳ دوره مخاطرات ویژه برای ۴ هزار و ۱۰۶ نفر و ۱۴۸ دوره مهارت‌های پایه داوطلبی ویژه برای ۳ هزار و ۷۰۰ نفر برگزار شد.

خلفی بیان کرد: همچنین سال گذشته، ۲۰ دوره مهارت‌های ویژه شرایط اضطرار در شرکت‌ها و مؤسسات ویژه متقاضیان برگزار شد که طی آن، ۳۷۰ نفر با اقدامات ضروری در شرایط اضطرار از جمله تزریقات، در دوره‌های ۵۰ ساعته آموزشی آشنا شدند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر البرز تصریح کرد: ۱۶ دوره تخصصی آموزش عمومی امداد، آموزش عمومی نجات، آموزش تخصصی پیش بیمارستانی، ۲ دوره تخصصی اصول پیمایش و یک دوره پیش بیمارستانی، یک دوره تربیت مربی امداد و کمک‌های اولیه (کد سه) و یک دوره تربیت مربی پایه، دوره بازآموزی مربیگری کد سه و مربیگری پایه، از دوره‌های تخصصی برگزار شده توسط هلال احمر استان البرز در سال ۱۴۰۲ بوده است.

وی خاطرنشان کرد: اقشار مختلف مردم از جمله دانش‌آموزان، کارمندان، کارگران، معلمان، نیروهای بسیجی و سربازان تحت پوشش این آموزش‌ها قرار گرفتند.

خلفی گفت: در حال حاضر جمعیت هلال‌احمر دارای هفت شعبه در سطح استان البرز است که با توجه به رشد و فعالیت خانه‌های هلال در محلات، سطح دسترسی اقشار مختلف مردم در مناطق دور از مرکز استان و شهرستان‌ها مهیا شده است.

کد خبر 6085141

دیگر خبرها

  • ۱۱ استان کشور متأثر از سیل و آبگرفتگی / امدادرسانی نیرو‌های عملیاتی جمعیت هلال احمر به بیش از ۱۳۰۰ نفر
  • امداد رسانی هلال احمر به سیل زدگان در خراسان جنوبی
  • ۲۰۰ سورتی پرواز بالگرد امداد هلال احمر در جنوب سیستان و بلوچستان انجام شد
  • امداد رسانی به سیل زدگان ۷ استان
  • نجات ۵ گردشگر گرفتار شده در مسیر برفی دریاچه‌های هویر و تار
  • نجات ۵ گردشگر گرفتار شده در مسیر برفی دریاچه‌های «تار» و «هویر»
  • لزوم بسترسازی برای حضور حداکثری نوجوانان در دوره‌های امدادگری
  • برگزاری آزمون منطقه‌ای کسب درجه ایثار در استان مرکزی
  • روزهای هفته هلال احمر نامگذاری شد
  • آموزش امداد و نجات به ۲۶ هزار البرزی