Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-29@18:22:48 GMT

دانشگاه پیام نور 30 میلیارد ریال وام دانشجویی پرداخت کرد

تاریخ انتشار: ۴ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۲۳۲۱۱۳

دانشگاه پیام نور 30 میلیارد ریال وام دانشجویی پرداخت کرد

به گزارش ایرنا، مجید صفاری نیا روز سه شنبه درگفت و گو با خبرنگاران در بوشهر افزود: پیش بینی شده این میزان پرداخت وام تا پایان نیم سال دوم تحصیلی به 60 میلیارد ریال افزایش یابد.
وی بیان کرد: وام پرداختی بیشتر با تامین کمک هزینه تحصیلی و اجرایی شدن ایده ها و طرح های دانشجویان به آنان پرداخت می شود.
صفاری نیا گفت:هم اینک 540 هزار دانشجو در دانشگاه پیام نور کشور 540 که در مقطع های تحصیلی کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکترا تحصیل می کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد:راه اندازی مرکزهای خدمات مشاوره دانشجویی در حوزه فناوری مانند نانو، نانو فناوری و رباتیک ازجمله سیاست های مهم دفتر امور دانشجویان دانشگاه پیام نور برای سال جاری است.
صفاری نیا افزود: یک کانون مشاوره نیز در دانشگاه پیام نور فعال است که نقش آن شتاب بخشی به فعالیت های دانشجویی برای ایجاد شرکت های دانش بنیان است.
وی یادآورشد: اکنون 30 شرکت دانش بنیان دانشجویی در دانشگاه های پیام نور کشور فعال است.
صفاری نیا ادامه داد: افزایش این شمار شرکت دانش بنیان برای ایجاد اشتغال و کارآفرینی حایز اهمیت فراوانی است که در این راستا افزایش آنها بطور جد از سوی دانشگاه پیام نور دنبال می شود.
صفارنیا با اشاره به برنامه های فراروی این دانشگاه گفت: برگزاری المپیاد نانو فناوری در نیمه دوم امسال با همکاری ستاد نانو معاونت علمی و فناوری نهاد ریاست جمهوری و برپایی دومین نمایشگاه فن بازار دانشگاه پیام نور با رویکرد حمایت از اختراع ها و ابتکارهای صورت گرفته از جمله برنامه های مهم در سال جاری است.
وی ادامه داد: برگزاری ششمین دوره المپیاد سراسری رباتیک با هدف تقویت فعالیت های ربات ها در عرصه تولید محصول و دومین دوره سراسری مسابقات سازه های ماکارونی و نخستین دوره مسابقات دومینو از دیگر برنامه های سال جاری دانشگاه پیام نور است که به ترتیب در استان های تهران، همدان و مرکزی برگزار می شود.
7212/ 6045
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: موسسات مالی و اعتباری تحولات سوریه گفت و گوی ملی ارز دیجیتال ارزش های دهه 60 ایجاد اشتغال دانشگاه پیام نور علمی و فناوری فناوری نهاد ریاست جمهوری موسسات مالی و اعتباری تحولات سوریه گفت و گوی ملی ارز دیجیتال ارزش های دهه 60 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۲۳۲۱۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شکایت بازیکنان از دو باشگاه در کمیته تعیین وضعیت تایید شد

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، آرای جدید صادر شده از سوی کمیته تعیین وضعیت به شرح زیر است:

* در پی شکایت محمدعلی صفیا از باشگاه پارس جنوبی جم، این باشگاه به پرداخت مبلغ ۳ میلیارد و ۹۰۰ میلیون ریال بابت اصل خواسته و مبلغ ۱۴۸ میلیون و ۷۸۵ هزار ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم شد.

* با توجه به شکایت مهرشاد عنبری از باشگاه ایران خودرو، این باشگاه به پرداخت مبلغ ۲۲۵ میلیون ریال بابت اصل خواسته و مبلغ ۸ میلیون و ۵۸۳ هزار و ۷۵۰ ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم گردید. همچنین کمیته وضعیت نسبت به دعوی خواهان به میزان ۵۲۵ میلیون ریال قرار رد صادر کرد.

کد خبر 6091873

دیگر خبرها

  • دست‌یابی به مرجعیت علمی و توسعه اقتصاد دانش‌بنیان در فضای دانشگاهی کشور
  • حمایت از طرح‌های نوآورانه و ایجاد اشتغال نخبگان در دانشگاه
  • بیش از ۱۲ هزار میلیارد ریال عوارض ارزش‌افزوده در آذربایجان‌غربی پرداخت شد
  • شکایت بازیکنان از دو باشگاه در کمیته تعیین وضعیت تایید شد
  • گلایه والدین از افزایش سرسام آور شهریه مدارس غیرانتفاعی در رشت
  • تقدیر مردم غزه از جنبش دانشجویی حمایت از فلسطین در جهان
  • همبستگی دانشگاه پیام‌نور شیراز با دانشگاهیان حامی فلسطین در غرب
  • دانشجویان دانشگاه پیام‌نور شیراز هم به جرگه حامیان ضدصهیونیست‌ها پیوستند
  • خیزش های دانشجویی دنیا سرآغاز تحولات جهانی
  • برگزاری مسابقه«سنتز سبز نانوذرات نقره به کمک عصاره لیمو»