Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-04-25@21:40:26 GMT

ارسال حکم مرگ ثلاث هفته آینده به واحد اجرای احکام

تاریخ انتشار: ۴ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۲۳۳۱۶۰

ارسال حکم مرگ ثلاث هفته آینده به واحد اجرای احکام

حکم تایید قصاص محمدرضا ثلاث راننده اتوبوس خیابان پاسداران، هفته آینده برای اجرا به واحد اجرای احکام می رود .

ایران آنلاین /  قاضی محسن افتخاری سرپرست دادگاه کیفری یک استان تهران  گفت : دیوان عالی کشور کل حکم محمدرضا ثلاث، عامل جنایت خیابان گلستان هفتم واقع در خیابان پاسداران را در همه زمینه ها تایید کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: یعنی هر سه حکم قصاص او مورد تایید دیوان عالی قرار گرفت.
محمدرضا ثلاث شامگاه ٣٠ بهمن با هدایت اتوبوسی به سمت مأموران نیروی انتظامی که در حال اجرای ماموریت و آرام کردن تجمع گروهی دراویش بودند، موجب کشته شدن سه مامور نیروی انتظامی شد.
به همین منظور سه جلسه دادگاه وی در اسفند سال ٩٦ در شعبه ٩ دادگاه کیفری یک استان تهران به ریاست قاضی محمدرضا محمدی کشکولی و به صورت علنی برگزار شد و دادگاه با بررسی پرونده، متهم را به سه بار قصاص نفس در اتهام مباشرت در قتل محکوم کرد./ ایرنا 
 

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۲۳۳۱۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عرضه طلای کم عیار به بازار تایید شد/ برخورد قانونی با فروشندگان

به گزارش خبرگزاری مهر، محمدحسین طاهری مدیرکل استاندارد استان تهران گفت: در پی گزارش‌های دریافتی مبنی بر عرضه مصنوعات طلا با عیار پایین در سطح شهر و شهرستان‌های استان تهران، تیمی از بازرسان استاندارد با حضور در سطح بازار اقدام به خرید و نمونه‌برداری از طلافروشی‌های سطح استان برای انجام آزمون کردند.

وی توضیح‌داد: این مصنوعات نمونه‌برداری‌شده برای انجام آزمون عیارسنجی به آزمایشگاه‌های مورد تأیید استاندارد ارسال و نتایج آن متعاقباً اعلام می‌شود.

این مقام مسؤول با اشاره بر سامانه پیامکی ۱۰۰۰۱۵۱۷ به‌منظور استعلام و اطمینان از صحت اعتبار پروانه استاندارد یا مجوز فرآورده‌های مشمول استاندارد اجباری از جمله مصنوعات طلا، گفت: شهروندان پیش از خرید مصنوعات طلا با ارسال پیامکی حاوی حرف G قبل از کد شناسایی (به عنوان مثال برای استعلام کد T۶۸۳ باید پیامک GT۶۸۳ ارسال شود) به این سامانه، وضعیت اعتبار کدها را استعلام کرده و در صورت عدم اعتبار کد مذکور، مراتب را با شماره تلفن ۱۵۱۷ به اداره‌کل استاندارد استان تهران اطلاع دهند.

بر اساس اعلام اداره‌کل استاندارد استان تهران، طاهری درباره کدها توضیح داد: این کدها برای مشخص‌شدن تولید این مصنوعات توسط تولیدکنندگان معتبر داخلی و با رعایت عیار قانونی بر روی مصنوعات طلا درج می‌شود.

کد خبر 6087291 سمیه رسولی

دیگر خبرها

  • قصاص یک زن و ۲ مرد در زندان
  • اجرای عملیات ساماندهی ضلع شمالی اتوبان پاسداران تبریز
  • تحولات اوکراین| تایید دستاوردهای روسیه در جبهه توسط کاخ سفید
  • کاخ سفید ارسال مخفیانه موشک‌های دوربرد به اوکراین را تایید کرد
  • عرضه طلای تقلبی در بازار تایید شد
  • عرضه طلای کم عیار به بازار تایید شد/ برخورد قانونی با فروشندگان
  • میرسلیم: هرکس در مقابل احکام الهی بایستد آدم فاسقی است
  • صدای میرسلیم هم درآمد: رئیسی تدبیر مناسبی بیندیشد
  • تجلیل از رئیس دادگاه بخش سراجو در مراغه
  • تجلیل از رئیس دادگاه خلاق بخش سراجو در مراغه