Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-26@06:09:13 GMT

تیم فوتبال پیام قم با ذوب آهن اصفهان و پدیده ساری همگروه شد

تاریخ انتشار: ۴ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۲۳۳۲۴۴

تیم فوتبال پیام قم با ذوب آهن اصفهان و پدیده ساری همگروه شد

قم - تیم فوتبال پیام قم در مرحله نهایی رقابت‌های لیگ زیر ۱۵ سال فوتبال باشگاه‌های کشور با ذوب آهن اصفهان و پدیده ساری همگروه شد.

به گزارش خبرنگار مهر، مرحله نهایی مسابقات فوتبال لیگ زیر ۱۵ سال باشگاه‌های کشور با حضور ۱۴ تیم در ۳ گروه برگزار می‌شود تا تکلیف ۴ تیم صعود کرده به فصل آینده لیگ برتر زیر ۱۵ سال فوتبال ایران مشخص شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



تیم فوتبال پیام قم پس از صعود موفقیت آمیز از مرحله اول در این مرحله در گروه دوم در گروهی ۵ تیمی قرار گرفته و باید مسابقات خود را طی ۱۵ تا ۲۰ اردیبهشت ماه در اصفهان برگزار کند و در ۴ مسابقه به میدان برود.

تیم ذوب آهن اصفهان میزبان گروه دوم است و علاوه بر این تیم و تیم پیام قم، تیم‌های پدیده ساری و جیحون گنبد کاووس نیز در این گروه قرار دارند ضمن این که یک تیم دیگر به عنوان تیم دوم گروه ششم مقدماتی به این جمع اضافه می‌شود.

پس از برگزاری مسابقات دوره‌ای بین این ۵ تیم، تیم صدرنشین به طور مستقیم صعود می‌کند اما تیم دوم گروه از نظر امتیاز و تفاضل با تیم دوم گروه سوم که آن گروه نیز، ۵ تیمی است مقایسه می‌شود و تیمی که وضعیت بهتری داشته باشد نیز جواز صعود را به دست خواهد آورد.

تیم فوتبال پیام قم این روزها تمرینات خود را در قم برگزار می‌کند و امیدوار است بتواند در اصفهان با کسب نتایج مناسب جواز صعود را به دست بیاورد اما به نظر می‌رسد جدی‌ترین رقیب برای قمی‌ها، میزبان مسابقات باشد.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۲۳۳۲۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تیم میکس ریکرو کشورمان از صعود به نیمه نهایی بازماند

به گزارش خبرگزاری مهر، تیم میکس ریکرو کشورمان در دور نخست مسابقات حذفی کاپ جهانی شانگهای با نتیجه ۶ بر ۲ مقابل تیم هلند به پیروزی رسید.

تیم ایران در یک هشتم نهایی با نتیجه ۵ بر یک از سد تیم فرانسه تیم دوم مسابقات گذشت.

تیم ایران در یک چهارم نهایی و در تیر طلایی ‌ با نتیجه ۵ بر ۴ مقابل مکزیک شکست خورد و از صعود به جمع ۴ تیم برتر مسابقات بازماند.

کد خبر 6088874

دیگر خبرها

  • تیم میکس ریکرو کشورمان از صعود به نیمه نهایی بازماند
  • صعود تیم مهاباد به دور دوم مسابقات بسکتبال لیگ دسته دو کشور
  • مسابقات پیشکسوتان فوتبال تهران؛ پرسپولیس در آستانه صعود، استقلال در یک قدمی حذف
  • جدال محمدرضا گرایی و سعید اسماعیلی؛ قهرمان المپیک به پاریس می‌رود یا پدیده فرنگی؟
  • اعزام تیم بوکس نوجوانان مازندران به مسابقات قهرمانی کشور
  • کاسپین آبی ساری قهرمان مینی فوتبال زیر ۱۴ سال مازندران
  • «زیرخاکی» پدیده‌ای فراگیر در اصفهان/ قانون بازدارنده نیست!
  • بیرانوند از صعود به فینال باز ماند
  • گروه بندی و زمان مسابقات فوتبال مناطق رده سنی امید
  • محموداباد، میزبان مسابقات فوتبال مناطق امید‌های کشور