Web Analytics Made Easy - Statcounter

خرداد: جسد نوزاد 25 روزه در مانه و سملقان قربانی سناریوی وحشتناک پدر و مادر خود شد.
به گزارش خرداد به نقل از رکنا، سرهنگ علیحسین رختیانی، رئیس پلیس مانه و سملقان در تشریح این تصادف ساختگی اظهار کرد: صبح امروز یک سانحه خروج از جاده یکخودرو پراید در محور راز به آشخانه به پلیس گزارش شد.وی افزود: ماموران در صحنه حضور یافته و مشاهده کردند زن و مردی که حادثه خودروی آنان گزارش شده ادعا دارند نوزاد 25 روزه شان در حادثه جان خود را از دست داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: ماموران به این سانحه مشکوک شده و با بررسی های بیشتر، مشخص شد نوزاد شب گذشته جان باخته است و پدر و مادر برای دریافت دیه، فرزند خود را طعمه حادثه ساختگی کرده اند.رختیانی افزود: متهمان در بازجویی های بعمل آمده اعتراف کردند که این کودک روز قبل بر اثر بیماری فوت کرده است و قصدشان از این اقدام دریافت دیه از بیمه بود.رئیس پلیس مانه و سملقان با اشاره به اینکه متهمان بعد از تکمیل تحقیقات برای انجام مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شدند یادآور شد: پلیس با افرادی که بخواهند به هر دلیلی باعث ایجاد اخلال در اجرای قانون شوند برخورد می‌کند.ساعتی قبل برخی کانال های استان فوت این نوزاد را ناشی از واژگونی خودرو اعلام کردند اما نیروی انتظامی در گفت و گو با ایرنا آن را تصادف ساختگی برای دریافت دیه ذکر کرد. برچسب ها: جسد ، خراسان شمالی ، حوادث ، قتل

منبع: خرداد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khordad.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خرداد» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۲۳۳۷۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۶۲ نوزاد غرب خراسان رضوی از سقط نجات یافتند

دکتر سیدمجید غضنفری گفت:‌ از ابتدای اجرای طرح نفس در سبزوار تا پایان فروردین امسال‌ ۱۳۴ مادر باردار مصمم به سقط در قالب این طرح شناسایی شدند که با مداخله صورت گرفته، برای ۹۵ نفر آنان پرونده تشکیل شده و با مشاوره، حمایت های مالی معیشتی و دریافت آموزش های لازم از سقط جنین منصرف شده و به بارداری خود ادامه دادند.

وی افزود:‌ از این رقم ۲۷ نفر زیر نظر مراکز بهداشتی و مرکز نفس، حمایت‌های بهداشتی، اقتصادی و مشاوره روانشناسی و خانواده رایگان دریافت کردند و با مشارکت خیران و شهروندان، یک سری جهیزیه کامل برای یک مادر باردار آماده و تحویل وی داده شد.

مدیر مرکز مردمی نفس با تاکید بر اینکه انجام سقط جنین عمدی، معادل ارتکاب قتل محسوب می شود و تبعات فردی و قانونی متعددی دارد،‌ گفت: بروز اختلالات روحی و روانی و نیز پیامدهای جسمی جبران ناپذیر از جمله تخریب رحم و عدم امکان بارداری مجدد از دیگر خطرات ناشی از سقط جنین است.

دانشگاه علوم پزشکی سبزوار با ۴۵ مرکز خدمات جامع سلامت فعال، ۳۱ پایگاه شهری و یک پایگاه روستایی، ۱۹۵ خانه بهداشت و ۶ بیمارستان زیر پوشش به بیش از نیم میلیون نفر جمعیت شهرستان‌های جوین، جغتای، خوشاب، داورزن و ششتمد در غرب خراسان رضوی خدمات بهداشتی و درمانی می‌دهد.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان رضوی مشهد

دیگر خبرها

  • شهادت نوزاد نجات یافته از شکم مادر شهید + فیلم
  • فیلم/ وداع جانسوز مادر فلسطینی با نوزاد شهیدش
  • ۶۲ نوزاد غرب خراسان رضوی از سقط نجات یافتند
  • چگونه کودک باهوش‌تری داشته باشیم؟
  • نوزادِ عجول در آمبولانس اورژانس پیرانشهر متولد شد
  • تولد یک نوزاد در هیاهوی سیلاب نهبندان
  • آغاز زندگی در حرکت خودرو امداد
  • شیرینی‌ها و شگفتی‌های کودکان به روایت یک دیدار
  • نوزاد عجول در آمبولانس اورژانس پیرانشهرمتولد شد
  • حرکت یافتن زندگی در چهارچرخ امداد