Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بسیج نیوز»
2024-05-01@13:06:17 GMT

سپاه در همه برهه‌ها یار و یاور انقلاب بوده است

تاریخ انتشار: ۴ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۲۳۴۰۸۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از اشکذر، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان اشکذر ضمن تبریک ایام شعبانیه به خصوص ولادت حضرت امام حسین (ع) و تبریک روز پاسدار به نقش سپاه در دوران دفاع مقدس اشاره کرد و افزود: در دوران هشت سال دفاع مقدس پاسداران انقلاب اسلامی با اقتدا به حضرت سیدالشهدا (ع) در راه حفظ مرز‌های عقیدتی و جغرافیایی جمهوری اسلامی ایران از هیچ کوششی فروگذاری نکردند و رشادت‌ها و حماسه ‎آفرینی آنان طی هشت سال دفاع مقدس هرگز از اذهان ملت ما پاک نمی‎شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سیداسدالله امامی در ادامه به نقش سپاه درعرصه‌های سازندگی کشور اشاره و گفت: پاسداران پس آن که در عرشه مبارزه با خون پاک خود شجره طیبه انقلاب اسلامی را آبیاری کردند وارد عرصه‌های سازندگی و حفظ ارزش‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی با تبعیت از مقام معظم رهبری شدند و در این عرصه نیز همانند قبل نقش خود را به خوبی در حال اجراست.
وی تصریح کرد: سپاه در همه برهه‌ها یار و یاور انقلاب بوده و در این عرصه که دشمنان انقلاب همواره با طراحی ونقشه‌های خودبه مقابله با نظام مشغولند سبزپوشان ولایتمدار سپاه آماده و حافظ انقلاب هستند..
امامی در پایان سخنان خود سپاه پاسداران را سرمایه عظیم ملی دانست و افزود: باید از این سرمایه بزرگ بخوبی مراقبت شود و نگزاریم توسط دشمنانی که به خوبی میدانند سپاه مانند دژی محکم در برابر تهدیدات آن‌ها ایستاده است، تخریب شود.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۲۳۴۰۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضعف شدید در حوزه روایت‌گری انقلاب اسلامی

 استاندار کردستان شامگاه سه‌شنبه در جلسه ستاد پشتیبانی راهیان نور در سنندج اظهار کرد: در حوزه روایت‌گری انقلاب اسلامی ضعف شدید داریم و اگر اردو‌های راهیان نور نبود، در بحث روایت و تبیین رشادت‌ها و افتخارات دفاع مقدس خیلی عقب بودیم.

اسماعیل زارعی‌کوشا تاکید کرد: دستگاه‌های مختلف همکاری و حمایت لازم را برای برگزاری اردو‌های راهیان نور داشته باشند، چراکه دشمن دنبال تحریف واقعیات دوران دفاع مقدس است.

وی گفت: برای برخی از برنامه‌ها هزینه‌هایی می‌شود که هیچ خروجی ندارد درحالی که تامین یک اتوبوس و یا تقبل کرایه آن برای دستگاه‌ها هزینه زیادی ندارد که برخی دستگاه‌ها کم‌کاری می‌کنند.

استاندار کردستان با بیان اینکه دشمنان با ناامیدی از تحریم اقتصادی، همچنان دنبال تهاجم رسانه‌ای هستند، افزود: آنها می خواهند با دروغ‌پراکنی، ذهنیت‌ها را منحرف کنند، بنابراین باید مراقب و هوشیار بود.

وی انجام عملیات وعده صادق را نقطه عطفی در مقابله با رژیم صهیونیستی ارزیابی کرد و گفت: با این اقدام، نظم جهانی تغییر کرد و نظم جدید نه با اراده غربی‌ها و اروپایی‌ها بلکه با اراده جبهه مقاومت شکل خواهد گرفت.

باشگاه خبرنگاران جوان کردستان سنندج

دیگر خبرها

  • شهادت‌طلبی از شاخصه‌های نیروهای نظامی ایران است
  • سپاه، صلح طلب اما جنگ بلد، مقتدر ولی مظلوم
  • گرامیداشت مقام استاد و مربی در سپاه
  • انگلیس: شناسایی سپاه به عنوان «سازمان تروریستی» به سودمان نیست
  • ضعف شدید در حوزه روایت‌گری انقلاب اسلامی
  • کامرون: شناسایی سپاه به عنوان سازمان تروریستی به سود انگلیس نیست
  • نقش سنگرسازان بی سنگر در تاریخ انقلاب ماندگار است
  • فرمانده کل سپاه، پیام صادر کرد +جزئیات
  • قدردانی سرلشکر سلامی از صداوسیما برای انعکاس عملیات وعده صادق
  • اختتامیه سومین جشنواره «افتخار من» برگزار می‌شود