Web Analytics Made Easy - Statcounter

بیروت-ایرنا- حزب الله لبنان ضمن محکوم کردن جنایات رژیم سعودی در به شهادت رساندن «صالح علی الصماد» رئیس شورای عالی سیاسی یمن، شگفتی خود را از «سکوت عجیب جهانی» در قبال کشته شدن «یکی از بزرگترین نمادهای یمن» ابراز داشت.

به گزارش ایرنا، حزب الله عصر سه شنبه با صدور بیانیه ای شهادت صالح الصماد رئیس شورای عالی سیاسی یمن را که دوشنبه در حمله جنگنده‌های ائتلاف سعودی به منطقه الحدیده این کشور به ‌شهادت رسید، به ملت و رهبران یمنی و جنبش انصارالله تبریک و تسلیت گفت و این «جنایت وحشیانه ائتلاف آمریکایی-سعودی را در حق یکی از برجسته ترین رهبران شجاع یمنی مرتکب شدند» به شدت محکوم کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در این بیانیه آمده است: این شهید کسی بود که در طول زندگی، با جهاد، فداکاری و کار سخت و طاقت فرسا برای خدمت و دفاع از ملت بزرگ یمن زیست. این مرد استثنایی که مسئولیت را در دشوارترین مرحله به عهده گرفت و با درنده ترین دشمنی های منطقه روبرو شد، به ارزشمنترین آرزویش یعنی شهادت در سرزمینی که از آن دفاع می کرد، رسید و تا آخرین رمق در این راه ایستاد.
حزب الله افزود: آنچه بیش از سه سال است در یمن از کشتارها و جنایت های روزمره رخ می دهد و به مجالس عزا، عروسی، بازارهای مردمی، و خدمات عمومی و زیرساخت های مردم یمن رحم نمی کند، برای حزب الله دردناک است و از این سکوت بین المللی که در قبال هدف قرار گرفتن نماد بزرگی از نمادهای یمن شگفت زده است.
حزب الله همچنین از همه دولت ها، سازمان های مردمی و ملت هایی که هنوز وجدان بیداری باقی مانده است، دعوت کرد تا حقیقتا در کنار ملت مظلوم یمن ایستاده و تجاوز آمریکایی-سعودی را رسوا کنند و برای توقف این جنگ تلاش کنند.
حزب الله خاطرنشان کرد: ملت صبور و پایدار یمن، در طول بیش از 1100 روز از شروع جنگ تحمیلی علیه خود، هرگز تضعیف نشده و در برابر وحشی گری این دشمنی ها پا پس نکشیده و امروز قادر است تا با اتحادش، دوشادوش یکدیگر و با پیوستگی به رهبران صادق و شجاع خود، از این مصیبت بزرگ پایان این بیانیه نیز عبور کند.
در پایان حزب الله تاکید کرد: ملت بزرگ و ایثارگری که همواره میدان های جهاد را پرکرده است، بی شک ملتی پیروز است.
صالح الصماد رئیس شورای عالی سیاسی یمن در حمله جنگنده‌های ائتلاف سعودی به الحدیده دیروز (دوشنبه) به ‌شهادت رسید.
خاورم**2054

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سياسي حزب الله لبنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۲۳۴۴۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس شورای عالی نظام پزشکی: مراقب باشیم دوران طلایی پزشکی ایران افول نکند

محمود فاضل، در مراسم روز ماما، گفت: ایجاد هارمونی در بین رشته‌های علوم پزشکی از لوازم و تکالیف یک سیستم حرفه‌ای پیشرو است.

وی، حوزه پزشکی را بی تردید پرافتخارترین حوزه‌ها در کشور خواند و افزود: نقش ماما در بهبود شرایط مادر باردار که به توسط گفت و گو و انتقال تجربیات و مهارت‌ها اعمال می‌شود، مصداق هنرمندی است.

فاضل گفت: ماماها، خانواده که پایه‌ای ترین واحد جامعه است را مراقبت می‌کنند و این باید حاکمیت را متوجه کند که نگاه ویژه ای در تأمین نیازهای حرفه‌ای و معیشتی ایشان مبذول کند.

وی همچنین به تفاهمنامه سازمان نظام پزشکی با وزارت آموزش و پرورش که طی آن بر تأمین مراقبین سلامت وزارتخانه از دانش آموختگان جامعه پزشکی ازجمله مامایی تأکید شده است، اشاره کرد.

فاضل، ضمن تأیید مشکلات حوزه‌ سلامت بر حفظ امید به عنوان یک راه استراتژیک تأکید کرد.

منبع: خبرگزاری مهر

دیگر خبرها

  • پیام تسلیت امام جمعه و استاندار کرمانشاه در پی شهادت سرباز مرزبانی
  • دلایل مظلومیت امام صادق(ع) از زبان آیت‌الله علم‌الهدی
  • رئیس شورای عالی نظام پزشکی: مراقب باشیم دوران طلایی پزشکی ایران افول نکند
  • شهادت رئیس مکتب تشیع تسلیت باد
  • حمایت از ایرانیان خارج از کشور از دغدغه‌های مهم دولت است
  • مصوبات شوراها باید پشتوانه قانونی و شرعی داشته باشند
  • بررسی مسائل زیست محیطی اصفهان در جلسه شورای عالی حفاظت محیط زیست با حضور رئیس جمهور
  • تشکل‌های دانشجویی در شناسایی مسائل و اعتباربخشی سیاست‌ها کمک کنند
  • ابلاغ ماده واحده «تعیین ترکیب اعضای هیئت مرکزی جذب اعضای هیئت علمی دانشگاه فرهنگیان»
  • ابلاغ ماده واحده «تعیین ترکیب اعضای هیأت مرکزی جذب اعضای هیأت علمی دانشگاه فرهنگیان»