Web Analytics Made Easy - Statcounter

رودسر-رئیس اندیشکده یقین مهمترین دستاورد کارنامه ۴۰ساله انقلاب اسلامی را تربیت و پرورش شهدا برشمرد و گفت: اسلام تازمانی که چنین افرادی را تربیت می کند زنده است.

به گزارش خبرنگار مهر، حسن عباسی بعدازظهر سه شنبه در نشست انقلاب اسلامی مقدمه اسلام جهانی که مسجد امام خمینی (ره) شهرک شهید انصاری رودسر برگزار شد، اظهار کرد: مهمترین دستاورد کارنامه ۴۰ ساله انقلاب اسلامی ایران تربیت و پرورش انسان های بزرگی همانند شهدا است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه وجود شهدا مایه افتخار و اقتدار نظام مقدس اسلامی است، افزود: جامعه اسلامی تا زمانی که افرادی همانند شهدا در خود پرورش داده و تربیت می کند دین اسلام زنده می ماند.

رئیس اندیشکده یقین با اشاره به اینکه اسلام دین انسان سازی بوده و در این زمینه سرآمد همه ادیان است، گفت: اگر درصنعت ، اشتغال و برخی حوزه ها شاهد وجود نقص و مشکل هستیم به دین اسلام ربطی ندارد بلکه وجود چنین وضعیتی برگرفته از عملکرد نادرست ما به عنوان مسئول است.

وی به برخی صحبت ها در این زمینه اشاره و خاطرنشان کرد: متاسفانه امروز شاهد هستیم که ناکارآمدی در برخی حوزه ها به اسلام نسبت داده می شود که امری غلط و نادرست است.

عباسی در ادامه با تأکید براینکه پیروزی انقلاب اسلامی بستر ساز بروز برخی انقلاب ها در سطح جهان انقلاب است، تصریح کرد: این انقلاب بستر لازم برای وقوع انقلاب جهانی و ظهور امام زمان (عج) است که می توان شهدای مدافع حرم را شاخصه این بستر سازی برشمرد.

به گفته این مسئول تربیت چنین افرادی محصول و خروجی دین مبین اسلام است و هیچ ایدئولوژی و اعتقادی نمی تواند چنین انسان های تربیت کند.

مسئول اندیشکده یقین در ادامه اظهار کرد: مدیر و مسئولی که در نظام مقدس اسلامی در حوزه مسکن، اشتغال و سایر موارد فعالیت کرده و با کم کاری کرده نظام را ناکارآمد جلوه می دهد از دشمنان انقلاب و نظام مقدس اسلامی ایران بدتر است.

منبع: مهر

کلیدواژه: انقلاب اسلامی ایران تمدن اسلامی حسن عباسی رودسر مجله ایران مهر بوشهر کرمانشاه گرگان بارش باران شهرکرد شیراز خرم آباد خطبه های نماز جمعه بارش برف هفته سلامت کهگیلویه و بویراحمد تبریز بیرجند ارتش جمهوری اسلامی ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۲۳۴۷۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لزوم تبیین دستاورد‌های انقلاب و اجرای طرح یاری گران در روستا‌ها

 سید رضا حسینی نژاد فرماندار زرند در همایش شورا‌های اسلامی روستا‌های بخش مرکزی که در محل سالن اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهرستان برگزار شد، ضمن گرامیداشت روز شورا‌ها با تبریک سالروز تاسیس شورا‌های اسلامی، از این نهاد مردمی به عنوان تجلی حاکمیت مردم بر سرنوشت خود و اداره امور شهر‌ها و روستا‌ها یاد کرد.

وی با اشاره به اقدام جمهوری اسلامی علیه رژیم صهیونیستی و اقدامات آمریکا برای مذاکره با نیرو‌های مقاومت بر تبیین دستاورد‌های انقلاب از سوی اعضای شورا‌های اسلامی و دهیاران به عنوان نمایندگان عالی دولت در روستا‌ها تاکید کرد.

حسینی نژاد، توجه به اقدامات فرهنگی و پیوست‌های اجتماعی در روستا‌ها را یک اولویت دانست و پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی و اقدامات آموزشی و آگاه سازی خانواده‌های روستایی در سوء مصرف مواد مخدر را یک ضرورت برشمرد. 

همچنین در این همایش احمد یوسفی دبیر شورای هماهنگی ستاد مبارزه با مواد مخدر با تشریح طرح یاری گران در راستای اقدامات فرهنگی و پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی از اعضای شورای اسلامی روستا‌ها و دهیاران خواست بر اجرای موثر این طرح اقدام لازم را عملی کنند. 

در پایان این همایش از روسای شورا‌های اسلامی و دهیاران فعال در برگزاری جشنواره‌های روستایی تجلیل شد.

 

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • برگزاری اولین یادواره شهدای زن در شهرستان هرند + فیلم
  • رسانه یکی از مهمترین عناصر نقش آفرین در ارتقای قدرت نرم است
  • ارتقای سطح علمی دانش‌آموزان با آرمان‌های انقلاب اسلامی
  • کارنامه و کتابشناسی شهیدمطهری؛ از مشهد و قم تا مبارزه با مارکسیسم
  • دوست داشت گمنام باشد و حالا یک قطعه پلاک از او باقی مانده است
  • دوست داشت گمنام باشد و حالا یک قطعه پلاک از او باقی مانده
  • پیام تبریک فرمانده سپاه لرستان به مناسبت روز معلم
  • مهمترین دغدغه‌های معلمان نمونه کشور در دیدار با رهبری
  • لزوم تبیین دستاورد‌های انقلاب و اجرای طرح یاری گران در روستا‌ها
  • عملیات وعده صادق فخر اسلام و مسلمین بود