Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - رييس جمهوري ترکيه بر ادامه عمليات نظامي نيروهاي ارتش اين کشور در شمال سوريه تاکيد کرد.
به گزارش پارس‌تودي، «رجب طيب اردوغان » روز سه شنبه در نشست حزب عدالت و توسعه گفت، ترکيه تا رسيدن به نيازها و اهداف خود، عمليات نظامي خود را در شمال سوريه ادامه خواهد داد.
رييس جمهوري ترکيه با ارائه آمار جديد ازعمليات ارتش اين کشور در شهر عفرين در شمال سوريه، تاکيد کرد چهار هزار و 272 کُرد مخالف دولت ترکيه درعفرين و 353 نفر در شمال عراق کشته شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


اردوغان همچنين با انتقاد ازمخالفت برخي سياستمداران با وضعيت اضطراري که از زمان کودتاي 15 ژوييه 2016 در ترکيه برقرار شده است، افزود، اين وضعيت آرامش را در ترکيه برقرار کرده و مخالفان به علت اينکه نقشه‌هاي آنها تحقق نيافته است، لغو وضعيت اضطراري را خواستارهستند.
رييس جمهوري ترکيه همچنين درباره تصميم برگزاري انتخابات زودهنگام پارلماني و رياست‌ جمهوري دراين کشور در تاريخ 24 ژوئن 2018 نيز گفت، در دوره جديد، دموکراسي بيشتر، قوانين قوي‌تر و رفاه و آزادي نيز بيشتر خواهد بود.
ارتش ترکيه با همکاري گروه مسلح موسوم به «ارتش آزاد سوريه» از 20 ژانويه 2018 حملات نظامي خود را باهدف اعلامي مبارزه با نيروهاي حزب کارگران کردستان ترکيه (پ.ک.ک)، حزب اتحاد دمکراتيک سوريه (پ.ي.د) و يگان‌هاي مدافع خلق سوريه (ي.پ.گ) در عفرين، شمال سوريه آغاز کرده است.
دولت دمشق بارها عمليات نظامي ترکيه در خاک سوريه را اقدامي اشغالگرانه و نقض حاکميت خود خوانده و آن را محکوم کرده است.
138/120

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۲۳۴۷۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گرامیداشت روز ارتش جمهوری اسلامی ایران در اندونزی

به گزارش قدس آنلاین، روز ارتش جمهوری اسلامی ایران در مراسمی با حضور میهمانان و مقامات رسمی در اندونزی گرامی داشته شد.

در این مراسم که با حضور ده ها نفر از میهمانان خارجی برپا شد، مقامات رسمی و گروهی از فرماندهان نیروهای مسلح اندونزی، همچنین دیپلمات های ارشد و رایزنان نظامی مقیم جاکارتا از کشورهای گوناگون شرکت کردند.

بروجردی سفیر جمهوری اسلامی ایران در جاکارتا در این مراسم ضمن تمجید از قدرت و اراده نیروهای مسلح در دفاع از حاکمیت ملی، عملیات وعده صادق را در پاسخ به حمله اسرائیل به کنسولگری کشورمان در دمشق سوریه بعنوان یکی از مصادیق آن یاد آور شد و بر تعهد تهران به ادامه حمایت از مبارزات مردم فلسطین تاکید کرد.

سرهنگ موحد رایزن نظامی کشورمان نیز در این مراسم گفت به شهادت تاریخ و در مقطع کنونی نیز دکترین نظامی جمهوری اسلامی ایران دفاعی و قاطع در برابر دشمنان بوده است و با وجود تحریم‌های ظالمانه برخی کشورهای استعمارگر، امروز نیروهای مسلح ایران در زمره قدرت‌های برتر منطقه و جهان هستند و از ظرفیت مدرن‌ترین تجهیزات تسلیحاتی برخوردارند.

در آغاز این مراسم، آیات کلام الله مجید و سرود مقدس جمهوری اسلامی طنین انداز گردید و برنامه با اجرای سرود سلام فرمانده توسط نوجوانان اندونزیایی خاتمه یافت. درحاشیه مراسم نیز نمایشگاهی از تصاویر تسلیحات بومی دفاعی جمهوری اسلامی ایران برپا شد.

این مراسم بنا به دعوت سفارت جمهوری اسلامی ایران در جاکارتا و به علت تعطیلات عید فطر در اندونزی، شامگاه دهم اردیبهشت ماه جاری برگزار شد و در سایت های خبری این کشور نیز بطور قابل توجهی بازتاب یافت.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • ارتش رژیم صهیونیستی با تداوم جنگ در غزه موافقت کرد
  • گرامیداشت روز ارتش جمهوری اسلامی ایران در اندونزی
  • یک گردشگر ترکیه ای با چاقو یک نظامی اسرائیلی را در قدس زخمی کرد
  • ارتش ترکیه نیروی کمکی به شمال سوریه اعزام کرد
  • حمله توپخانه‌ای حزب‌الله به پایگاه نظامیان صهیونیست در «کفرشوبا»
  • ناتوانی ترکیه در مهار درگیری گروه‌های تروریستی در شمال سوریه
  • ناتوانی ترکیه در مهار درگیری گروه های تروریستی در شمال سوریه
  • افزایش قدرت در حوزه نظامی عملیات «وعده صادق» را رقم زد
  • عملیات موفق ارتش سوریه علیه تروریست‌ها+فیلم
  • نافرمانی ده‌ها نظامی صهیونیست از مشارکت در عملیات علیه رفح