Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «وانا»
2024-04-19@02:36:38 GMT

مطالعات احداث پیاده راه استاد شهریار به پایان رسید

تاریخ انتشار: ۴ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۲۳۴۷۸۳

به گزارش وانانیوز، 

نصراله آبادیان شهردار منطقه 11 ضمن اعلام این خبر افزود: پیاده راه استاد شهریار یک گذر فرهنگ و هنر است که مجموعه تئاتر شهر را به تالار وحدت متصل می سازد و در حال حاضر مطالعات آن به پایان رسیده است.
آبادیان همچنین افزود:این مطالعات شامل مطالعات نیاز سنجی، امکان سنجی ،مطالعات وضعیت ترافیکی و بررسی رضایت ذینفعان  می شود که در حال حاضر مشغول  بررسی پیشنهادات و راهکارهای ترافیکی همچون احداث پارکینگ عمومی هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


شهردار منطقه 11 در ارتباط با اقدامات عملیاتی پیش بینی شده در این محور افزود: هدف اصلی در این محور آرام سازی و ایجاد فضاهای مکث برای عابرین است که با ساماندهی جداره ها،نصب مبلمان شهری ،پیاده راه سازی و راه اندازی خانه فرهنگ و هنر تلاش می شود به این هدف دست یابیم.
بر اساس گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه 11، آبادیان همچنین افزود: کاربرها در این پیاده راه فرهنگی-اجتماعی تغییر خواهد کرد که تملک و تزریق کاربری های فرهنگی از جمله مجموعه های چند منظوره فرهنگی و هنری از جمله تغییرات پیش بینی شده است.
گفتنی است شهردار منطقه 11 از تخصیص اعتبار برای این پروژه و آغاز فاز عملیاتی آن در سال جاری خبر داد.

انتهای پیام

منبع: وانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۲۳۴۷۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خیابان نوبهار پیاده‌راه میشود

شهردار کرمانشاه گفت : بنابر پیشنهاد ارائه شده به شورای ترافیک شهر کرمانشاه ، حد فاصل سی متری اول و دوم ( نوبهار ) به عنوان پیاده راه پیشنهاد شد که مقرر شد مطالعات مرتبط در خصوص بحث هدایت ترافیک , توقف خودروها و مسائل فرهنگی و اجتماعی انجام شود.

نادر نوروزی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا از کرمانشاه اظهار کرد: در تمام شهرهای دنیا و بسیاری از شهرهای کشور خودمان و خصوصاً کلان شهرها مناطقی تحت عنوان پیاده راه یا مرکزی تحت عنوان تجمع شهری یا به اصطلاح شهرسازی، پلازای شهری در نظر گرفته شده است که محل تردد و خرید و فعالیت‌هایی است که مردم در سطح شهر نیاز دارند که تاکنون در شهر کرمانشاه پیاده راه احداث نشده است.

وی گفت: در نشست امروز شورای ترافیک شهر کرمانشاه موضوع ایجاد پیاده راه پیشنهاد و مورد بررسی واقع شد.

شهردار کرمانشاه گفت: بنابر پیشنهاد ارائه شده به شورای ترافیک شهر کرمانشاه، حد فاصل سی متری اول و دوم (نوبهار) به عنوان پیاده راه پیشنهاد شد که مقرر شد مطالعات مرتبط در خصوص بحث هدایت ترافیک, توقف خودروها و مسائل فرهنگی و اجتماعی انجام شود.

وی گفت: پس از انجام مطالعات دقیق سپس پیاده راه به صورت آزمایشی اجرا شود که امیدواریم مورد استقبال همشهریان قرار بگیرد.

نوروزی گفت: اگر این طرح پیاده راه با موفقیت انجام شود یک نقطه قابل استفاده برای همشهریان در حوزه خرید، فعالیت‌های فرهنگی و تجاری در شهر کرمانشاه خواهد شد که فکر می‌کنم مورد استقبال همشهریان قرار خواهد گرفت.

کد خبر 745285

دیگر خبرها

  • پایان نمایشگاه توانمندی‌های بانوان منطقه آزاد ماکو
  • آغاز فاز دوم مرمت و بهسازی محوطه باغ کیهانی + تصاویر
  • مطالعات طرح جامع منطقه آزاد تجاری مهران به پایان رسید
  • خلاصه بازی سپاهان و ذوب‌آهن + فیلم
  • برگزاری نخستین نشست شورای سیاست‌گذاری شهرداری | درخواست احیاء جایگاه مرکز مطالعات از سوی شهردار تهران مطرح شد
  • توزیع ۱۰۰ هزار تن آسفالت در پهنه غرب و شمال‌غرب تبریز
  • خیابان نوبهار پیاده‌راه می‌شود
  • خیابان نوبهار پیاده‌راه میشود
  • لاین دوم بام ایلام احداث می‌شود
  • احداث مدرسه ۶ کلاسه صالح شهر در دستور کار قرار گرفت