Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-30@13:32:20 GMT

کارگاه داوری کشتی بانوان کشور در کرمانشاه برگزار می شود

تاریخ انتشار: ۴ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۲۳۵۱۸۱

کارگاه داوری کشتی بانوان کشور در کرمانشاه برگزار می شود

منصور کیانی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، اظهار داشت: این کارگاه طی روزهای 13 و 14 اردیبهشت و در مجموعه ورزشی بانوان کوثر واقع در فرهنگیان فاز2 برگزار می شود.
وی ادامه داد: این کارگاه برابر مقررات اتحادیه جهانی کشتی و با حضور مدرسان داوری از طرف فدراسیون برگزار خواهد شد.
کیانی گفت: داشتن حداقل 22 سال و حداکثر 40 سال سن و دارا بودن حداقل مدرک تحصیلی دیپلم از جمله شرایط شرکت در این کارگاه 2 روزه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


دبیر هیات کشتی استان کرمانشاه یادآوری کرد: در پایان دوره نیز از شرکت کنندگان آزمون آمادگی جسمانی و آزمون کتبی زبان انگلیسی به عمل خواهد آمد.
وی یادآوری کرد: به افرادی که بتوانند این دوره را با موفقیت پشت سربگذارند گواهینامه معتبر از سوی فدراسیون کشتی اعطا می شود.

** برگزاری پیاده روی خانوادگی در کرمانشاه
رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان کرمانشاه از برگزاری همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی به مناسبت هفته سلامت و جوان خبر داد.
مصطفی باباملکی در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، اظهار داشت: این همایش روز جمعه هفته جاری (هفتم اردیبهشت) از ساعت 8:30 دقیقه صبح آغاز خواهد شد.
وی ادامه داد: راهپیمایی خانوادگی از مقابل بوستان شاهد تا بوستان شرقی طاقبستان برگزار می شود.
رئیس اداره ورزش و جوانان کرمانشاه گفت: در پایان این همایش به شرکت کنندگان جوایزی به قید قرعه اعطا می شود.
وی در پایان، دوچرخه، کارت های هدیه و چادر مسافرتی را از جمله هدایای در نظر گرفته شده برای همایش پیاده روی خانوادگی اعلام کرد.
7458/8066
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: موسسات مالی و اعتباری تحولات سوریه گفت و گوی ملی ارز دیجیتال ارزش های دهه 60 اداره ورزش و جوانان پیاده روی دیپلم رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان کشتی موسسات مالی و اعتباری تحولات سوریه گفت و گوی ملی ارز دیجیتال ارزش های دهه 60 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۲۳۵۱۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کارشناسان داوری علیه تصمیم جنجالی در انزلی

به گزارش "ورزش‌ سه"، روز گذشته قرعه‌کشی مرحله یک چهارم نهایی رقابت‌های جام حذفی برگزار شد، اما یکی از مسابقات برگزار شده در این مرحله حسابی از نظر داور جنجالی بود و مجتبی سرآسیایی سرمربی نارنجی‌پوشان تهرانی در کنفرانس خبری پس از پایان مسابقه به شدت نسبت به این موضوع معترض شد.

ویدئو: کارشناسی داوری ملوان - سایپا

او معتقد بود پنالتی اعلام شده برای ملوان درست نبوده و به دلیل تمارض‌های پرتعداد بازیکنان این تیم در محوطه جریمه از سوی هیوا خسروی اعلام شده است. جالب اینکه هر سه کارشناس داوری برنامه فوتبال برتر علی خسروی، یدالله جهانبازی و رضا سخندان نیز با اعلام پنالتی به سود ملوان مخالف بودند و هر سه کارشناس تصمیم تیم داوری را اشتباه ارزیابی کردند.

به هر ترتیب سایپا در این مسابقه بازنده شد و تیم فوتبال ملوان طبق قرعه برای رسیدن به مرحله نیمه نهایی مسابقات باید در ورزشگاه نقش جهان اصفهان به مصاف سپاهان برود.

دیگر خبرها

  • همایش علمی تاریخ، فرهنگ و جغرافیای خلیج فارس برگزار شد
  • موفقیت هنرمندان سیرجانی در کسب ۲۱ مهر اصالت ملی صنایع‌دستی
  • کارشناسان داوری علیه تصمیم جنجالی در انزلی
  • راهپیمایی تکریم حجاب و عفاف در شاهرود برگزار می‌شود
  • برگزاری همایش پیاده روی خانوادگی در شهرستان اردل + فیلم
  • برگزاری ماراتن کنکور در کرمانشاه با پیشتازی بانوان
  • همایش حکمت مطهر ۱۱ اردیبهشت برگزار می‌شود/رونمایی از ۵ کتاب و برپایی بیش از ۱۲۰ برنامه ملی
  • برگزاری همایش پیاده روی خانوادگی در دیواندره
  • همایش پیاده روی گرامیداشت هفته سلامت درسلماس
  • همایش پیاده‌روی میمند