Web Analytics Made Easy - Statcounter

حوادث رکنا: پلیس کانادا از محاکمه زودهنگام «الک میناسیان»، عامل حمله مرگبار روز گذشته در تورنتوی کانادا، خبر داد.

به گزارش گروه حوادث Accidents رکنا، به نقل از پایگاه اینترنتی شبکه بی بی سی، پلیس Police کانادا که بازجویی زودهنگام از «الک میناسیان»، عامل حمله مرگبار روز گذشته در تورنتوی کانادا، را آغاز کرده است، از محاکمه قریب الوقوع وی خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


به گفته پلیس تورنتو، میناسیان پیش از این هیچ سابقه جنایی و محکومیت نداشته است. با این حال، اقدام وی در حمله به عابران در تورنتو، کاملا عمدی بوده است ولی احتمال انگیزه تروریستی او هنوز در هاله ای از ابهام است و در جریان بازجویی ها مشخص خواهد شد.
در حادثه Incident روز گذشته، الک میناسیان، جوان 25 ساله پس از اجاره یک ون، به عابران پیاده در مقابل یک صرافی ایرانی در تورنتو حمله کرد . این حمله 10 کشته و 15 زخمی برجای گذاشت که هویت هیچ یک از قربانیان و زخمی ها تا این لحظه ایرانی اعلام نشده است.
جاستین ترودو، نخست وزیر کانادا، این حادثه را «حمله ای احمقانه و فاجعه ای وحشتناک» توصیف کرد.

منبع: رکنا

کلیدواژه: سقوط هواپیما سلامت مهم ترین های 24 ساعت سقوط جت شخصی در ایران حوادث Accidents پلیس Police جنایی حادثه Incident اخبار حوادث کانادا صرافی محاکمه ایرانی حمله مرگبار عکس روزنامه مومیایی ایران داغترین ها قتل فیلم جسد من جنازه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۲۳۵۲۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حذف زودهنگام هدایی از گرند اسمش عربستان

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، مرحله‌ی نخست مقدماتی مسابقات تنیس روی میز گرند اسمش عربستان با رویارویی امیرحسین هدایی از ایران و ادوارد یونسکو از رومانی در روز دوم آغاز شد.   این بازی در دو گیم نخست با نتیجه نزدیک ۱۱ بر ۹ به سود یونسکو از رومانی دارنده رنکینگ ۷۸ دنیا به اتمام رسید. در ادامه و در گیم سوم نیز ملی پوش پینگ پنگ کشورمان با نتیجه ۱۱ بر ۴ نتیجه را به این حریف اروپایی واگذار کرد و در مجموع با قبول شکست ۳ به صفر از صعود به دور دوم مقدماتی این مسابقات بازماند.   هدایت پینگ پنگ باز کشورمان در مسابقات گرند اسمش عربستان برعهده جمیل لطف الله نسبی سرمربی تیم ملی تنیس روی میز کشورمان است.    مسابقات تنیس روی میز اسمش عربستان با حضور برترین‌های پینگ پنگ دنیا از ۱۲ تا ۲۱ اردیبهشت ماه به میزبانی ریاض در جریان است و ایران با دو نماینده در این رقابت‌ها حضور دارد. 

دیگر خبرها

  • حذف زودهنگام هدایی از گرند اسمش عربستان
  • دستگیری ۳ قاتل فراری در ۳ عملیات ضربتی | عامل قتل با وینچستر دستگیر شد
  • حذف زودهنگام هدایی از گرنداسمش عربستان
  • تصادف مرگبار رونیز و پژو ۲۰۶ در این بزرگراه تهران/ برخورد خونین کامیونت‌ها
  • تصادف مرگبار رونیز و پژو ۲۰۶ در بزرگراه شیخ‌فضل‌الله/ برخورد خونین کامیونت‌ها
  • علم و فناوری دانشمندان ایرانی عامل موفقیت عملیات «وعده صادق» بود
  • ویدئویی از کنایه سنگین پلیس به اکثر رانندگان ایرانی
  • حمله تند روزنامه نزدیک به قالیباف به مهدی نصیری
  • سوء قصد مرگبار با وینچستر به جان ۲ برادر در نمایشگاه ماشین
  • پلیس و معترضان گرجستانی در تفلیس درگیر شدند