Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده مردم بافق، بهاباد، خاتم، ابرکوه و مهریز در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه تعریف و تمجید از معلمان مشکلات آن‌ها را برطرف نمی‌کند افزود: ایجاد تشکل صنفی بسیاری از مشکلات معلمان را برطرف می‌کند. ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۲۲:۲۳ استانها یزد نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از یزد، محمد رضا صباغیان عصر امروز در جمع خبرنگاران با بیان تشکر از زحمات وزیر آموزش و پرورش و همکارانشان اظهار داشت: هفته معلم را در پیش داریم و رویه‌ای شده که در این ایام تعریف و تمجید از معلمان شروع و به اصطلاح مقامشان گرامی داشته می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده مردم بافق، بهاباد، خاتم، ابرکوه و مهریز در مجلس شورای اسلامی خطاب به وزیر آموزش و پرورش گفت: وزیر آموزش و پرورش اگر می‌خواهد که مقام معلم را گرامی و پاس بدارد باید تمام تلاش خود را در افزایش حقوق نیروهای زیر دست خود به‌کار گیرد.

عضو کمیسیون شورا‌ها و امور داخلی مجلس شورای اسلامی افزود: چرا این‌گونه است که حقوق وزارتخانه‌های صنعت، نفت، علوم و تحقیقات، بهداشت و درمان از قانون مدیریت خدمات کشوری عبور کرده و افزایش حقوق داشتند.

وی با اشاره به شرایط سخت معلمان برای امرار معاش گفت: چرا معلمان باید برای امرار معاش خود به شغل‌های کشاورزی، مغازه داری و حتی رانندگی آژانس‌ها روی بیاورند و بدانید که جلسات و تعریف‌ و تمجیدها مشکلات معلمان را برطرف نمی‌کند.

صباغیان با طرح این سؤال که آیا نمایندگان و وزیر آموزش و پرورش علت دست نیافتن تعلیم و تربیت به اهداف بلندش را مطلع هستند اضافه کرد: علت اساسی آن فراموش کردن رکن اساسی آموزش و پرورش یعنی معلمان است که برخلاف اکثر کشورها که معلمان از حقوق و مزایای مکفی برخوردار هستند و بعضاً در سطح وزرا حقوق می‌گیرند.

نماینده مردم بافق، بهاباد، خاتم، ابرکوه و مهریز در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: معلمان از حقوق و مزایای کافی که برخوردار نیستند که هیچ از تشکل صنفی که امروز راننده و کارگر دارد ولی معلمان از داشتن این صنف و تشکل در کشور محروم هستند.

وی با اشاره به اینکه داشتن تشکل صنفی که هزینه ندارد تصریح کرد: در دنیای امروز از حقوق اولیه هر قشر و صنفی است که در قانون اساسی نیز بر آن تأکید شده و تشکل صنفی بزرگترین پشتوانه وزارت آموزش و پرورش و بزرگترین مدافع حقوق معلمان است که باید نسبت به تشکیل آن اقدام شود.

انتهای پیام/ح

R41376/P1357/S6,76/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۲۳۵۵۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۰ امتیاز برای دانشجومعلمان در مرحله ارتقای رتبه‌بندی

وزیر آموزش و پرورش گفت: دانشجو معلمان ورودی ۹۸ و ۹۹ در مرحله ارتقای رتبه‌بندی ۱۰ امتیاز ویژه کسب می‌کنند. - اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم وزیر آموزش و پرورش در صفحه‌ ویراستی خود نوشت: به منظور تقدیر از اقدام جهادی دانشجومعلمان ورودی 98 و  99 دانشگاه فرهنگیان ( که زودتر از فارغ‌التحصیلی به کلاس درس رفتند ) در مرحله ارتقا رتبه‌بندی 10 امتیاز ویژه به آنها تعلق خواهد گرفت.

در عنوان بخش مشارکت‌ها 6 امتیاز و در بخش سنوات تجربی 4 امتیاز به عنوان تقدیر در نظر گرفته شده است.

ارزش کار این عزیزان در کمک به اعتلای نظام تعلیم و تربیت بیش از این است.

پرداخت حق‌التدریس فصل زمستان معلمان تا پایان اردیبهشت

از تلاش‌ها و زحمات این معلمان جوان صمیمانه تشکر میکنم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تقدیر از معلمان مردمی‌سازی شود
  • هشت معلم نمونه استان ایلام تجلیل می‌شوند
  • از «سید محمد مولوی» چه می‌دانیم/از آموزش و پرورش تا بهارستان
  • معلمان نسبت به مسائل مهم کشور حساسیت ویژه داشته باشند
  • دشمن به دنبال کم رنگ کردن ارزش حجاب است
  • موسی غضنفرآبادی: ابهامات شورای نگهبان در لایحه حجاب را برطرف کردیم
  • ابهامات شورای نگهبان در لایحه حجاب برطرف شد
  • تجلیل از ۲۴ معلم نمونه بیرجند
  • ۱۰ امتیاز برای دانشجومعلمان در مرحله ارتقای رتبه‌بندی
  • ضرورت بسیج همه دستگاه‌ها و اقشار برای تجلیل و تکریم معلمان