Web Analytics Made Easy - Statcounter


خرم‌آباد- معاون حقوق بشر و امور بین‌الملل وزیر دادگستری با اشاره به برخورد مأمور انتظامی با یک فرد قانون‌شکن گفت: برخی مسائل باعث نشود اصل خدمت‌رسانی نیروی انتظامی زیر سؤال برود.

به گزارش امتداد نیوز، محمود عباسی شامگاه سه شنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه حکم محکومیت «خاوری» صادر شده است، اظهار داشت: گرچه با دولت کانادا معاهده انتقال محکومین و استرداد نداریم اما بر اساس اصول حقوق بین الملل و بر اساس معامله متقابل می شود این افراد را برگرداند اما لازمه آن اراده سیاسی دولت ها است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه ما با کشور کانادا رابطه سیاسی و دیپلماتیک نداریم وگرنه می شد بهتر این موضوع را پیگیری کرد، تصریح کرد: به صلاح دولت کانادا است که این مجرمینی که ثروت های کلان یک ملت را بلعیده اند و به آنجا پناه برده اند را به کشور برگرداند و آنجا را ملجاء و پناهگاه کلاهبرداران بین المللی و اینگونه مجرمین بزرگ نکند.

نباید اصل خدمت رسانی نیروی انتظامی زیرسوال برود

معاون حقوق بشر و امور بین‌الملل وزیر دادگستری در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه اخیرا شاهد برخورد یک مامور نیروی انتظامی با فردی بودیم، گفت: گرچه از نظر قانونی برخورد فرد مامور با این شهروند برخورد درستی نبوده و به هرحال جرم بوده و قابل تعقیب کیفری است اما باید توجه داشته باشیم این مسائل باعث نشود که نهادهای حاکمیتی و نیروی انتظامی که ملجاء و پناهگاه مردم است و امنیت را در کشور برقرار می کند و اصل خدمت رسانی نیروی انتظامی زیرسوال برود.

عباسی با بیان اینکه کسی تخلف کرده و باید به آن رسیدگی شود،  مگر در کشورهای دیگر چنین اتفاقاتی نمی افتد، در آمریکا هر روز پلیس به سیاه پوستان حمله می کند و ماموران خاطی تحت تعقیب قرار می گیرند، تصریح کرد: این اتفاقات نباید منجر به آشوب اجتماعی و تشویش فضای رسانه ای شود.

حرکت ماموری که با برخورد خود مرتکب جرم شده را محکوم می کنیم اما مقابله با نیروی انتظامی که حافظ امنیت مردم هستند را نیز محکوم می کنیم

وی ادامه داد: حرکت آن مامور را که مرتکب جرم شده محکوم می کنیم اما مقابله با نیروی انتظامی که حافظ امنیت مردم هستند را نیز محکوم می کنیم، باید هم از نیروی انتظامی حمایت کنیم و هم با متخلفین برخورد شود.

معاون حقوق بشر و امور بین‌الملل وزیر دادگستری به موضوع فیلترینگ شبکه های اجتماعی از جمله تلگرام اشاره کرد و اظهار داشت: رئیس جمهور صراحتا گفتند که هیچ برنامه ای برای فیلتر کردن شبکه های مجازی نداریم، اما به هرحال زمینه ای باید فراهم کنیم که شبکه های ملی هم فعال شوند؛  اشتغال در جامعه ایجاد شود و حریم خصوصی مردم در دست بیگانگان قرار نگیرد.

کوچ مردم به شبکه های اجتماعی داخلی حمایت از کالای ایرانی است

عباسی با بیان اینکه تاکید بر این است فضایی باز کنیم که مردم آزادی عمل داشته باشند، تصریح کرد: خوشبختانه ظرف دو تا سه هفته گذشته دیدیم پویش ملی در کشور ایجاد شد و باید این پویش ملی و نگاه روشن مردم را ارج بگذاریم.

وی یادآور شد: امسال سال حمایت از کالای ایرانی است، کالای ایرانی الزاما لباس و پوشاک نیست، خدمات هم کالای ایرانی است؛  کوچ مردم به شبکه های داخلی حمایت از کالای ایرانی است.

true برچسب ها : خرم آباد محمود عباسی محمودرضا خاوری وزارت دادگستری true

منبع: امتداد نیوز

کلیدواژه: خرم آباد محمود عباسی محمودرضا خاوری وزارت دادگستری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۲۳۵۸۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معافیت ایرباس از تحریم های روسیه

به گزارش خبرنگار مهر به نقل از رویترز اتاوا در بسته تحریمی ماه فوریه خود علیه مسکو، عرضه تولیدات غول تیتانیوم روسی وی‌اس‌ام‌پی‌او-آویسما، بزرگترین تولیدکننده تیتانیوم فرآوری‌شده در جهان را ممنوع کرد. این فلز برای صنعت هوافضا مهم و به دلیل استحکام نسبت به وزن آن ارزشمند است.

ایرباس کانادا بدون اشاره به جدول زمانی اظهار کرد: «ایرباس از اعمال تحریم‌های دولت کانادا بر وی‌اس‌ام‌پی‌او آگاه است و مجوز لازم را برای فعالیت‌های ایرباس مطابق با تحریم‌های قابل‌اجرا دریافت کرده است».

در حالی که اتحادیه اروپا به دنبال تشدید درگیری، بین روسیه و اوکراین، در ماه فوریه ۲۰۲۲ مسکو را به‌طور گسترده تحریم کرده اما از قرار دادن وی‌اس‌ام‌پی‌او در لیست سیاه خودداری کرده است. معافیت دولت کانادا برای آزادی عمل ایرباس در واردات جت‌های تولید شده در اتحادیه اروپا و ساخته شده با تیتانیوم روسی ارائه شده است.

ایرباس اعلام کرد که در سال ۲۰۲۲ از تیتانیوم روسی جدا می‌شود و مایکل شول هورن، مدیرعامل دفاع و فضای ایرباس در دسامبر همان سال گفت: «این جدایی چند ماه خواهد بود و به مدت سال نیست».

کد خبر 6087402 محمدحسین سیف اللهی مقدم

دیگر خبرها

  • اراده جدی دولت برای مشارکت مردم و بخش غیردولتی در اقتصاد
  • معافیت ایرباس از تحریم های روسیه
  • ویدیوی پرویز پرستویی از کاسبی پسران خاوری در کانادا
  • امکانات نیروی انتظامی باید بهبود پیدا کند
  • هر جا کار به دست مردم سپرده شد موفقیت به دست آمد
  • نقدعلی، نماینده مجلس: نیروی انتظامی پیش‌دستی کرد؛ قدردان شماییم
  • نقدعلی، نماینده مجلس: نیروی انتظامی قبل از آنکه لایحه حجاب به سرمنزل مقصود برسد پیش‌دستی کرد؛ قدردان شماییم/ نمایندگان نسبت به معیشت این عزیزان اقدام کنند که هر روز شهدایی را تقدیم می‌کنند
  • کاری کنید امید مردم برای خانه‎دار شدن از بین نرود/بنگاه‌‎داری بانک‌‎ها، آفت بزرگ بازار مسکن کشور است
  • ذوق نقدعلی از بازگشت گشت ارشاد: نیروی انتظامی پیش‌دستی کرد | با قدرت جلوی کشف حجاب را بگیرید
  • دفاع تمام قد حامی لایحه عفاف و حجاب از بازگشت گشت ارشاد به خیابان ها /نیروی انتظامی پیش‌دستی کرد /با قدرت جلوی کشف حجاب را بگیرید