Web Analytics Made Easy - Statcounter

اساس قرعه کشی که توسط جمعی از اعضای شورای شهر تهران صورت گرفت، زمان بندی ارائه برنامه توسط کاندیداهای شهرداری تهران تعیین شد.

بر این اساس محمد ابراهیم انصاری لاری روز یکشنبه (16 اردیبهشت 97) از ساعت 8 تا 10 برنامه‌های خود را ارائه خواهد کرد و سپس سید محمد علی افشانی از ساعت 10:30 تا 12:30 به ارائه برنامه‌های خود برای شهرداری تهران خواهد پرداخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین سمیع اله حسینی مکارم سرپرست فعلی شهرداری تهران از ساعت 14 تا 16 به بیان برنامه‌های خود خواهد پرداخت و سپس حجت اله میرزایی از ساعت 16:30 تا 18:30 برنامه‌های خود به منظور مدیریت شهری را به اعضای شورا ارائه خواهد داد.

ارائه برنامه‌های سایر کاندیداها روز دوشنبه (17 اردیبهشت ماه) از ساعت 8 تا 10 صبح با سخنان محمود حجتی آغاز خواهد شد و سپس پیروز حناچی از ساعت 10:30 تا 12:30 برنامه‌های خود را ارائه خواهد داد.

در نهایت سید محمود حجت به عنوان آخرین فرد برنامه‌های خود از ساعت 14 تا 16 به بیان برنامه خود خواهد پرداخت.

گفتنی است؛ اعضای شورای شهر تهران پس از شنیدن سخنان این 7 نفر در نهایت 2 نفر را برای رقابت نهایی انتخاب می‌کنند.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: شهرداری شهرداری تهران شورای شهر تهران رقابت شورای شهر شهرداری تهران زمان بندی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۲۳۵۸۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هدف شهرداری از عقد قرارداد با چینی‌ها نوسازی ناوگان بوده است

وزیر کشور با بیان اینکه هدف شهرداری از عقد قرارداد با چینی‌ها نوسازی ناوگان بوده است گفت: امید می‌رود در مرحله اجرا نیز طبق برنامه‌ها محقق شود، هیچ نقطه منفی در رابطه با این قرارداد وجود ندارد و کار خیلی خوبی است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، احمد وحیدی امروز _چهارشنبه دوازدهم اردیبهشت‌_ در حاشیه جلسه هیئت دولت در جمع خبرنگاران اظهار کرد: برنامه تقسیمات کشوری طبق نیازهای هر منطقه طراحی می‌شود و تقسیم استان تهران به تهران شرقی و غربی در دست بررسی است.

وی با اشاره به طرح ایمن‌سازی مرزها، افزود: انسداد مرز یک پروژه قدیمی است و چند بار شروع و رها شده بود که با دستور رئیس‌جمهور و تخصیص منابع، در شرق کشور دنبال می‌شود و در حال اجرا است.

وزیر کشور با اشاره به طرح نور، خاطرنشان کرد: «طرح نور» بر اساس تکالیف قانونی است که فراجا به عنوان مقام ضابط قوه قضائیه انجام می‌دهد، البته دستگاه‌های دیگر هم مسئولیت‌هایی دارند.

وحیدی تاکید کرد: تمام دستگاه‌ها باید به مسئولیت خود عمل کنند تا از ناهنجاری‌های تحمیلی جلوگیری شود، طرح نور تاکنون مورد تشویق و استقبال مردم، نمایندگان مجلس، دستگاه‌های مرتبط و قوای سه گانه قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه هدف شهرداری از عقد قرارداد با چینی‌ها نوسازی ناوگان بوده است، گفت: امید می‌رود در مرحله اجرا نیز طبق برنامه‌ها محقق شود، هیچ نقطه منفی در رابطه با این قرارداد وجود ندارد و کار خیلی خوبی است.

وزیر کشور افزود: حمایت ما از تولید داخل است و هرمقدار در داخل تولید شود اولویت با آن است، هرچقدر لازم باشد می‌توان وارد کرد، چراکه بحث هوای پاک در تهران بسیار مهم است.

کد خبر 749799

دیگر خبرها

  • اعلام فهرست کاندیداهای شورای وحدت اصولگرایان برای دور دوم انتخابات مجلس
  • اعلام زمان پخش برنامه‌های تبلیغاتی نامزد‌های انتخابات مجلس
  • تکلیف استاندار کردستان به دستگاههای اجرایی برای پرداخت مطالبات شهرداری
  • آنتن شبکه تهران از امشب انتخاباتی می‌شود
  • آماده سازی ۴۰۰ نقطه در کرمانشاه برای تبلیغات کاندیداهای مجلس
  • زمان برگزاری آزمون استخدامی مربی پرورشی، مراقب سلامت و مشاور مدارس
  • افزایش مدت زمان آورده متقاضیان پروژه‌های نهضت ملی مسکن
  • هدف شهرداری از عقد قرارداد با چینی‌ها نوسازی ناوگان بوده است
  • اطلاعیه شماره یک ستاد انتخابات کشور / مهلت تبلیغات کاندیداهای مجلس اعلام شد
  • بازگشت قطارهای تندرو به خط ۵ مترو