Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-27@14:52:18 GMT

مرد خرم آبادی بر اثر سقوط از کوه جان باخت

تاریخ انتشار: ۴ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۲۳۵۹۸۶

مرد خرم آبادی بر اثر سقوط از کوه جان باخت

خرم آباد - ایرنا - رئیس سازمان آتش ‌نشانی و خدمات ایمنی خرم‌ آباد گفت: یک مرد 60 ساله غروب امروز سه شنبه بر اثر سقوط از مدبه کوه شهرستان خرم آباد جان خود را از دست داد.

حمید علیرضایی سه شنبه شب در گفت وگو با ایرنا افزود: این حادثه به عوامل آتش‌ نشانی خرم‌ آباد گزارش شد که بلافاصله ایستگاه امداد و ایستگاه شماره پنج سازمان آتش‌ نشانی به محل حادثه اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اظهار کرد: فرد حادثه ‌دیده در اثر سقوط از کوه جان خود را از دست داد و جسد وی توسط عوامل آتش‌ نشانی با همکاری عوامل هلال احمر حاضر در محل منتقل و تحویل عوامل آرامستان شد.
خرم ‌آباد شهری کوهستانی در میان یک دره احاطه شده توسط کوه ‌ها است و تنها نقطه‌ جنوبی آن به یک دشت پهناور ختم می شود.
این شهر از شمال به «مخمل کوه»، از غرب به «سفید کوه» و از شرق به «کوه مدبه» محدود می ‌شود. همچنین با ورود و پیوستن یک رودخانه‌ شرقی و یک رودخانه‌ شمالی به یکدیگر، رود «خرم رود» در مرکز شهر جاری می‌ شود.
9872/3022

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي كوهنوردي سقوط از كوه آتش نشاني

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۲۳۵۹۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نجات کودک ۳ ساله از چاه ۷ متری در شیراز

هادی عیدی پور از عملیات خارج کردن کودک ۳ ساله از چاهی به عمق ۷ متر خبر داد و درباره جزییات این عملیات گفت: روز جمعه ۷ اردیبهشت ماه در پی تماس با سامانه ۱۲۵ آتش نشانی و اعلام خبر سقوط کودک در چاه، بلافاصله تیم تخصصی (چاه نورد) ایستگاه ۱۲ ساحلی به محل حادثه واقع در بلوار کریمخان زند اعزام شدند.

او با اشاره به این عملیات اظهار کرد: این کودک هنگام بازی با توجه به آشنا نبودن با محیط ناگهان درون چاه خشک موجود در نزدیک ساختمان و معبر عمومی سقوط میکندو به دنبال آن شخص مذکر ۷۰ ساله که جهت نجات کودک اقدام کرده بود درون چاه گرفتار میشود.

این مقام ارشد در سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی ضمن بیان اینکه آتش نشانان ضمن ایمن سازی محیط و ایجاد کارگاه در دهانه چاه اقدام به فرود داخل چاه نمودند.

او افزود: تیم آتش نشان پس از یک عملیات سریع هر دوشخص را به صورت فیکس شده و با سلامت کامل به بیرون از چاه منتقل و به عوامل اورژانس تحویل دادند.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • آتش‌سوزی بزرگ در کارخانه مبل شهرک صنعتی شمس‌آباد
  • آتش‌سوزی گسترده در شهرک صنعتی شمس‌آباد
  • آتش‌سوزی گسترده در یک شهرک صنعتی در جنوب تهران
  • مصطفی هاشمی: همه در باخت شهرداری گرگان مقصرند
  • نجات کودک ۳ ساله از چاه ۷ متری در شیراز
  • مرگ دو کارمند سازمان آب و برق در حادثه سقوط مینی‌بوس به دره
  • فوت مرد ۳۹ ساله بر اثر سقوط از کوه در مرودشت
  • غرق شدن دو تن در رودخانه نازلو چای ارومیه
  • دو نفر در رودخانه نازلوچای ارومیه غرق شدند/ آغاز جستجوی غرق‌شدگان توسط تیم غواصی
  • نشت گاز در شهرک «نقش جهان» پیشوا/مرد ۳۰ساله جان باخت