Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-05-01@15:00:45 GMT

کنگره «آیت‌الله فقیه خراسانی» در یزد برگزار می‌شود

تاریخ انتشار: ۴ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۲۳۶۲۱۵

به گزارش ایکنا از یزد، سیدخلف حوتی‌نژاد، معاون فرهنگی و رسانه ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد روز گذشته در جلسه ستاد بزرگداشت مرحوم حاج شیخ غلامرضا یزدی(فقیه خراسانی) اظهار کرد: در تاریخ ٢٠ دی ماه ١٣٩٥ برگزاری این کنگره به تصویب انجمن ماخر استان رسید و در فروردین ماه سال ٩٦ اولین فراخوان این کنگره به ادارات ارشاد و سازمان‌های تبلیغات، حوزه‌های علمیه و دانشگاه‌های سراسر کشور ارسال شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به این‌که فعالیت بخش کنگره آیت الله «غلامرضا یزدی» از سال ٩٦ آغاز شده است، افزود: طراحی و بارگذاری سایت رسمی حاج شیخ غلامرضا یزدی و فضاسازی حوزه‌های علمیه، مکان‌های علمی و پژوهشی استان از دیگر اقدامات انجام شده در این حوزه است.

معاون فرهنگی ورسانه ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد با بیان این‌که دو تیم مصاحبه‌گر برای گرفتن مصاحبه مردمی و شخصیت‌های مطرح استان تعیین شده است، گفت: در مصاحبه‌های هماهنگ شده افراد تمام اطلاعات و داشته‌های خود از مرحوح شیخ غلامرضا یزدی را مطرح و در اختیار کنگره قرار می‌دهند.

حوتی‌نژاد دیدار با مقام معظم رهبری، آیت الله مکارم شیرازی،‌آیت الله سبحانی و آیت الله نوری همدانی را از دیگر اقدامات ارزشمند انجام شده در راستای کسب اطلاعات دقیق و صحیح از ابعاد مختلف مرحوم آیت الله شیخ غلامرضا فقیه خراسانی دانست و بیان کرد: توجه به بحث کیفیت مطالب جمع آوری شده یکی از اولویت‌های اصلی تیم اجرایی این کنگره است.

این مقام مسئول تهیه و چاپ کتابی با عنوان«گوهر شب چراغ یزد» حاوی مجموعه داستان‌های کوتاه برگرفته از خاطرات حاج شیخ که به زبان کودکان و نوجوانان نگارش شده است را از دیگر اقدامات در دستور کار ستاد برگزاری کنگره عنوان کردو ادامه داد: کتاب گوهر شب چراغ یزد و کتاب مجموعه مقالات ارسال شده در روز برگزاری کنگره رونمایی می‌شوند.

وی تصریح کرد: کنگره حاج شیخ غلامرضا یزدی(فیه خراسانی)، ٢٠ اردیبشهت ماه امسال با حضور اساتید و مسئولان شاخص کشوری، در آستان مقدس امامزاده جعفر(ع) یزد برگزار می‌شود.
منبع: ارشاد یزد

انتهای پیام

منبع: ایکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۲۳۶۲۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز به کار کنگره همکاری‌های دولت ،دانشگاه و صنعت در قم

افتتاحیه بیست و ششمین کنگره سراسری همکاری‌های دولت، دانشگاه و صنعت برای توسعه ملی در دانشگاه شهاب دانش قم برگزار شد.

کنگره همکاری‌های دولت، دانشگاه و صنعت با حضور مدیران دانشگاه‌ها، اساتید و دانشجویان دانشگاه‌های مختلف قم و نمایندگان صنایع استان به مدت ۳ روز در دانشگاه شهاب دانش قم برگزار می‌شود.

محور‌های این کنگره ارائه راهکار‌های مناسب برای جهش تولید با مشارکت مردم ،صنعت و دانشگاه، ایجاد بستری مناسب جهت جذب نیروی انسانی کارآمد برای صنایع و شرکت‌ها، تدوین سیاست‌ها و راهکار‌های کارآفرینی و تجاری‌سازی دانش، نقش ارتباط صنعت و دانشگاه در تحقق پشتیبانی و مانع زدایی از تولید نقش نهاد‌های  پشتیبان، ارتباط موثر دانشگاه و صنعت به منظور تسهیل اشتغال دانش آموختگان و بررسی روش‌های برندینگ و تبلیغات در صنایع استان قم است.

روز دوم این کنگره میزگرد‌هایی با حضور دانشجویان و نمایندگان صنایع و نمایشگاه دستاورد‌های دانشجویان برگزار می‌شود.

در روز اول این کنگره بیش از ۵۵۰ دانشجو  در رشته‌ها و دانشگاه‌های مختلف حضور داشتند.

این کنگره یازدهم تا سیزدهم اردیبهشت ماه در استان قم و دانشگاه شهاب دانش برگزار می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • ۲۳۳ پایان‌نامه مرتبط با کنگره اندیشه‌های قرآنی آیت الله خامنه‌ای در حال تدوین است
  • آغاز به کار کنگره همکاری‌های دولت ،دانشگاه و صنعت در قم
  • نیم قرن مجاهدت «فقیه مجاهد»/ از تاسیس شبکه ماهواره ای تا دانشگاه
  • آیت‌الله علم‌الهدی‌: حجاب ‌از مدارس در دل دختران نهادینه شود
  • شاعر نیشابوری برگزیده ششمین کنگره ملی شعر خلیج فارس
  • برگزاری کنگره روز ملی خلیج فارس در بوئین میاندشت + فیلم
  • در شورای سیاست‌گذاری کنگره ۱۲ هزار شهید استان تهران چه گذشت؟
  • آیت الله علم‌الهدی: بهبود معیشت مردم در دستور کار دولت باشد
  • ورزشکار جوانمرد هرگز زیر بار زور نمی رود
  • نقد و بررسی برنامه تلویزیونی محفل در قم