Web Analytics Made Easy - Statcounter

ورامین- مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری ورامین گفت: تیم تکواندو شهرداری ورامین موفق شد، اولین عنوان سومی رقابت های جام باشگاه های آسیا را کسب کند.

رضا خانی در گفتگو با خبرنگار مهر در خصوص هشتمین دوره رقابت های تکواندو جام باشگاه های آسیا که از روز دوشنبه سوم اردیبهشت به میزبانی استان البرز در سالن انقلاب کرج آغاز شده بود، اظهار داشت: این رقابت ها روز سه شنبه چهارم اردیبهشت و با معرفی تیم های برتر به ایستگاه پایانی رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در این مسابقات تیم های شهرداری ورامین، دانشگاه آزاد اسلامی و باشگاه مقاومت از ایران، پاکستان یک و دو، تیم‌ملی و صنایع میلان فنی از افغانستان، پلیس و البصره از عراق، عمان و هند حضور داشتند که در پایان دانشگاه آزاد، مقاومت و شهرداری ورامین به ترتیب عنوان های اول تا سوم را کسب کردند.

مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری ورامین با بیان این که با کسب عنوان سومی شهرداری ورامین نخستین عنوان سومی خود را در این مسابقات به دست آورد، گفت: پیش از این شهرداری ورامین دارای سابقه قهرمانی و نایب قهرمانی در این مسابقات بود.

وی افزود: در هشتمین دوره مسابقات جام باشگاه های آسیا سرپرستی تیم با استاد حسن میر، سرمربی گری با پیام خانلرخانی، مربی گری با هاشم زنگنه، مدیریت رسانه ای با مجید میثمی و پزشکی تیم بر عهده حمیدرضا بیات بود.

خانی گفت: همچنین امیر ولی پور، محمد صادق دهقانی، فرزان عاشورزاده، امیرحسین محمدخانلو، مهدی جلالی، امیرحسین ساسان، مهدی خدابخشی و پوریا عرفانیان نیز بازیکنان تیم بودند.

بر اساس این گزارش، مسابقات جام باشگاه‌های آسیا «جی وان» است و به دارندگان مدال طلا، نقره و برنز به ترتیب ۱۰، ۶ و ۳.۶ امتیاز در راستای افزایش رنکینگ رقابت های المپیک تعلق می‌گیرد.

منبع: مهر

کلیدواژه: تکواندو جام باشگاههای آسیا تیم تکواندو شهرداری ورامین رضا خانی مجله ایران مهر بوشهر کرمانشاه گرگان بارش باران شیراز شهرکرد خرم آباد خطبه های نماز جمعه بارش برف هفته سلامت کهگیلویه و بویراحمد تبریز بیرجند ارتش جمهوری اسلامی ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۲۳۶۲۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رقابت دانش آموزان البرزی در مسابقات قرآن و عترت

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز البرز؛ رقابت ها با حضور پرشور دانش آموزان البرزی برگزار شد و نفرات برتر به مرحله کشوری صعود می کنند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • رونمایی از پهپاد چینی در بغداد؛ رقابت پکن و واشنگتن در منطقه
  • درخشش بوکسور مراغه‌ای در مسابقات آسیایی
  • یزد میزبان والیبال باشگاه‌های مردان آسیا شد
  • میزبانی یزدی‌ها برای باشگاه‌های آسیا قطعی شد
  •  میزبانی یزدی‌ها برای باشگاه‌های مردان آسیا قطعی شد
  • رسمی: میزبانی جام باشگاه‌های آسیا به ایران رسید
  • درخشش تنیسور سمنانی در رقابت های غرب آسیا
  • رقابت دانش آموزان البرزی در مسابقات قرآن و عترت
  • برگزاری رقابت‌های تنیس دختران ۱۲ غرب آسیا
  • دستکش طلا به دروازه‌بان ایران رسید