Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-03-29@15:54:26 GMT

مهدی خزعلی چگونه انتشارات حیان را تصاحب کرد؟

تاریخ انتشار: ۵ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۲۳۶۵۴۵

مهدی خزعلی چگونه انتشارات حیان را تصاحب کرد؟

یک ناشر به روایت ناگفته‌هایی درباره مهدی خزعلی پرداخت.

به گزارش مشرق، فرهاد تیمورزاده از فعالان نشر نوشت:مهرماه ۱۳۷۴ بود که با خوش باوری یا بهتر بگویم حماقت پینوکیویی پای برگه‌ای را امضا کردم که: در پناه حضرت ولی عصر(عج) انتشارات حیان را به آقای مهدی خزعلی واگذار کردم و تمامی حق و حقوق خود را نیز دریافت کردم و تصفیه حساب کامل انجام شد!


چند ماهی بود که درگیر پرونده حیان بودیم و آقازاده که بدون پرداخت اولیه با دست‌نوشته‌ای صاحب حدود ۴۶ درصد حیان شده بود، ۵۴ درصد دیگر را نیز به ضرب و زور دادستانی و آگاهی و بازداشت و وثیقه و خرید کارشناس و تهدید و ارعاب همه و پرونده‌سازی، بدون پرداخت حتی یک ریال غصب کرد و پروانه حیان با همان شماره قبلی به او واگذار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تا آغاز دعوا و درگیری از آن ۴۶ درصد اولیه (که موجب ایجاد حق برای وی شده بود) به تدریج ۳۰درصد را پرداخت کرده بود. احتمالا می‌دانست که تمامی آش را با جایش یک‌باره بالا خواهد کشید که کشید. بلی! دارم در مورد همین روباه مکاری صحبت می‌کنم که بسیاری از مردم فریب نمایش‌های آزادی‌خواهانه وی را خورده و تصور می‌کنند زاپاتای ایران ظهور کرده است. هم او که در تعطیلات نوروزی از هتل اوین استوری می‌فرستد و در سیزده‌بدر از جزیره مینو!


در ادامه این یادداشت آمده است: مهدی خزعلی این روزها با جعل اسناد و مدارک در حال خوردن ساختمان حیان تحت عنوان حق کسب و پیشه از ورثه مظلوم مرحوم طالب (مالک ساختمان حیان) است.


گفتنی است مهدی خزعلی به دلیل اقدامات غیرقانونی‌اش از سوی پدر بزرگوارش حضرت آیت‌الله خزعلی مطرود شد.

منبع: کیهان

منبع: مشرق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۲۳۶۵۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اتفاق عجیب در لیگ آزادگان؛ داور نیش صدرنشین لیگ یک را کشید!

خیبر در شب پیروزی برابر خوشه طلایی شب عجیبی را پشت سر گذاشت

خیبر خرم آباد، صدرنشین لیگ آزادگان امشب در مشهد با یک گل مقابل خوشه طلایی ساوه به برتری رسید و با وجود یک بازی کمتر نسبت به رقبای بالانشین، فاصله امتیازی اش را با چادر ملو، فجر سپاسی و... حفظ کرد اما خیبری ها به شدت از قضاوت داور بازی شاکی بودند.

حسین زیاری، داور سمنانی این بازی کارت های زرد و قرمز فراوان در این بازی استفاده کرد و همین موضوع اعتراض صدرنشین لیگ آزادگان را به دنبال داشت.

از آن جایی که سبک بازی خیبر خرم آباد بر جنگندگی استوار است و شاگردان رضا مهاجری علاوه بر برتری تاکتیکی محسوس نسبت به سایر رقبا، بازی برتر خود را با جنگندگی به حریفان دیکته می کنند، خیبری ها اعتقاد داشتند داور بازی با کارت های زردی که در همان ابتدای بازی به شاگردان رضا مهاجری نشان داد، نیش خیبر خرم آباد را کشید و صدرنشین لیگ آزادگان را به بازی محافظه کارانه واداشت.

با این همه، خیبر خرم آباد در مشهد یک بر صفر خوشه طلایی ساوه را برد.

از دست ندهید ????????????????????????

گل تماشایی ستاره آلمان در ثانیه 7 / فیلم این بازیکن شماره 7 جدید تیم ملی پرتغال شد / عکس تشویق زیدان و کاسیاس در بازی اسطوره‌های رئال مادرید / فیلم رویانیان: پیروزی را من پرسپولیس کردم! زور صداوسیما به داور ژاپنی نرسید / فیلم

دیگر خبرها

  • قدردانی بانوان فعال حوزه زنان، از اقدامات خزعلی در سازمان ملل
  • خزعلی: حامی حقوق زنان و مظلومان هستیم
  • تحقق بیش از ۱۰۰ درصدی برنامه های جذب منابع و پرداخت تسهیلات و کاهش npl تا سطح ۳.۵ درصد
  • قیمت شیر الاغ هم سر به فلک کشید
  • اتفاق عجیب در لیگ آزادگان؛ داور نیش صدرنشین لیگ یک را کشید!
  • رقابت جدی کامران قاسم‌پور و حسن یزدانی برای تصاحب دوبنده تیم ملی
  • سود بانکی سال ۱۴۰۳ چقدر است؟/ بیشترین سود سپرده در کدام بانک پرداخت می‌شود
  • مروری بر مهم‌ترین تحولات سیاسی «آبان ماه» سال گذشته
  • مروری بر مهمترین تحولات سیاسی «آبان ماه» سال گذشته
  • میکل آرتتا و تصاحب رکورد جاودانه ژوزه مورینیو در صورت قهرمانی در لیگ برتر