Web Analytics Made Easy - Statcounter

حوادث رکنا: ماموران پلیس راهور بندرانزلی شروری را که برای یک دختر جوان مزاحمت ایجاد کرده بود زمین گیر کرد.

حجم ویدیو: 2.04M | مدت زمان ویدیو: 00:00:12

به گزارش گروه حوادث Accidents رکنا، روز گذشته ویدئویی در سطحفضای مجازی پخش شد که بر اساس آن ماموران پلیس Police راهور بندرانزلی در حال دستگیری جوانی بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


گمانه زنی ها در خصوص این فیلم و حضور دختر جوانی در آن ادامه داشت تا اینکه مشخص شد در پی گزارش مردمی به پلیس راهور که فردی شرور با قمه به یک دختر جوان حمله‌ ور شده است عوامل راهور که نزدیک محل حادثه Incident مستقر بودند قبل از پلیس انتظامی، برای کنترل شرایط بلافاصله در محل حاضر شدند که فرد شرور با اسپری فلفل به ماموران حمله کرده که ناچارا عوامل راهور وی را دستگیر کردند.
میلاد، شروری که روز گذشته فیلم وی در حال فرار Escape از دست عوامل راهور بندر انزلی منتشر شده با تلاش ماموران آگاهی و راهور تحویل مراجع قانونی شد. فرد شرور سابقه کیفری داشته و تحت تعقیب مراجع قانونی بوده است. خانواده دختر جوان نیز شکایک خود را از این فرد تنظیم کردند.

منبع: رکنا

کلیدواژه: سقوط هواپیما سلامت مهم ترین های 24 ساعت سقوط جت شخصی در ایران حوادث Accidents فضای مجازی پلیس Police فیلم پلیس راهور حادثه Incident فرار Escape اخبار حوادث پلیس دختر جوان عکس فیلم بندرانزلی حوادث بندرانزلی اخبار بندرانزلی عکس روزنامه مومیایی داغترین ها قتل ایران مرد جسد فیلم من

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۲۳۶۷۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرقت مسلحانه از خانه مرد ثروتمند با نقشه شوم زن پرستار

۵ مرد جوان که با نقشه یک زن پرستار خانگی اقدام به سرقت مسلحانه در شهرک غرب کرده بودند، با هوشیاری پلیس دستگیر شدند. - اخبار اجتماعی -

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، زمستان امسال، مرد جوانی با مرکز فوریت‌های پلیسی 110 تماس گرفت و هراسان به اپراتور گفت: دقایقی قبل 5 فرد مسلح با سلاح کلت‌کمری وارد خانه‌ام در محله ایوانک شدند و با ضرب و جرح افراد حاضر اقدام به سرقت اموال با ارزش داخل گاوصندوق کردند و پا به فرار گذاشتند؛ لطفا برای کمکم کنید.

با اعلام این خبر، ماموران کلانتری 134 شهرک قدس، تیمی ازکارآگاهان اداره یکم پلیس آگاهی و تیم تشخیص هویت راهی صحنه جرم شدند و در تحقیقات ابتدایی متوجه شدند 5 مرد جوان در حالیکه شاکی به همراه خانواده، سرایدار و پرستار فرزندش در خانه حضور داشتند با کلت کمری، شوکر، اسپری اشک‌آور، چاقو و قمه وارد شده و پس از ضرب و جرح سرایدار ساختمان، شخص شاکی و بستن دست و پای آنها با تهدید حاضرین 2 گاو صندوق موجود در اتاق خواب را تخریب و مقدار زیادی ارز، طلاجات، سکه و ... سرقت کردند.

ماموران تیم تشخیص هویت پلیس آگاهی در نخستین‌گام اقدام به انگشت‌نگاری از صحنه‌جرم کردند تا ردپایی از متهمان به دست آوردند و کارآگاهان که در جریان تحقیقات متوجه وجود دوربین‌های مداربسته اطراف خانه شده بودند به بازبینی آنها پرداختند.

در فیلم‌ها مشخص شد، 5 مرد جوان با 2 خودروی پژو 206 و سمند حوالی خانه موردنظر کمین کرده و با اجرای نقشه قبلی در یک فرصت مناسب اقدام به این سرقت کرده‌ که در این شاخه از تحقیقات پلاک یکی از خودروها مشخص شد و همین سرنخ مهم کافی بود تا متهمان در یک قدمی بازداشت قرار بگیرند.

در اقدامات اطلاعاتی هویت یکی از سارقان برای کارآگاهان فاش شد که بررسی‌های موشکافنه نشان می‌داد متهم با یک زن جوان که پرستار سابق فرزندان شاکی بوده ارتباط داشته است که این سرنخ شک تیم پلیس را برانگیخت!

قتل آتشین زن گمشده قبل از مراجعه به مطب پزشک در تهران

ماموران در ادامه زن جوان را بازداشت کردند؛ متهم در جریان بازجویی خیلی زود به جرم مشارکت در سرقت مسلحانه از خانه صاحبکار قبلی‌اش اعتراف و عنوان کرد برای کینه‌جویی و سرقت این نقشه را طراحی و با مرد جوان به اجرا گذاشته است.

کارآگاهان در آخرین‌گام با اطلاعاتی که از زن جوان دریافت کرده بودند راهی مخفیگاه‌های دیگر متهمان شدند و پس از تعقیب و مراقبت چند دقیقه‌ای مردان جوان را طی عملیات ضربتی دستگیر کردند که در ادامه نیز مالخر پرونده بازداشت شد.

متهمان پس از انتقال به دادسرای ناحیه 34 صراحتا به جرم خود مبنی بر سرقت مسلحانه اموال با ارزش از خانه مورد نظر در شهرک غرب اعتراف و عنوان کردند که اطلاعات این خانه را شامل ساعت ورود و خروج شاکی، مکان گاوصندوق‌ها و ... از زن جوان دریافت کرده بودند.

به گزارش تسنیم، با دستور مقام قضایی، متهمان برای روشن شدن زوایای پنهان پرونده در اختیار کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت و تحقیقات برای شناسایی سایر شکات احتمالی قرار دارد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • سرقت مسلحانه از خانه مرد ثروتمند با نقشه شوم زن پرستار
  • بازداشت شرور سابقه‌دار پس از قدرت‌نمایی در خیابان پیروزی تهران
  • 1402 سال سیاه برای متجاوزین به جان‌ومال و ناموس مردم بود
  • مرد میانسال به دلیل اغفال دختر دانشجو بازداشت شد
  • بازداشت مرد میانسال به دلیل اغفال دختر دانشجو
  • پلیس دختر ۱۱ ساله را از دستان ۲ شرور آدم‌ربا در تهران نجات داد
  • هشدار پلیس راهور یزد به رانندگان: تخلف کنید خودرو تا پایان تعطیلات توقیف می‌شود
  • بازداشت عامل اغفال دختر دانشجو در غرب تهران
  • عامل اغفال دختر دانشجو در غرب تهران بازداشت شد
  • اغفال دختر دانشجو به بهانه ازدواج در غرب تهران/ مرد جوان بازداشت شد