Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-18@15:45:37 GMT

نگرانی از نبود دارو بر روند درمان ناباروری اثرگذار است

تاریخ انتشار: ۵ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۲۳۷۰۴۸

نگرانی از نبود دارو بر روند درمان ناباروری اثرگذار است

رئیس انجمن علمی جنین شناسی ایران، بر جهت گیری در حفظ و توسعه مراکز درمان ناباروری در کشور تاکید کرد و گفت: نگرانی از نبود دارو، می تواند بر روند درمان ناباروری اثرگذار باشد.

به گزارش خبرنگار مهر، دکتر محمدمهدی آخوندی در مراسم افتتاحیه چهارمین کنگره بین المللی تولید مثل در مرکز همایش های رازی تهران، اظهارداشت: از زمان تولد اولین نوزاد آزمایشگاهی در دنیا ۴۰ سال می گذرد و امروز شاهد توسعه در حوزه های درمان ناباروری همچون سقط مکرر، اندومتریوز و.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

..، هستیم.

رئیس چهارمین کنگره بین المللی تولید مثل با اشاره به این مطلب که امروز بعد از حدود ۳۰ سال از شروع تشخیص و درمان ناباروری در کشور مواجه هستیم با مباحث متعدد مدیریتی و سیاستگذاری های کلان در حوزه درمان ناباروری، افزود: نقش موثر بیمه ها، وزارت بهداشت و سازمان نظام پزشکی و همچنین قانون های حمایتی مجلس، در این ارتباط تاثیرگذار است.

آخوندی با عنوان این مطلب که امروزه مراکز درمان ناباروری در دنیا صرف به درمان نمی پردازند، تاکید کرد: ادامه درمان تا زایمان فرزند سالم، از جمله مواردی است که در این مراکز دنبال می شود.

وی همچنین به داروهای درمان ناباروری اشاره کرد و افزود: توسعه داروهای درمان ناباروری موجب موفقیت درمان شده و نگرانی از کمبود یا عدم وجود برخی داروها، می تواند بر روند درمان ناباروری اثرگذار باشد.

رئیس انجمن علمی جنین شناسی ادامه داد: تلاش ما از برگزاری کنگره این است که بتوانیم به آخرین دستاوردها در حوزه تشخیص و درمان ناباروری دست یافته و مردم را از نگاه رفتن به خارج برای درمان ناباروری، بر حذر کنیم.

منبع: مهر

کلیدواژه: درمان ناباروری زایمان محمدمهدی آخوندی وزارت بهداشت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران دارو هفته سلامت سازمان غذا و دارو کمیسیون بهداشت و درمان تعرفه های پزشکی سید حسن هاشمی پرستار دانشگاه علوم پزشکی تهران آزمایشگاه سازمان نظام پرستاری علی اصغر پیوندی چاقی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۲۳۷۰۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توسعه دادرسی الکترونیک در حوزه‌های قضایی زنجان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای زنجان؛ حجت الاسلام فرجی برحق گفت: امسال باید نسبت به برگزاری دادرسی‌های الکترونیکی در تمامی حوزه‌های قضائی استان اهتمام بیشتری صورت گیرد.

رئیس کل دادگستری استان زنجان با بیان اینکه رعایت نظم و انضباط برای انجام هر کاری مهم و ضروری است، افزود: در اجرای برنامه‌های ابلاغی و عملیاتی در حوزه‌های قضائی استان برخی عقب ماندگی‌ها و ضعف‌ها شناسایی شده که امیدواریم با همفکری و همکاری میان همه بخش‌ها برای رفع آنها اقدام شود.

وی ادامه داد: اجرای برنامه‌های قوه قضائیه در تشکیلات قضائی استان باید با جدیت و اهتمام بیشتر در دستور کار مدیران حوزه‌های قضائی قرار گیرد.

رئیس کل دادگستری استان با تأکید بر اینکه مسئولیت‌ها یک امانت الهی است، گفت: باید قدر این مسئولیت را بدانیم و با ارائه خدمت صادقانه به مردم و اجرای عدالت موجب جلب رضایت مردم و خداوند متعال شویم.

دیگر خبرها

  • تولید دارو از بره موم زنبور عسل توسط محقق همدانی
  • رئیسی: پروژه‌های نیمه تمام آبی استان سمنان پیگیری می‌شود
  • شمشیر دو لبه‌ای به نام کورتون | پاسخ به همه سؤالات و نگرانی‌ها درباره چگونگی مصرف داروهای ضدالتهابی
  • سیستم بهداشتی و پزشکی آماده ورود هوش مصنوعی مولد نیست!
  • توسعه دادرسی الکترونیک در حوزه‌های قضایی زنجان
  • روند توسعه دیپلماسی منطقه‌ای تداوم می‌یابد
  • همه چیز در مورد کرم زینک اکساید
  • بیش از ۱۳ هزار بیمار هموفیلی در ایران
  • تولید محتوای مناسب و اثرگذار در حوزه عفاف و حجاب ضروری است
  • درمان آلرژی غذایی شدید