Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛علی انصاریان بازیکن پیشین تیم فوتبال پرسپولیس درخصوص آخرین وضعیت این تیم به خبرنگار برنا گفت: خوشبختانه شرایط تیم بسیار خوب است و به جز نتیجه بازی با ذوب آهن نیز پرسپولیس در نتیجه گیری عملکرد بسیار خوبی داشته و همه می دانیم دفاع از عنوان قهرمانی سخت تر از خود قهرمانی است و این جای تبریک زیاد به همه پرسپولیسی ها دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: درباره بازی با ذوب آهن قطعا همه می دانیم بحث انگیزه در میان بوده است و مطمئنا اگر پرسپولیس قهرمان نشده بود در این دیدار می توانست 3 امتیاز بازی را به دست بیاورد.

کاپیتان اسبق سرخپوشان درباره بازی پرسپولیس مقابل الجزیره امارات در لیگ قهرمانان آسیا تصریح کرد: بعید می دانم الجزیره بتواند مشکلی برای سرخپوشان به وجود بیاورد و باید پرسپولیس را از حالا به مرحله بعدی صعود کرده بدانیم.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: پرسپولیس خبرگزاری برنا علی انصاریان هدایت علیزاده کاپیتان سابق سرخپوشان پیشکسوت پر آوازه باشگاه پرسپولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۲۳۷۱۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجمع تضمین قهرمانی در تمرین استقلال (عکس)

به گزارش ورزش سه، در پنج هفته پایانی لیگ برتر خط دفاع استقلال نقش ویژه ای خواهند داشت و با بسته نگه‌داشتن دروازه می‌توانند در کسب امتیازات لازم برای ادامه صدرنشینی موثر باشند.

با توجه به رویکرد هجومی خوبی که مهاجمان استقلال در هفته های گذشته داشتند عملکرد دفاعی این تیم می‌تواند در روند پیروزی های اقتصادی یا حتی پرگل و با حاشیه امنیت بالا تاثیرگذار باشد و این تیم را به سمت قهرمانی هدایت کند.

در غیاب رافائل سیلوا، ایمان سلیمی با فرم خوبی در خط دفاع قرار گرفته و تسلط خوبی در مهار بازیکنان حریف و خراب کردن توپ‌های اول در بازی با تراکتور فوق‌العاده بود، محمدحسین مرادمند یکی از بهترین نمایش های خود را در بازی با تراکتور ارائه کرد و روزبه چشمی در قلب خط دفاع این تیم با قدرت رهبری بالا، بازیسازی از عقب زمین را هم برعهده دارد.

با بازگشت آرمین سهرابیان مدافع چپ پای استقلال این اسکواد دفاعی کامل‌تر خواهد شد و به احتمال زیاد روزبه چشمی به خط هافبک منتقل می‌شود و استحکام دفاعی استقلال بیشتر خواهد شد.

مدافعان استقلال در تمرین پرشوری که برگزار شد در گوشه ای از زمین به تمرین کردن پرداختند و با روحیه ای بالا کار با توپ را دنبال کردند و رابطه صمیمانه ای که بین آنها شکل گرفته دلگرمی خاصی به استقلالی‌ها در هفته های آینده خواهد داد.

دیگر خبرها

  • سرخپوشان به دنبال بردن نساجی در شهر خسته/ استقلالی ها درصدد تثبیت صدرنشینی
  • پرسپولیس با هواپیما در ساری، اوسمار به نشست نمی‌رسد/ عالیشاه سرخپوشان را همراهی می کند
  • تاخیر خودخواسته پرسپولیس در تمدید قرارداد با اوسمار
  • رافت: خیلی ها دوست دارند تمرکز پرسپولیس بهم بخورد/ سرخپوشان نباید برابر نساجی اسیر حواشی شوند
  • حمایت پرسپولیس از تماشاگران جایگاه خاص
  • برگزاری تمرین پرسپولیس با حضور هوادار خانم
  • تجمع تضمین قهرمانی در تمرین استقلال (عکس)
  • خداحافظی بهترین فوتبالیست 20 سال گذشته امارات
  • قهرمانی یک پرسپولیسی در لیگ کاپ امارات
  • دلایل «سرد» بودن بازی پرسپولیس - سپاهان/ راه قهرمان شدن سرخپوشان