Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، معاون توسعه و مشارکت های مردمی کمیته امداد امام خمینی(ره) کشور  در نشست تجلیل از خیران شهرستان بافق با اشاره به مشارکت های مردمی تصریح کرد:این مشارکت ها نظیر صدقه، اکرام محسنین، برگزای جشن و مناسبت ها و زکات می باشد.
علی محمد ذوالفقاری افزود: با مساعدت و همکاری موسسات خیریه ۳۶ میلیارد تومان اعتبار برای برآورده شدن شش نیاز پایه مددجویان تخصیص یافته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی نیازهای پایه را در حوزه های مسکن، اشتغال، جهیزیه، آموزش، خدمات در حوزه سلامت و معیشت عنوان کرد‌.
معاون توسعه و مشارکت های مردمی کمیته امداد امام کشور همچنین از ادامه همکاری موسسات با این نهاد خبر داد و افزود :جمع آوری صدقات الکترونیکی می شود و این طرح در ابتدا بصورت آزمایشی در چند استان اجرا که با اجرای آن صدقه دادن با گوشی امکان پذیر می شود.
ذوالفقاری  با بیان اینکه 80 درصد مردم توانایی رفع نیاز محرومان را دارند، تصریح کرد: اگر افراد به قدر توانایی که خداوند به آنها داده است در پرداخت صدقه و کمک به محرومان مشارکت داشته باشند، فقر و محرومیت از جامعه ریشه‌کن می شود.
وی بر مدیریت و نهادینه کردن کارهای خیر در جامعه تأکید کرد و بیان داشت:هم اینک یک میلیون حامی، 300 هزار کودک یتیم و محسنین را زیر پوشش دارند و محسنین افرادی هستند که پدران آنها بنا به دلایلی نمی‌تواند نان آور خانواده باشند.
معاون توسعه و مشارکت های مردمی کمیته امداد امام کشور عنوان کرد: از ابتدای تأسیس کمیته امداد کمکهای مردمی در بخش محرومیت زدایی نقش این نهاد حمایتی را در جامعه برجسته کرد.
ذوالفقاری همچنین فعالیت های کمیته امداد استان یزد را موفق خواند و ابراز امیدواری کرد و بر حفظ این رکورد در استان تاکید نمود.
در این نشست از خیران و حامیان کمیته امداد امام خمینی(ره)بافق تجلیل شد.
گفتنی است:سه هزار و 253 نفر شامل یک هزار و 650 خانوار از حمایت های کمیته امداد بافق در قالب تک خدمتی، چند خدمتی و تمام خدمتی بهره مند هستند.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۲۳۷۳۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پویش اطعام مهدوی در زاهدان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز سیستان و بلوچستان ، صباغیان، قائم مقام کمیته امداد امام خمینی گفت: همزمان با سالروز میلاد مبارک کریم اهل بیت، امام حسن مجتبی (ع) و آغاز هفته اطعام و اکرام ایتام، ۶۰۰ سبد غذایی، ۲دو هزار پرس غذای گرم و و تعداد ۸۰۰ سبد بهداشتی در بین افراد تحت پوشش کمیته امداد توزیع شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • توزیع 24 هزار بسته معیشتی در خوزستان
  • کمیته امداد امام خمینی (ره) ۸هزار مرکز نیکوکاری دارد
  • ۴۹ هزار افطاری ساده در اردبیل برپا شده است
  • کمک هزار و ۸۹ میلیارد ریالی خیران همدانی به ایتام
  • فعالیت پایگاه‌های جذب حامی ایتام در شب‌های مبارک قدر
  • جمع‌آوری ۲۵۰ میلیارد ریال در جشن نیکوکاری چهارمحال و بختیاری
  • پویش اطعام مهدوی در زاهدان
  • توزیع غذای گرم و بسته معیشتی بین نیازمندان زیر پوشش کمیته امداد استان
  • ۳۴ هزار بسته معیشتی در طرح اطعام مهدوی در اصفهان توزیع شد
  • توزیع ۱۰ میلیون وعده غذای گرم میان نیازمندان در ۱۴ روز نخست ماه رمضان