Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس نیوز»
2024-04-29@21:44:45 GMT

رونمایی از فیلم نیم متر کمتر در جشنواره سینما حقیقت

تاریخ انتشار: ۵ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۲۳۸۷۲۳

رونمایی از فیلم نیم متر کمتر در جشنواره سینما حقیقت

به گزارش پارس نیوز، 

 

هادی معصوم دوست کارگردان سینما و مستندساز درباره آخرین وضعیت"نیم متر کمتر" گفت:این اثر در مرحله تدوین قرار دارد و نیمی از آن توسط خودم پیش رفته است.

وی با اشاره به رونمایی این فیلم بیان کرد:"نیم متر کمتر" در جشنواره سینما حقیقت رونمایی و بعد در شبکه مستند پخش خواهد شد.

لازم به ذکر است ؛ در این فیلم به ابعاد مختلف زندگی چند نفر کوتاه قامت که سه نفر آقا و یک نفر خانم است پرداخته می شود و مدت زمان آن هفتاد دقیقه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تحقیق و پژوهش، نویسندگی، تهیه کنندگی و کارگردانی این فیلم برعهده هادی معصوم دوست است و راوی آن به صورت نریشن، همین افراد هستند.

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: پارس سینما پارس نیوز هادی معصوم دوست تحقیق و پژوهش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۲۳۸۷۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای طرح هادی در ۵۱ روستای میاندوآب

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،حقوردی هادی  با اشاره به اجرای طرح هادی روستایی در میاندوآب، چهاربرج و باروق، اظهار کرد: تاکنون طرح هادی در ۵۱ روستای میاندوآب اجرا شده که شامل ۴۹ درصد روستاهای شهرستان است.   رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی میاندوآب گفت: هم چنین طرح هادی در ۲۲ روستای باروق شامل ۴۶ درصد روستاها و در ۱۱ روستای چهاربرج شامل ۷۸ درصد روستاهای این شهرستان‌ها اجرا شده است.   وی با اشاره به تخصیص قیر رایگان برای روستاها، افزود: در سه سال گذشته توسط دولت سیزدهم از محل قیر رایگان در ۴۵ روستای میاندوآب ۵۳۳ هزار مترمربع ریال به ارزش ۲۴۵ میلیارد ریال آسفالت‌ریزی شده است.   هادی تصریح کرد: همچنین در این مدت در ۶ روستای باروق ۷۵ هزار مترمربع به ارزش ۲۱ میلیارد و ۶۶۰ میلیون ریال و در هشت روستای چهاربرج به مساحت ۱۲۸ هزار مترمربع به ارزش ۶۱ میلیارد و ۵۴۰ میلیون ریال در قالب قیر رایگان آسفالت‌ریزی شده است.   رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی میاندوآب به ادامه اختصاص قیر رایگان روستایی در سال ۱۴۰۳ اشاره و اظهار کرد: بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام‌گرفته امسال از محل قیر رایگان معابر ۲۴ روستای میاندوآب به مساحت ۷۳ هزار مترمربع آسفالت‌ریزی می‌شود.   وی گفت: هم چنین آسفالت‌ریزی معابر ۲ روستای چهاربرج به مساحت ۱۱ هزار مترمربع و ۳ روستای باروق به مساحت ۱۲ هزار مترمربع از محل قیر رایگان نیز در برنامه‌ریزی‌های امسال قرار دارد که امیدواریم با تخصیص قیر رایگان انجام شود.

دیگر خبرها

  • اجرای طرح هادی در ۵۱ روستای میاندوآب
  • (ویدئو) ماجرای خدمتی که عباس کیارستمی در دهه ۷۰ به سینمای ایران کرد چه بود؟
  • ببینید | استوری مشکوک یکتا ناصر و منوچهر هادی؛ ماجرای چیست؟
  • ۱۸۸ طرح هادی روستایی در استان بوشهر در حال اجرا است
  • چند حقیقت درباره نادر طالب‌زاده
  • سکانس‌هایی از فیلم های پاور
  • رابطه این فیلم با ماجرای قتل بابک خرمدین | اسم فیلم را عوض کردم تا...
  • عاشقانه شمس و مولانا رکورد کمدی‌ها را زد/تغییر ناگهانی دبیر اقوام
  • «آوای ابرها» به جشنواره کاریبتونز کلمبیا راه یافت
  • ویدئوی آهنگ عاشقانه منوچهر هادی برای دخترش سوفیا