Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-04-28@11:18:24 GMT

اختلاف زمانی و افتخاری بر سر پرداخت جریمه AFC

تاریخ انتشار: ۵ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۲۳۸۸۱۰

اختلاف زمانی و افتخاری بر سر پرداخت جریمه AFC

عضو هیات مدیره باشگاه که اخیرا از سوی AFC با جریمه ۵ هزار دلاری روبرو شده، حاضر به پرداخت این مبلغ نیست و معتقد است باشگاه باید آن را تقبل نماید.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

حسن زمانی عضو هیات مدیره استقلال که بارها از سوی وزیر و مدیرعامل باشگاه توصیه به عدم مصاحبه شده بود، به خاطر مصاحبه علیه داور دیدار آبی پوشان و العین در لیگ قهرمانان آسیا از سوی AFC به مبلغ ۵ هزار دلار جریمه شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی به دلیل بی اطلاعی از قوانین مربوط به لیگ قهرمانان آسیا مبنی بر ممنوعیت مصاحبه عوامل هر باشگاه، پس از آن دیدار که به تساوی ۲-۲ ختم شد علیه داور مصاحبه کرد که این مصاحبه از دید AFC دور نماند و عضو هیات مدیره باشگاه متحمل جریمه شد.

سیدرضا افتخاری مدیرعامل باشگاه معتقد است این جریمه شخصی بوده و حسن زمانی که اقدامش منجر به اعمال این جریمه شده و حکم جریمه نیز به نام وی صادر شده باید آن را پرداخت نماید در حالی که زمانی معتقد است باشگاه نباید پشت او را خالی کرده و باید جور پرداخت این جریمه را بکشد.

عضو هیات مدیره باشگاه استقلال بر این باور است که به دلیل دفاع از منافع تیم مرتکب این جریمه شده و به همین دلیل باشگاه باید متحمل پرداخت این جریمه شود و این در حالی است که به زعم دیگر مدیران باشگاه، حسن زمانی نباید بدون هماهنگی این اظهارنظر را انجام می داده است.

مبلغ جریمه او با نرخ روز دلار چیزی در حدود ۲۰ میلیون تومان است که این مبلغ در حال حاضر مورد اختلاف افتخاری و زمانی است. ضمن این که گفته می شود شخص وزیر ورزش هم با افتخاری در این زمینه هم عقیده بوده و معتقد است باشگاه نباید در این خصوص هزینه نماید.

مهر

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: زمانی استقلال افتخاری باشگاه استقلال استقلال افتخاری باشگاه استقلال جریمه ای اف سی زمانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۲۳۸۸۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ژست جمیله علم‌الهدی در مراسم دکترای افتخاری‌اش از پاکستان | تصویر

 آنگونه که اعتمادآنلاین روایت کرده، در طول سفر ابراهیم رئیسی رئیس دولت سیزدهم به پاکستان، دانشگاه ملی زبان‌های مدرن اسلام‌آباد به جمیله علم‌الهدی، همسر وی، مدرک دکترای افتخاری در علوم تربیتی اعطا کرد.

دیگر خبرها

  • ابقای اعضای فعلی هیات‌مدیره به‌پرداخت ملت
  • تشکیل هیات ویژه نظارت در پرداخت تسهیلات نهضت ملی مسکن
  • جریمه نمایندگی فروش خودرو به دلیل گرانفروشی
  • در جلسه اهدای مدرک افتخاری به رئیسی، رئیس هیات امنا حضور داشت!
  • بایدن: زمانی به خودکشی فکر می‌کردم
  • توجیه روزنامه دولت: در جلسه اهدای مدرک افتخاری به رئیس جمهور ، رئیس هیات امنا حضور داشت!
  • روزنامه دولت توجیه کرد: در جلسه اهدای مدرک افتخاری به رئیسی، رئیس هیات امنا حضور داشت!
  • جریمه بیانه نویسی باشگاه ها در صورت تکرار افزایش می یابد
  • آیت الله علوی بروجردی: روحانیت در عصر آیت‌الله بروجردی، با سازمان‌دهی ایشان به اوج رسید/ ایشان معتقد بودند ما برای دنیا حرف داریم
  • ژست جمیله علم‌الهدی در مراسم دکترای افتخاری‌اش از پاکستان | تصویر